به سایت مقالات عمومی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

آشنایی با سه گیاه آپارتمانی 

دیفن باخیا یکی از گیاهان همیشه سبز آپارتمانی است که به راحتی در منزل و محل کار نگهداری می شود. قلمه زدن گل دیفن باخیا از مهمترین و اصلیترین روشهای تکثیر این گیاه است و به نور متوسط، گرمای زیاد، خاک همیشه مرطوب، رطوبت هوای۷۰تا۹۰درصد و خاک قلیایی تا کمی اسیدی احتیاج دارد

روش قلمه زدن گل دیفن باخیا 

دیفن باخیا از گروه گیاهان سمی است بطوری که شیرابه موجود در ساقه و برگهای این گیاه خیلی سمی و خطرناک است و در صورت تماس با دهان، موجب سوزش و بی حسی دهان و گلو می گردد و حتی امکان دارد تارهای صورتی فلج و باعث خفگی شود. برای اینکار هنگام قلمه زدن از دستکش استفاده کنید.

نگهداری دیفن باخیا: ۲۰ نکته برای نگهداری از گیاه دیفن باخیا - مجله کسب و  کار بازده

زمان مناسب قلمه زدن دیفن باخیا

به طور کلی در سراسر سال می توان از گل دیفن باخیا قلمه تهیه کرد اما ریشه زایی در قلمه هایی که در بهار و یا اوایل تابستان تهیه شده اند بیشتر است.

در شرایط مناسب، ریشه‌زایی قلمه های دیفن باخیا 30-21 روز طول خواهد کشید و زمانی که طول ناحیه جوانی که به تازگی رشد کرده است حدود 5 سانتیمتر شد می توان پوشش پلاستیکی را برداشت تا گیاه در شرایط رطوبت عادی و معمولی اتاق به رشد خود ادامه دهد.

نیازهای محیطی دیفن باخیا

خاک: مناسبترین خاک برای کاشت دیفن باخیا خاکبرگ است.

نور: گیاه دیفن باخیا همانند بیشتر گیاهان آپارتمانی نیاز به نورغیر مستقیم داشته و در نور مستقیم آسیب می بیند. همچنین در محیط بدون نور، گیاه علفی و ساقه هایش دراز می شود. توصیه میشود گیاه خود را هر چند وقت یک بار بچرخانید تا برگ ها به یک طرف منحرف نشوند .

دما: بهترین درجه حرارت برای نگهداری گل دیفن باخیا بین ۱۳ تا ۱۸ درجه است و لازم است در فصل زمستان در اتاق نگهداری شود ولی در بقیه فصول می تواند دمای محیط را تحمل کند.

کوددهی: کود لازم برای گیاه دیفن باخیا را می توان به میزان۳۰گرم در لیتر، هر هفته یکبار از فروردین تا آبان ماه، مصرف نمود.

آبیاری: برای آبیاری دیفن باخیا توصیه میشود از آب سبک و بدون املاح آب جوشیده سرد شده استفاده شود. میزان آبیاری مورد نیاز گیاه در تابستان هفته‌ای دو مرتبه و در زمستان یک بار در هفته کافی است.

خصوصیات خاک مخصوص کاکتوس

کاکتوسها یکی از محبوبترین گیاهان آپارتمانی هستند که در طی سال در داخل خانه می توان از آنها نگهداری کرد. متاسفانه گاهی رطوبت زیاد هوای اطراف گلدان کاکتوس باعث می شود شرایط برای رشد کاکتوس مناسب نباشد. قابلیت زهکشی خاک مخصوص کاکتوس زیاد است و همین امر به افزایش تبخیر و تامین خشکی مورد علاقه این گیاه کمک می کند.

بهترین خاک برای کاکتوس برای حفظ سلامت گیاه و ایجاد شرایط مشابه زیستگاه اصلی آن لازم است. خاک گلدان کاکتوس حاوی شن طبیعی و مواد مغذی کم بوده و همچنین خشک است تا مشابه محیط طبیعی آن شود. خاک کاکتوسها را می توانید به صورت آماده خریداری کنید یا خودتان در خانه آن را درست کنید.

بهترین ترکیب خاک برای کاکتوس چیست؟

یک خاک بسیار متفاوت دیگر ترکیب ۵ پیمانه خاک گلدان، دو پیمانه پرلیت و یک پیمانه الیاف نارگیل است تا خاک حاصل به صورت یکنواخت خشک شود. ممکن است لازم باشد دستور ساخت خاک کاکتوس را بسته به محل قرار گیری گلدان و نوع گیاه گوشتی خود تغییر دهید.

خاک مناسب کاکتوس، بهترین ترکیب برای این گیاه کدامست؟ | ستاره

• ۱ قسمت خاک باغچه + ۱ قسمت شن و ماسه (به نسبت مساوی) + ۱ قسمت کمپوست (مواد پوسیده گیاهی و خاک برگ)، یا

• یک دوم قسمت خاک رسی + ۱ قسمت ماسه + ۱ قسمت خاک باغچه، یا • ۱ قسمت کمپوست + ۱ قسمت خاک پیت + یک قسمت ماسه

ترکیب عالی و مناسب خاک برای پرورش گیاه کاکتوس

برای این بهترین ترکیب خاک را برای کاشت گیاه کاکتوس انتخاب نمایید، باید ماسه، پیت ماس و ورمی کمپوست خریداری کنید. خرید خاک و کود کاکتوس آماده تمامی این ترکیبات را در خود جای داده است. اما شما می توانید هر یک از این ترکیبات را به صورت جداگانه خریداری نموده و در منزل ترکیب نمایید.

دلایل ریختن برگ بونسای

به طور معمول سه علت برای ریختن برگ بونسای ایجاد می شود:

1-      لکه های قهوهای یاسوراخهای ریزوخوردگی روی برگها

2-      خشک شدن برگهای ریزتر

3-      ریزش برگهای بزرگ وسالم

بونسای هااین گیاهان زیبا باید در دمای بالاتر از ۶۰ درجه فارنهایت نگهداری شوند. به این معنی که در فصول سرد این گیاه باید در داخل منزل و در محیطی گرم قرار بگیرد. اکثر گونه های بونسای های آپارتمانی (فیکوس، کارمونا و غیره) برگ ریزی ندارند، مگر این مشکلی پیش آمده باشد.

بونسای ها را در غالب اوقات سال در خارج از منازل نگهداری می نمایند امّا برای مدتی که به داخل منازل منتقل می گردند ، نور دهی آنها را با انعطاف بیشتری می توان انجام داد بنابراین از هر آنچه در اختیار دارید ، برای این منظور می توانید بهره گیرید . ارتفاع لامپ ها از زمین بستگی به ارتفاع درخت بونسای دارد که در صورت استفاده از فلورسنتمی توان آنرا با فاصله بسیار نزدیکی جهت حداکثر نور دهی قرار دهید زیرا اینگونه لامپ ها تولید گرما نمی کنند . برای این منظور بهتر است از لامپ های فلورسنت بلند استفاده نمایید و آنها را بالای بونسای از سقف آویزان کنید . برای ایجاد دمای مناسب محیطی در زمستان ها می توان 2-1 عدد لامپ حبابیکه دارای نور نقطه ای هستند در بالای بونسای و با فاصله مطمئن نصب نمایید . پوشانیدن بخش خارجی گلدان ها با صفحات عایق از صدمه دیدن گلدانها جلوگیری می نماید و به گرمتر ماندن ریشه ها در زمستان کمک می کند.

آبیاری بونسای | نگهداری بونسای | نور مناسب برای بونسای

علت برگ ریزی بونسای آپارتمانی

اگر خاک بونسای سنگین بوده و آب را در خود نگه دارد، آبیاری زیاد موجب ریزش برگ های بنسای می شود.

این امر موجب پوسیدگی ریشه شده و به تدریج برگ های گیاه می ریزند. تنها زمانی گیاه را آبیاری کنید که خاک آن کمی خشک باشد، و اگر دچار این مشکل شده اید، وقتی گیاه بهتر شد گلدان آن را با خاک مناسب تری تعویض کنید.

آبیاری کم نیز از دلایل بسیار رایج می باشد. بنسای در ظرف کوچک قرار داده می شود و ممکن است شما آبیاری به آن را فراموش کنید. در نتیجه ریشه گیاه می میرد و برگ ریزی می کند. آبیاری زیاد در طی مدت طولانی گیاه را ضعیف می کند، اما آبیاری کم ریشه آن را کشته و در چند روز برگ ها میریزند.

یکی دیگر از دلایل شایع، نور نامناسب است. تمام بنسای ها، حتی بنسای های آپارتمانی، به نور زیاد نیاز دارند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : آشنایی با سه گیاه آپارتمانی , روش قلمه زدن گل دیفن باخیا , زمان مناسب قلمه زدن دیفن باخیا , نیازهای محیطی دیفن باخیا , خصوصیات خاک مخصوص کاکتوس , دلایل ریختن برگ بونسای ,
بازدید : 46
تاریخ : یکشنبه 25 آبان 1399 زمان : 12:38 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (1)

تعمیر انواع مانیتور در تهران

فرقی نمی‌کند که از مانیتور سامسونگ استفاده می‌کنید یا مانیتور ال جی، ایسر، سونی، ایسوس و … . با هر مشکلی که در مانیتور خود مواجه شده باشید، می‌توانید از خدمات تعمیر مانیتور مانیتور که توسط نمایندگی تعمیر مانیتور به کاربران ارائه داده می‌شود، استفاده کنید.

منتهی اگر فرصت ندارید تا به صورت حضوری به مرکز تعمیر مانیتور مانیتور مراجعه کنید، می‌توانید از خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محل استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس، تنها کافیست که درخواست خود را در همین وب سایت ثبت کنید. کارشناس مربوطه بعد از ثبت درخواست شما به آدرس موردنظرتان اعزام شده و مانیتور معیوب شده را از شما تحویل می‌گیرد. سپس آن را به واحد تعمیر مانیتور نمایندگی تعمیر مانیتور انتقال داده و پس از تعمیر مانیتور تخصصی ، این دستگاه را در درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

آموزش تعمیر مانیتور سامسونگ 2033 - ما شمارو با تعمیر مانیتور سامسونگ 2033sw  آشنا میکنیم

  • تعمیر برد مانیتور و تعمیر پنل مانیتور
  • تعمیر صفحه شکسته و تعویض صفحه شکسته مانیتور
  • تعمیر برد تغذیه مانیتور
  • تعمیر برد پنل و برطرف کردن عیوب تغذیه پنل
  • تعویض چیپ گرافیک (پردازنده تصویر) در انواع مانیتور
  • فروش پایه مانیتور ال جی و فروش پایه مانیتور سامسونگ
  • برطرف کردن اشکالات پنل مانند رنگ کم، تصویر شطرنجی و نور ضعیف صفحه نمایش
  • تعمیر سوکت VGA، تعمیر سوکت HDMI و تعمیر سوکت آداپتور
  • تعمیر مانیتورهای چشمک زن و آنهایی که تصویر ندارند.
  • تعمیر کلیه ی مشکلات احتمالی در مانیتور

 مرکز تعمیر مانیتور مانیتور کلیه ی مشکلات احتمالی و عیوب ساختاری انواع مانیتورهای موجود در بازار را در سطح کیفی بالایی مرتفع می سازد. تمامی مانیتورهای CRT، LCD، LED و OLED برندهای مطرحی چون ال جی، ایسوس، سامسونگ، ایسر و دل در این مرکز قابل ترمیم و بازیابی می باشند. تکنسین های مجموعه ی تعمیر مانیتور با به کارگیری ابزارآلات فنی مدرن و سازگار با مدل مانیتور مورد نظر، ایرادات دستگاه را برطرف می نمایند.

به طور کلی مانیتور دارای قطعات سخت افزاری متعددی می باشد که خرابی هر یک می تواند روند کاری این تجهیزات را مختل سازد. خاطرنشان می نماییم که تمامی مراحل بازیابی قطعات مانیتورهای معیوب در نمایندگی تعمیر مانیتور براساس پارامترهای استاندارد و اصولی شکل می گیرند.

تعمیر یا تعویض چیپ گرافیک مانیتور

عوامل و اجزاء زیادی هستند که برای نقش بستن تصاویر بر روی مانیتور، دست به دست هم می‌دهند. یکی از این اجزاء، چیپ گرافیک یا بهتر است بگوییم واحد پردازش کارت گرافیک است که زحمت پردازش تمامی تصاویر، قبل از نمایش آن‌ها بر روی مانیتور را می‌کشد. درواقع اساس کار مانیتور، نمایش تصاویر است که برای انجام چنین عملیات بزرگی نیاز است تا تک تک تصاویر از نظر پارامترهای مختلفی مورد پردازش قرار بگیرند. بنابراین اگر چیپ گرافیکی وجود نداشت تا تصاویر را پردازش کند، هیچ یک از تصاویر بر روی مانیتور نمایش داده نمی‌شدند. درصورتی که هیچ تصویری بر روی مانیتور نمایش داده نمی‌شود، تصاویری که بر روی مانیتور نمایش داده می‌شوند بهم‌ریخته هستند، تصویر مانیتور سیاه است یا اینکه تصویر بر روی مانیتور گیر کرده است به این معناست که چیپ گرافیک آن آسیب‌دیده است و به تعمیر یا حتی تعویض نیاز دارد.

تعمیر مانیتور صنعتی LCD PANEL PC - تعمیرات تخصصی برزین الکترونیک

مراحل تحویل مانیتور خراب

  • مانیتور خود را میتوانید با پیک موتوری یا اگر شهرستان هستید پست در بسته بندی خوب ارسال کنید.
  • اشکال مانیتور را روی آن نوشته و شماره تماس را قید کنید.
  • بعد از بررسی اولیه هزینه حدودی قیمت تعمیر مانیتور بشما اعلام میشود.
  • بعد از عیب یابی مانیتور Monitor حداقل ۵ساعت روشن تست میشود.
  • مانیتور به همان صورت بسته بندی و ارسال میشود.
  • تا یکماه بعد از تعمیر مانیتور گارانتی دارد که اگر همان ایراد برایش بوجود آمد رایگان تعمیر شود.
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیر مانتیور , صفحه نمایشگر مانیتور , آبخوردگی مانیتور , پنل مانیتور , مانیتور ال این وان ,
بازدید : 48
تاریخ : دوشنبه 31 شهریور 1399 زمان : 13:17 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیر پرینترهای اچ پی در محل

کار نکردن پرینتر، چاپ نشدن کاغذ در پرینتر، سفید پرینت گرفتن، ارور کارتریج خالی، گیر کردن کاغذ در پرینتر، افتادن خطوط عمودی یا افقی بر روی کاغذ چاپ شده، روشن نشدن پرینتر، خاموش شدن ناگهانی پرینتر و … همه از مشکلاتی هستند که هر یک از کاربران پرینتر اچ پی حداقل یک بار هم که شده با یکی از آن‌ها دست به یقه شده‌اند. اما با وجود نمایندگی تعمیر پرینتر HP جای هیچ نگرانی نیست.

تنها کافیست که عیب‌یابی و تعمیرات پرینتر اچ پی را به این مرکز بسپارید اما چگونه؟ تلفن خود را بردارید و از طریق شماره‌های تماسی که در همین وب سایت قرار داده شده است با نمایندگی اچ پی تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز پس از تماس شما به آدرس مورد نظر اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر پرینتر اچ پی را در محل به شما ارائه می‌دهند.

تعمیر پرینتر - 02188809007 - تعمیرات پرینتر , تعمیر پرینترهای hp , تعمیر  پرینتر hp

برای اطلاعات بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته

سرویس تعمیرات پرینتر در محل جهت آن دسته از کاربرانی مناسب است که به هردلیل امکان حضور در تعمیرگاه مرکزی را ندارند و نمیتوانند دستگاه خود را حتی برای چند ساعت به تعمیر گاه بفرستند. و نیازمند آنند تا کارشناسان تعمیر ات , در محل مورد نظر حضور یابند سرویس تعمیر در محل به ویژه در مورد دستگاه هایی اِعمال می گردد که دارای وزن و ابعاد بالایی هستند. برای مثال تعمیرات دستگاه هایی چون پرینترهای چندکاره، دستگاه های فتوکپی و … در غالب موارد با استفاده از سرویس تعمیر در محل انجام می پذیرد.

بدیهی است جابجایی و حمل این دستگاه ها و انتقال آنها به تعمیرگاه امکانپذیر نیست و می بایست خدمات مرتبط با تعمیر آنها در محل انجام شود. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از سرویس تعمیر پرینترهای hp در محل از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. در صورت نیاز به این سرویس کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. و درخواست خود مبنی بر نیاز به تعمیرات پرینتر در محل را ثبت نمایید.

سرویس پرینتر اچ پی در محل

درصورتی که به طور منظم و دوره‌ای اجزاء پرینتر را تمیز نکنید به مرور زمان مشکلات کوچکی در این دستگاه به وجود می‌آید که شما متوجه آن‌ها نخواهید شد اما با گذشت زمان این مشکلات کوچک، بزرگ و بزرگتر شده و آن وقت است که پرینتر شما خراب شده و خرج زیادی روی دست شما می‌گذارد. دقیقاً همینجاست که سرویس دوره‌ای پرینتر اهمیت پیدا می‌کند.

 منظور از سرویس پرینتر تمیز کردن این دستگاه، رفع ایرادات و تعویض قطعات آسیب‌دیده آن است که از بروز مشکلات و خرابی‌های بزرگتر در پرینتر جلوگیری می‌کند. با این وجود می‌توان گفت که سرویس پرینتر از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگر پرینتر شما هم به سرویس نیاز دارد می‌توانید با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت سرویس این دستگاه به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

تعمیر پرینترهای hp در محل به همراه خدمات شارژ کارتریج پرینتر

تعمیرات پرینتر در محل تنها یکی از خدمات ارائه شده دراین مرکز است .و شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه،  وهمچنین خدمات ارائه شده در این مرکز میتوانید با همکاران ما در این زمینه مشاوره داشته باشید. ویا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید. خدمات مرتبط با تعمیرات دستگاه پرینتر که در مرکز تعمیرات ایران چاپگر ارائه می گردند عبارتند از:

  • تعمیر و سرویس های دوره ای پرینترهای جوهر افشان؛
  • تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر لیزری سیاه و سفید؛
  • تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر لیزری رنگی؛
  • تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر چند کاره؛
  • تعمیر و سرویسهای دوره ای پرینتر قابل‌حمل؛
  • تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر سه بعدی؛
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با دستگاه های پرینتر با استفاده از سرویس تعمیرات پرینتر در محل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقاء، سرویس، تعمیر و تعویض قطعات

تعمیرات چاپگر اچ پی همراه با گارانتی

ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی از ویژگی های بارز سیستم کاری نمایندگی تعمیر پرینتر hp است. این مرکز با استفاده از دانش به روز تعمیرکاران حرفه ای خود و در اختیار داشتن آرشیوی کامل از قطعات داخلی و جانبی انواع پرینترها، همواره آماده ی خدمت رسانیست. خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده و تمامی پرینترهای اچ پی موجود در بازار را در بر می گیرد.

در کارگاه های مجهز واحد تعمیرات نمایندگی مجاز پرینتر اچ پی، پس از عیب یابی دقیق دستگاه معیوب، مراحل تعمیر طبق پارامترهای استاندارد انجام می شوند. چنینی شرایطی تجربه ی استفاده از دستگاهی بی نقص را برای کاربران گرامی تضمین می نماید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : نمایندگی اچ پی , تعمیر پرینتر اچ پی , مادربرد پرینتر اچ پی ,
بازدید : 37
تاریخ : شنبه 29 شهریور 1399 زمان : 14:44 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

 

نحوه تعمیرات تخصصی کامپیوتر

آیا کامپیوتر شما بالا نمی‌آید؟ یا اینکه هنگ کرده است، کند شده است و اصلا روشن نمی‌شود؟ نگران نباشید کامپیوتر شما از هر برندی که باشد و هر مشکلی هم برای آن به وجود آمده باشد به دست تعمیرکاران با تجربه مرکز سخت‌افزار ایران قابل تعمیر خواهد بود. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرکامپیوتر شما بپردازند. بالا نیامدن کامپیوتر، هنگ کردن، کند شدن یا روشن نشدن این دستگاه و هر مشکل دیگری که برای آن به وجود می‌آید هم می‌تواند به دلایل نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. برای مثال ویروسی شدن کامپیوتر، نصب بدافزارها بر روی این دستگاه از دلایل نرم‌افزاری بوت نشدن و هنگ کردن این سیستم هستند.

خرابی هارد نیز از دلایل سخت‌افزاری بالا نیامدن، هنگ کردن و حتی کند شدن کامپیوتر است. خوشبختانه خدمات مرکز سخت‌افزار ایران در این زمینه شامل: عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری تک تک قطعات کامپیوتر می‌باشد. بنابراین فرقی نمی‌کند که منشأ مشکلی که برای سیستم شما به وجود آمده است نرم‌افزاری باشد یا سخت‌افزاری چراکه تعمیرکاران این مرکز با عیب‌یابی دقیق منشأ اصلی مشکل به وجود آمده برای سیستم شما را پیدا کرده و با تعمیرات تخصصی آن را برطرف می‌کنند

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ را چگونه به نحو احسن به عنوان یک تعمیرکار انجام  دهیم. - دیجی بان

تعمیرات کامپیوتر و عیب یابی صحیح آن

آیا با عیب یابی کامپیوتر آشنایی دارید؟ منظور از عیب یابی یارانه، بررسی قطعات و بخش های مختلف سیستم با توجه به مشکلات ایجاد شده است. این کار کمک می کند که تکنسین بداند کدام بخش آسیب دیده و مستقیما سراغ تعمیر یا تعویض همان بخش برود. خاموش شدن یا روشن نشدن کامپیوتر، معمولا ناشی از خرابی منبع تغذیه و بعضا کارت گرافیک است. البته خرابی یا آلودگی فن هم در این رابطه بی تاثیر نیست.

مشکلات تصویر در بیشتر موارد نشان دهنده خرابی کارت گرافیک است، مگر آن که مانیتور ایراد سخت افزاری داشته باشد. کند سیستم نشان می دهد که یا هارد آسیب دیده است و یا حافظه پر شده است. کار نکردن کیبورد می تواند دلایل نرم افزاری داشته باشد و یا ناشی از خرابی قطعات یا اتصالات صفحه کلید باشد. اگر سیستم شما مدام ریستارت می شود، مطمئن شوید که ویروسی نشده باشد. پس از عیب یابی درست و دقیق، عملیات تعمیر کامپیوتر راحت تر و با کیفیت بیشتری انجام می شود.

بایگانی‌ها تعمیر کامپیوتر - شرکت خدمات کامپیوتری

تعمیرات کامپیوتر در محل

برای بسیاری از کاربران سخت است که تجهیزات کامپیوتر را به مرکز تعمیرات ببرند و پس از تعمیر، مجددا آن را بازگردانند. از طرفی ممکن است یکی از این تجهیزات شامل کیس، مانیتور، کیبورد و … در حین جابجایی ضربه بخورند و آسیب دیدگی ها بیشتر شوند. به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند که تعمیرpc آنها در محل انجام شود. تعمیر در محل کامپیوتر این امکان را فراهم می کند که بدون جابجا کردن سیستم، شاهد تعمیر تخصصی آن باشید. به این ترتیب که پس از ثبت درخواست در نمایندگی مجاز تعمیر کامپیوتر مرکز سخت افزار ایران، تکنسین به آدرسی که ارائه داده اید اعزام می شود. سپس سیستم و تمام اجزای آن را به خوبی بررسی کرده و اقدامات ترمیمی لازم را (هم نرم افزاری و هم سخت افزاری) انجام می دهد.

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیر کامپیوتر , تعمیر pc ,
بازدید : 30
تاریخ : چهارشنبه 19 شهریور 1399 زمان : 16:02 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

آشنایی دوربین مداربسته بدون برق 

امروزه مسئله‌ی امنیت و نظارت به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است. متداول‌ترین روش برای حل این مشکل استفاده از دوربین مداربسته می‌باشد که کمک شایانی برای حل این مشکلات می‌کند.

در اکثر پروژه‌هایی که انجام می‌شود برای انتقال تصویر و برق رسانی برای روشن کردن دوربین مداربسته از کابل‌های مربوطه استفاده می‌شود. در این مورد از پروژه‌ها به دو مدل کابل نیاز می‌باشد. 1) کابل برای انتقال تصویر (نوع کابل بر اساس دوربین مداربسته باید انتخاب شود) 2) کابل برق (برای روشن کردن دوربین مداربسته)

عموما دوربین‌های مداربسته با تغذیه‌ی 12 ولت روشن می‌شود و شروع به کار کردن می‌کند.

بسیاری بر این باورند که دوربین مداربسته بی سیم نیازی به برق نیز ندارد که کاملا اشتباه تصور می‌کنند. در واقع برای فعال کردن دوربین مداربسته باید منبع تغذیه‌ای را در نظر گرفت.

حال در این مقاله می‌خواهیم در مورد محیط‌هایی صحبت کنیم که امکان کابل کشی وجود ندارد و استفاده از دوربین مداربسته را کمی سخت‌تر می‌کند.

دوربین مداربسته خورشیدی 

ما این مژده را به شما می‌دهیم که دیگر نگران مشکل برق رسانی به دوربین مداربسته نباشید. دوربین مداربسته های نسل جدید که به آنها دوربین مداربسته بدون برق یا دوربین مداربسته خورشیدی نیز میگویند این مشکل را بر طرف کرده‌اند، به این صورت که دیگر نیاز به هیچ گونه کابلی نیست و این دوربین‌ها با استفاده از سلول خورشیدی که درروی آن تعبیه شده است برق خود را از نور محیط تامین می‌کند به این صورت که اگر یک روز کامل شارژ شود می‌تواند تا 4 روز به صورت مداوم کار کنند. این دوربین‌ها برای ذخیره سازی نیازی به دستگاه مرکزی ندارند و در داخل این مدل از دوربین‌ها درگاه Micro SD تعبیه شده است که شما می‌توانید از حافظه‌ی Micro SD استفاده کنید و داخل دوربین مداربسته بدون برق قرار دهید و تصاویر به صورت خودکار ذخیره شود. یکی دیگر از امکاناتی که این مدل از دوربین مداربسته ها دارا می‌باشد این است که اگر در محیط نصب دوربین‌ها اینترنت داشته باشید این دوربین‌ها را می‌توان از طریق وای فای به اینترنت متصل نمود و شما قادر خواهید بود که تصاویر را به صورت آنلاین و بدون وقفه مشاهده کنید.

کلیک کنید: نمایندگی الجی

 

دوربین مداربسته باتری دار 

یکی دیگر از این مدل دوربین مداربسته بدون برق، دوربین مداربسته باتری دار است. نحوه‌ی عملکرد این دوربین‌ها به این صورت است که شما می‌بایست هر چند روز یک بار دوربین را از محل نصب جدا نموده و برای چند ساعتی شارژ کنید و سپس بعد پر شدن باتری دوربین دوباره آن را در محل مورد نظر نصب نمایید. این مدل از دوربین‌ها هم همانند دوربین مداربسته خورشیدی نیازی به دستگاه مرکزی ندارد و تصاویر را بر روی حافظه‌ی Micro SD ذخیره سازی می‌کند. 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : دوربین مداربسته خورشیدی , انواع دوربین , مزایای دوربین مداربسته , معایب دوربین مداربسته , دوربین مداربسته وایرلس ,
بازدید : 40
تاریخ : دوشنبه 17 شهریور 1399 زمان : 11:23 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

مزیت‌های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات الجی در تهران

تعمیرات لوازم خانگی آل جی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می‌باشد.

مرکز تعمیرات ال جی در غرب تهران 44859017_021 نمایندگی غرب

چنانچه جهت عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی آل جی استفاده نمایید، مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت. در ادامه مزیت‌های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات الجی در تهران را برایتان برشمرده‌ایم:

  • استفاده از خدمات آل جی طول عمر دستگاه شما را افزایش می‌دهد.
  • به حفظ کیفیت دستگاه شما کمک می‌کند.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعه‌ای حتماً قطه فابریک الجی را جایگزین قطعه آسیب دبده می‌کند.
  • احترام و مشتری مداری هدف اول نمایندگی تعمیرات آل جی در آی پی امداد می‌باشد.
  • نتیجه گیری استفاده از خدمات و تعمیرات نمایندگی مجاز آل جی در تهران
  • نتیجه گیری استفاده از خدمات و تعمیرات نمایندگی مجاز آل جی در تهران را در ادامه خوانید:
  • در صورت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات الجی ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه دریافت خواهید کرد.
  • پس از پایان تعمیرات خدمت شما فاکتور رسمی ارائه خواهد شد.
  • تکنسین‌ها با لباس فرم در محل حاضر خواهند شد.
  • با استفاده از خدمات آی پی امداد می‌توانید تا 75% در هزینه‌های تعمیرات لوازم خانگی الجی صرفه جویی نمایید.
  • قوانین مشتری مداری در نمایندگی تعمیرات الجی تا پایان کار رعایت خواهد شد.

سرویس در محل: در سالهای گذشته برای برخی از تعمیرات لوازم خانگی لازم بود لوازم را به تعمیرگاه‌ها منتقل و تعمیرات در آنحا انجام پذیرد ولی امروزه این مجموعه باداشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارها 100% تعمیرات را درمحل انجام می‌دهد. شما کافیست با یک تماس و اعلام آدرس و شرح خرابی دستگاه در سریعترین زمان ازخدمات ما بهره مند شوید. همچنین می‌توانید از قسمت .... درخواست خود را اعلام بفرمایید تا کارشناسان ما سریعاً با شما تماس گرفته و نسبت به تعمیرات لوازم خانگی شما اقدامات لازم را به عمل آورند.

قطعات اصلی: اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه‌های مشتریان است زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل دستگاه‌ها دچار صدمات جبران ناپذیری خواهند شد. این مجموعه با در نظرگرفتن این دغدغه همشهریان تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی شرکتی انجام می‌دهد.

تعمیرگاه نمایندگی الجی، سامسونگ و دوو اصفهان | کلید موفقیت

ضمانتنامه: تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید. به منظور اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده دارای یکسال گارانتی می‌باشد.

قیمت مناسب: تمامی خدمات بر طبق نرخ‌های مصوب اتحاده انجام می‌پذیرد.

سرویس دوره‌ای: شما می‌توانید با عضویت در سیستم سرویس دوره‌ای ازخدمات این سیستم بهره مند شوید و در ازای پرداخت هزینه ناچیز سرویس به صورت دوره‌ای از خراب شدن وهمچنین آسیب‌های جدی به دستگاههای خود جلوگیری کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : خدمات نمایندگی تعمیرات الجی در تهران ,
بازدید : 34
تاریخ : چهارشنبه 05 شهریور 1399 زمان : 17:39 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

اشتباهات ثبتی چیست؟

اشتباهاتی که در موقع ثبت اسناد در اداره ثبت اسناد و املاک از طرف مأموران حوزه ثبت ممکن است رخ دهد می‌تواند در مرحله قبول تقاضای ثبت یا در اثنای عملیات مقدماتی یا در ثبت ملک و صدور سند مالکیت و یا در جریان تفکیک املاک رخ دهد. که در قانون اشتباهات ثبتی بیان شده است در ادامه به توضیح آن میپردازیم و همچنین به توضیح سوال حوزه ثبتی چیست؟هیات نظارت ثبتی چیست؟ می پردازیم .

انواع اشتباهات ثبتی:

اشتباه در شماره ملک ثبت شده، در مساحت و عملیات تحدیدی ملک و ورود به ملک مجاور، در نام و نام خانوادگی مالک، در ثبت حقوق ارتفاقی ملک ،در پذیرش تقاضای ثبت، در تفکیک املاک، در مندرجات سند مالکیت و...

از عمده ترین اشتباهات ثبتی می باشد که در مواقع مواجهه با چنین مشکلاتی توصیه می شود قبل از هر اقدامی با یک مشاور حقوقی ثبت اسناد و املاک مشورت نمایید.

مشاوره حقوقی ثبت اسناد و املاک راهکارهای قانونی در مورد مالیات بر ارث ملک و مواجهه با چنین اشتباهات ثبتی را ارائه می نماید و شما را از قوانین و مقررات حاکم بر اختلافات و اشتباهات ثبتی آگاه می نماید.

شناخت مراجع رسیدگی کننده به اشتباهات ثبتی

هیات نظارت :

برای رسیدگی به اختلافات و اشتباهات مربوط به امور ثبت اسناد و املاک در مقر دادگاه هر استان هیاتی به نام هیات نظارت مرکب از رئیس ثبت استان یا قائم مقام او و دو نفر از قضات دادگاه استان به انتخاب وزیر دادگستری تشکیل می شود.(ماده۶قانون ثبت)

بنابراین هیات نظارت به کلیه اشتباهات ثبتی مربوط به امور ثبتی در حوزه قضایی استان رسیدگی می نماید.

طی بخشنامه های ثبتی بعدی، اختیارات هیات نظارت در خصوص اشتباهات ثبتی، به روسای واحدهای ثبتی تفویض شده که به موجب آن ،اختیار رسیدگی به برخی از اشتباهات به روسای واحدهای ثبتی محل داده شده است.

بایگانی‌های لایحه راجع به اشتباهات ثبتی و اسناد مالکیت معارض - ویرا

شورای عالی ثبت :

تجدیدنظر از آرای هیات های نظارت بر عهده شورای عالی ثبت است.

همچنین رسیدگی و اعلام نظر در موارد ارجاعی از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ایجاد وحدت رویه در مواردی که آرای هیات نظارت متناقض و یا خلاف قانون صادر شده باشد برعهده شورای عالی ثبت می باشد.

باید توجه داشته باشیم در مواقعی که متوجه وجود یکی از اشتباهات ثبتی در سند مالکیت خود می شویم اقدامات لازم را در جهت حفظ حق مالکیت خود و جلوگیری از تعارض و تزاحم در ملک توسط اشخاص دیگر، انجام دهیم.

وجود اسناد معارض و مالکیت معارضی:

یکی از آثار اشتباهات ثبتی که موجب به وجود آمدن اسناد معارض نسبت به ملک واحدی می گردد و در نتیجه مشکلات فراوانی را به وجود می آورد مالکیت معارضی است.

ادارات ثبت مکلفند به محض اطلاع از وجود اسناد معارض مراتب را به دفاتر اسناد رسمی حوزه مربوط کتبا ابلاغ و گزارش امور را جهت اتخاذ تصمیم به هیات نظارت ارسال کنند.

پس از درخواست رسیدگی از هیات نظارت در صورتی که مرجع مزبور تشخیص دهد که در جریان مقدماتی ثبت املاک اشتباه موثری واقع شده و یا طی عملیات بعدی اشتباهی رخ داده ،عملیات مزبور را ابطال و جریان ثبت طبق مقررات، تجدید، تکمیل یا اصلاح می گردد.

لازم به ذکر است در صورت تشخیص مالکیت معارض نسبت به ملکی سند مالکیت ثبت مقدم تا موقعی که حکم ابطال آن از دادگاه صادر نشده معتبر شناخته خواهد شد. و سند مالکیت موخر تا زمانی که حکم صحت آن از دادگاه صادر نشده نسبت به مورد تعارض سند معارضی تلقی می شود .

هیات نظارت پس از رسیدگی و احراز وقوع اشتباهات ثبتی  ،دستور اصلاح ثبت دفتر املاک و اسناد مالکیت را صادر خواهد کرد.

توصیه می شود در صورتی که شخصی متوجه وجود سندی معارض با سند مالکیت خود شود با مراجعه به یک مشاور ثبت اسناد و املاک در خصوص مشکل به وجود آمده از حقوق و تکالیف خود آگاهی پیدا کند.

آنی مشاور اولین مرکز تخصصی مشاوره حقوقی آنلاین در ایران است که با حضور مشاوران و وکلای متخصص در امور مربوط به اختلافات و اشتباهات ثبتی، آماده ارائه خدمات حقوقی خود می باشد.

در یک مشاوره ثبت اسناد و املاک شخص متقاضی از قوانین و مقررات مربوط به اشتباهات ثبتی، مرجع رسیدگی کننده به آن ،مهلت های قانونی مراجعه به دادگاه و سایر اقدامات لازم در جهت احقاق حق مالکیت مطلع می شود.

و بدین طریق از حق مالکیت خود که مورد تعرض و تزاحم دیگران واقع شده بود حمایت می نماید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : اشتباهات ثبتی ,
بازدید : 37
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1399 زمان : 17:50 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

 

تعمیرات لپ تاپ شارپ در محل

تعمیرات لپ تاپ شارپ سرویسی است که احتمالاً بسیاری از کاربران پس از طی عمر مفید دستگاه به آن نیاز پیدا کنند. در این میان آنچه که اهمیت دارد دریافت آن از یک مرکز مجاز است تا استانداردهای طرح شده از سوی شرکت سازنده در حین انجام آن سرویس لحاظ گردد. دریافت خدمات مورد نیاز از یک مرکز استاندارد سبب می گردد تا دستگاه به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه تعمیر گردد و از اعمال دستکاری های ناشیانه رایج در مراکز غیرمجاز پیشگیری شود.

 تعمیرات لپ تاپ شارپ در محل | نمایندگی رسمی تعمیر لپ تاپ Sharp

تعمیرات لپ تاپ شارپ در این مرکز با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزار و با حضور کارشناسانِ متخصصِ این حوزه انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل بررسی و آنالیز تعداد بیشماری از مدلهای لپ تاپ شارپ قادر به رفع و حل تمامی اشکالاتی هستند که ممکن است به هر دلیل در آنها پیش آیند. خدمات این مرکز، محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اختلالات نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری لپ تاپ های شارپ را شامل می

تعمیرلپ تاپ شارپ، با توجه به قطعات سخت افزاری و نرم افزاری متفاوت این محصول، باید به صورت تخصصی و حرفه ای انجام گردد. لپ تاپ ها پس از کامپیوترهای خانگی پا به میدان گذاشتند. مهم ترین وجه تمایز لپ تاپ با کامپیوترهای خانگی قابل حمل بودن آن ها است. یعنی شما دائم می توانید در محل کار، خانه، دانشگاه، سفر و… لپ تاپ را همراه تان داشته باشید. همین امر موجب شد که لپ تاپ ها بیش از کامپیوترهای خانگی در معرض خطر قرار بگیرند. تعمیر لپ تاپ شارپ، نیازمند حضور متخصصانی کارآمد در حوزه‌ی الکترونیک و سخت‌افزار می‌باشد. از همین رو نمایندگی شارپ، گزینش سخت گیرانه ای در انتخاب مهندسین ارشد خود داشته است. این امر به موازات گسترش استفاده از لپ تاپ شارپ صورت گرفته است که  به تبع، نیازمند حضور کارشناسان تعمیر لپ تاپ شارپ است.

 تعمیرات لپ تاپ شارپ در تهران و شهرستان ها | نمایندگی تعمیر لپ تاپ شارپ

اگر شما نیز از کاربران کامپیوتر و لپ تاپ هستید، حتما می دانید که استفاده ی دائمی از سخت افزارها ی لپ تاپ، بعد از مدتی سبب از کار افتادن آن ها می شود، از جمله مشکلات رایج درسخت افزارهای لپ تاپ می توان به مشکلات مربوط به  اسپیکر، موس پد یا صفحه لمسی لپ تاپ اشاره کرد. کاربران لپ‌تاپ چه از رده ی حرفه‌ای و چه کاربران عادی … با انبوهی از دردسرهای ریز و درشت مواجهند که بخشی از این دردسرها شامل مشکلات فنی دستگاه (چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری) و دسته‌ای دیگر شامل گرفتاری‌هایی است که جنبه فنی و مالی نداشته و در اصل از لحاظ روانی کاربران لپ‌تاپ را آزار می‌دهند. 

مرکز آموزش تعمیرات شارپ

مرکز آموزش تعمیرات شارپ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل های مرتبط با تعمیر و ترمیم تبلت و موبایل شارپ به صورت تئوریک و عملی آموزش داده می شود. دانش آموختگان این مرکز به دلیل پشت سر گذاشتن دوره های تئوریک با پیچیده ترین مباحث حوزه تعمیرات شارپ آشنا گشته و آنها را در طول دوره عملی تعمیرات -و کار با دستگاههای معیوب- به کار می گیرند.

 تعمیر قاب لپ تاپ | خدمات مرکز تعمیرات قاب لپ تاپ | تعویض قاب لپ تاپ

وجود کارگاه های متعدد و مجهز، همکاری با برترین اساتید حوزه تعمیر و بهسازی، تشکیل دوره ها با حداکثر پنج نفر کارآموز، آموزش اصولی جدیدترین متدهای تعمیر، تدریس نوین ترین روش های عیب یابی، استفاده از استانداردهای جهانی حوزه تعمیر و عیب یابی و … برخی از ویژگی های بارز و برجسته مرکز آموزش تعمیرات شارپ است. دانش آموختگان این مرکز، به دلیل طی دوره های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات دستگاه های کپی شارپ یافته و به راحتی جذب بازار کار می گردند.

 

  •  واحدهای آموزش تعمیرات شارپ
  • آموزش تعمیرات لپ تاپ شارپ
  • آموزش تعمیرات تبلت شارپ
  • آموزش تعمیرات موبایل شارپ
  • آموزش تعمیرات پروژکتور شارپ
  • آموزش تعمیرات تلویزیون شارپ
  • آموزش تعمیرات مانیتور شارپ
  • آموزش تعمیرات کپی شارپ
  • آموزش تعمیرات پرینتر شارپ
  •  ویژگی مرکز تعمیر لپ تاپ شارپ

 

مرکز تعمیر لپ تاپ شارپ، به عنوان تخصصی ترین مرکز در تعمیر لپ تاپ های شارپ، سال هاست فعالیت خود را در جهت ارائه ی خدمات پس از فروش محصولات کمپانی بزرگ شارپ آغاز کرده است. این مرکز قادر به تعمیر و بازیابی تمامی لپ‌تاپ‌های شارپی است که به هر دلیل دچار افت عملکرد یا خرابی شده‌اند. مدیریت نمایندگی تعمیر لپ‌ تاپ شارپ به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد.

 تعمیرات لپ تاپ توشیبا | تعمیر لپ تاپ توشیبا در محل با مناسب ترین هزینه

ویژگی های این مرکز ارائه ی خدمات گارانتی پس از تعمیر می باشد که با توجه به نوع لپ تاپ و مورد تعمیراتی آن متفاوت است. شعار اصلی ما در واحد تعمیرات شارپ، گام برداشتن در جهت خواسته های مشتریان گرامی می باشد. اخلاق مداری و تعهد در قبال مشتری، از جمله اصلی ترین مشخصات کادرفنی نمایندگی اچ پی است. این مرکز پاسخگوی تمامی شکایات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان گرامی می باشد.

 تعمیر لپ تاپ شارپ

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیر لپ تاپ , نمایندگی شارپ , تعمیرات شارپ , کامپیوترهای خانگی ,
بازدید : 35
تاریخ : چهارشنبه 08 مرداد 1399 زمان : 16:07 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

 

برعکس شدن تصویر تلویزیون سونی

برعکس شدن تصویر تلویزیون ممکن است به حالت های گوناگون خود را نشان دهد مثلا ممکن است تصویر برعکس شود و یا به سمت چپ یا راست صفحه بچرخد.

در این شرایط  کار با تلویزیون بسیار دشوار است مثلا تمامی گزینه ها برعکس نمایش داده شده و تغییر و حرکت بسیار دشوار خواهد بود.

منشأ این مشکل می تواند در مین برد، پنل، فلت و بک لایت باشد زیرا وظیفه ی این 4 قطعه نمایش تصویر برروی صفحه نمایشگر است. به همین دلیل ممکن است برعکس شدن تصویر وجود اختلال در یکی از این قطعه ها باشد. اما برای دانستن این موضوع که این اختلال مربوط به کدام قطعه است فقط توسط متخصص امکان پذیر است تا این مشکل را ریشه یابی و بررسی کند.

به چه دلیل تصویر در تلویزیون برعکس می شود؟

طبق گفته های فوق بروز چنین اختلالی در تلویزیون ممکن است ناشی از بروز اختلال در بخش های مین برد، فلت یا پنل باشد.

اما یکی از دلایلی که می توان حدس زد و بسیار رایج است مشکل خرابی فریمور مین برد و یا تنظیمات اشتباه فریمور است. به طور کلی خرابی در مین برد می تواند اصلی ترین و رایج ترین علت بوجود آمدن این در تلویزیون سونی مشکل باشد.

آموزش تعمیرات تلویزیون سونی،خودتان به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید.

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که فریمور چیست؟ فریمور در واقع برنامه ی نرم افزاری است که در چیپ حافظه مین برد تلویزیون سونی قرار دارد. وظیفه ی این قطعه این است که زمان کار و انجام عملکرد های گوناگون تلویزیون را کنترل کرده تا در زمان صحیح و مورد مقرر اجرا شود از جمله ی این عملکرد ها نمایش تصویر است که توسط فریمور تنظیم زمان اجرای آن انجام و تنظیم می شود.

بنابراین خرابی در این قسمت از مین برد می تواند بروز مشکلی را به همراه داشته باشد.

برای رفع مشکل برعکس شدن تصویر تلویزیون سونی

برای رفع این مشکل می بایست تنظیمات تلویزیون مورد بررسی قرار گیرد و اگر تنظیمات مورد تغییر قرار گرفته بود به حالت اولیه بازگردد.

نکته ی این موضوع این است که به ندرت ممکن است تغییر در نرم افزار علل این موضوع باشد اما به هر حال بهتر است قبل از اقدام به بررسی علل سخت افزاری، نرم افزار را مورد بررسی و چک قرار دهید.

تعمیر پنل تلویزیون سونی با گارانتی | تعویض پنل تلویزیون سونی Sony

چناچه مشکل سخت افزاری بود ممکن است بر اثر وجود اشکال در مین برد و فریمور باشد.

لازم به ذکر است که برای رفع این مشکل نیز حتما از یک کارشناس و متخصص استفاده کنید تا مشکل را به درستی و به طور کامل رفع کند.

کارشناسان نیز ابتدا با بررسی از جهات نرم افزاری و سخت افزاری مشکل دستگاه را شناسایی می کنند و جهت رفع و تعمیر آن اقدام می نمایند.

اگر عیب از لحاظ سخت افزاری بود مین برد از تلویزیون جدا شده و بعد از تعمیرات لازم و برطرف کردن مشکل در جای خود قرار داده می شود اما اگر مشکل قابل تعمیر نبود تعمیرکاران برای رفع مشکل فریمور اقدام به تعویض مین برد می نمایند.

تعمیرات تلویزیون سونی

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : برعکس شدن تصویر تلویزیون , مشکل فریمور , عکس شدن تصویر در تلویزیون , تلویزیون سونی , تعمیر تلویزیون ,
بازدید : 41
تاریخ : یکشنبه 05 مرداد 1399 زمان : 15:24 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

چشمک زدن چراغ پاور در تلویزیون سامسونگ

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از مدتی چراغ ال ای دی تلویزیون شما شروع به چشمک زدن کند اما شما به طور کامل دلیل آن را متوجه نشوید. چشمک زدن چراغ ال ای دی علت های متفاوتی دارد که ممکن است ناشی از خرابی قسمت های مختلف مثل برد پاور یا مین برد و یا غیره باشد. اما اصلی ترین دلیل آن می تواند خرابی مین برد و پاور باشد که باید اول این دو قطعه را مورد بررسی قرار دهید. اصولا چشمک زدن ال ای دی نیز با حالت های متعددی خود را نشان می دهد این حالت ها به صورت زیر می باشد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ - تعمیرگاه مجاز مرکزی 88507981چراغ پاور به طور کامل روشن نمی شود

در این حالت ممکن است بعد از روشن کردن ال ای دی چراغ پاور روشن نشود و تلویزیون نیز به برق متصل باشد.

برای حل این مشکل ابتدا اتصال برق تلویزیون را بررسی نمایید. سپس می توانید مانند دستور زیر عمل نمایید.

برای تلویزیون غیر هوشنمد:

باز کردن Menu منو و سپس قسمت تنظیمات Settings  را باز کنید. بعد از باز کردن Option تنظیمات نشانگر قدرت power indicator را انتخاب نمایید. سپس می توانید گزینه ی standby light را مشاهده کرده و آن را در حالت روشن on  قرار دهید.

برای تلویزیون هوشمند:

به home  بروید و تنظیمات Settings  را انتخاب نمایید. بعد از وارد شدن به تنظیمات گزینه ی option  را انتخاب نمایید و سپس گزینه ی Light را به حالت high تغییر دهید.

چراغ پاور به طور کلی قرمز است و تلویزیون روشن نمی شود

این حالت به این صورت است که ممکن است تلویزیون را روشن نمایید اما چراغ پاور همچنان قرمز باشد و بعد از روشن شدن دستگاه چراغ پاور شروع به کمرنگ تر شدن کند و باز به طور خودکار قرمز شود. برای حل این مشکل باید پریز برق را از دستگاه بکشید و سپس بعد از مدتی دوباره آن را نصب نمایید. راه حل بعدی عدم استفاده از دستگاه به مدت 24 ساعت است و بعد از 24 ساعت به راحتی می توانید دستپاه را روشن نمایید و آن را تست نمایید. در صورت عدم حل این مشکل بهتر اسا از فرد متخصص کمک بگیرید.

بیشتر بدانید: تعمیر تلویزیون سامسونگ

چراغ پاور 3 بار چشمک می زند.

این حالت عمدتا زمانی به وجود می آید که تلویزیون صدا و تصویر ندارد و چراغ آن 3 بار پشت سر هم چشمک می زند. این مشکل دلایل مختلفی دارد و می توان آن را به برد پاور و یا صفحه ی نمایشگر نسبت داد و حتی ممکن است منشا این خرابی اسیب به کابل فلت باشد که باعث به وجو آمدن این مشکل شده است. در وهله ی اول باید خازن های پاور مورد بررسی قرار گیرند و همچنین ممکن است لحیم این اتصالات دچار سردی شده باشد و نیاز به تمدید آن ها را داشته باشید. در صورتی که از قسمت پایینی صدایی شنیده می شود باید برد پاور و خازن ها را تعویض نمایید.

چشمک زدن چراغ پاور در صورت روشن بودن دستگاه

زمانی که شما تلویزیون را روشن می کنید و سپس چراغ پاور شروع به چشمک زدن می کند به معنای سالم بودن تمام قطعا دستگاه است اما نقطه ی نگران کننده این است که در حالتی ممکن است بعد از روشن کردن دستگاه چراغ پاور شروع به چشمک زدن نکند. در این حالت ممکن است برد مین دچار اسیب دیدگی شده باشد و باید اقدام به تعویض این قطعه نمایید.

چشمک زدن چراغ پاور به طور متعدد

در صورتی که چراغ پاور به صورت متعدد شروع به چشمک زدن نمایید ممکن است برد مین دچار اسیب دیدگی شده باشد و برای حل این مشکل باید دستگاه به طور کلی مورد بررسی قرار گیرد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : چشمک زدن چراغ پاور در تلویزیون سامسونگ.چراغ پاور.تلویزیون سامسونگ ,
بازدید : 34
تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 زمان : 13:15 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 17


درباره سایت


در این بخش مقاله هایی در رابطه با تعمیر لپ تاپ، مشکلات تلویزیون، گیاهان و... در اختیار شما قرار داده شده است. این مقالات اطلاعات شما را رابطه با لوازم الکترونیکی و گیاهان آپارتمانی افزایش می دهد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 169
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 20
باردید دیروز : 3
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 323
بازدید سال : 2,503
بازدید کلی : 10,080

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir