به سایت مقالات عمومی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

نمونه رأی در مورد رابطه نامشروع

رأی شماره ۹۳۰۹۹۷۰۲۷۰۲۰۰۲۹۹ مورخ 24/3/93

خلاصه پرونده

در مورد اتهام آقای م.ل. ۳۱ ساله، اهل و ساکن تهران و خانم ف.ک ،۲۷ ساله، اهل و ساکن شهرستان اندیمشک، هر دو آزاد به لحاظ صدور قرار قبولی کفالت، دایر به برقراری رابطه نامشروع غیرزنا، موضوع شکایت خانم ن.الف همسر متهم ردیف اول با وکالت آقای م.ر.

شاکی با ارائه متن پیامک‌های بسیار زشت و مستهجن ارسالی از سوی متهم ردیف دوم به متهم ردیف اول مدعی ارتباط نامشروع نامبردگان بوده و درخواست صدور حکم محکومیت آنان را نموده است.

متهم ردیف اول شدیداً منکر ارتکاب جرم و رابطه بوده و بیان داشته است، که از خط همراه وی همسرش سوء استفاده نموده و اصلاً متهمه را نمی‌شناسد و هیچ پیامکی یا رابطه‌ای با خانم متهمه نداشته است.

متهم ردیف دوم ضمن رد ادعای متهم و اقرار به این‌ که پیامک‌ها از سوی وی ارسال گردیده و شخصی که طرف و مخاطب وی بوده، آقای م.ل بوده است، بیان داشته است، که چند سال قبل از طریق اینترنت و به صورت مجازی با نامبرده ارتباط برقرار نموده و آقای متهم خودشان را مجرد معرفی کرده‌اند و این ارتباط خیلی زود قطع شده و مربوط به سال۸۶ بوده و پس از چند سال مجدداً آقای ل این ارتباط را شروع کرده و چون آقای متهم دچار بحران روحی بودند، اعتماد وی را جلب کرده و طبق خواسته وی به او پیامک فرستاده است و شدیداً از عملکرد خود پشیمان بوده و بیان داشته، تا قبل از حضور در دادسرا وی را تاکنون ندیده و ملاقاتی هم با نامبرده نداشته است.

شاکیه در پایان جلسه دادرسی رضایت قطعی خود را نسبت به متهمه اعلام و درخواست مجازات همسرش را نموده است.

با توجه به محتویات پرونده، ملاحظه و بررسی در متن پیامک‌های ارسالی خانم ف.ک هر چند که عمل وی در حد ارسال پیامک با متن‌های مذکور بسیار ناپسند بوده و از این نظر قابل سرزنش بوده و نیاز به توبه و درخواست عفو و بخشش از خداوند کریم دارد و صرف ‌نظر از دفاعیات کاملاً غیرموجه آقای متهم مبنی بر این‌ که هیچ‌گونه رابطه‌ای در حد اقرار متهم دیگر با وی نداشته است، نظر به این‌ که این دادگاه از متن پیامک‌ها رابطه فیزیکی مدنظر قانون‌گذار که در ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی بیان گردیده است، احراز (دریافتن) نمی‌نماید، بنابراین به لحاظ عدم کفایت دلایل اثباتی مستنداً به ماده۱۷۷ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری و رعایت اصل ۳۷ قانون اساسی حکم برائت (بی‌گناهی) متهمان را صادر و اعلام می‌نماید.

این رأی، حضوری محسوب شده و ظرف بیست روز از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان تهران می‌باشد.

وکیل طلاق

طلاق غیابی چیست

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : ادعای متهم , رابطه نامشروع , مستهجن , زنا , حکم ,
بازدید : 28
تاریخ : دوشنبه 13 آبان 1398 زمان : 17:08 | نویسنده : hasty | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت


در این بخش مقاله هایی در رابطه با تعمیر لپ تاپ، مشکلات تلویزیون، گیاهان و... در اختیار شما قرار داده شده است. این مقالات اطلاعات شما را رابطه با لوازم الکترونیکی و گیاهان آپارتمانی افزایش می دهد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 169
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 28
باردید دیروز : 3
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 331
بازدید سال : 2,511
بازدید کلی : 10,088

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir