به سایت مقالات عمومی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

 

نحوه تعمیرات تخصصی کامپیوتر

آیا کامپیوتر شما بالا نمی‌آید؟ یا اینکه هنگ کرده است، کند شده است و اصلا روشن نمی‌شود؟ نگران نباشید کامپیوتر شما از هر برندی که باشد و هر مشکلی هم برای آن به وجود آمده باشد به دست تعمیرکاران با تجربه مرکز سخت‌افزار ایران قابل تعمیر خواهد بود. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرکامپیوتر شما بپردازند. بالا نیامدن کامپیوتر، هنگ کردن، کند شدن یا روشن نشدن این دستگاه و هر مشکل دیگری که برای آن به وجود می‌آید هم می‌تواند به دلایل نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. برای مثال ویروسی شدن کامپیوتر، نصب بدافزارها بر روی این دستگاه از دلایل نرم‌افزاری بوت نشدن و هنگ کردن این سیستم هستند.

خرابی هارد نیز از دلایل سخت‌افزاری بالا نیامدن، هنگ کردن و حتی کند شدن کامپیوتر است. خوشبختانه خدمات مرکز سخت‌افزار ایران در این زمینه شامل: عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری تک تک قطعات کامپیوتر می‌باشد. بنابراین فرقی نمی‌کند که منشأ مشکلی که برای سیستم شما به وجود آمده است نرم‌افزاری باشد یا سخت‌افزاری چراکه تعمیرکاران این مرکز با عیب‌یابی دقیق منشأ اصلی مشکل به وجود آمده برای سیستم شما را پیدا کرده و با تعمیرات تخصصی آن را برطرف می‌کنند

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ را چگونه به نحو احسن به عنوان یک تعمیرکار انجام  دهیم. - دیجی بان

تعمیرات کامپیوتر و عیب یابی صحیح آن

آیا با عیب یابی کامپیوتر آشنایی دارید؟ منظور از عیب یابی یارانه، بررسی قطعات و بخش های مختلف سیستم با توجه به مشکلات ایجاد شده است. این کار کمک می کند که تکنسین بداند کدام بخش آسیب دیده و مستقیما سراغ تعمیر یا تعویض همان بخش برود. خاموش شدن یا روشن نشدن کامپیوتر، معمولا ناشی از خرابی منبع تغذیه و بعضا کارت گرافیک است. البته خرابی یا آلودگی فن هم در این رابطه بی تاثیر نیست.

مشکلات تصویر در بیشتر موارد نشان دهنده خرابی کارت گرافیک است، مگر آن که مانیتور ایراد سخت افزاری داشته باشد. کند سیستم نشان می دهد که یا هارد آسیب دیده است و یا حافظه پر شده است. کار نکردن کیبورد می تواند دلایل نرم افزاری داشته باشد و یا ناشی از خرابی قطعات یا اتصالات صفحه کلید باشد. اگر سیستم شما مدام ریستارت می شود، مطمئن شوید که ویروسی نشده باشد. پس از عیب یابی درست و دقیق، عملیات تعمیر کامپیوتر راحت تر و با کیفیت بیشتری انجام می شود.

بایگانی‌ها تعمیر کامپیوتر - شرکت خدمات کامپیوتری

تعمیرات کامپیوتر در محل

برای بسیاری از کاربران سخت است که تجهیزات کامپیوتر را به مرکز تعمیرات ببرند و پس از تعمیر، مجددا آن را بازگردانند. از طرفی ممکن است یکی از این تجهیزات شامل کیس، مانیتور، کیبورد و … در حین جابجایی ضربه بخورند و آسیب دیدگی ها بیشتر شوند. به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند که تعمیرpc آنها در محل انجام شود. تعمیر در محل کامپیوتر این امکان را فراهم می کند که بدون جابجا کردن سیستم، شاهد تعمیر تخصصی آن باشید. به این ترتیب که پس از ثبت درخواست در نمایندگی مجاز تعمیر کامپیوتر مرکز سخت افزار ایران، تکنسین به آدرسی که ارائه داده اید اعزام می شود. سپس سیستم و تمام اجزای آن را به خوبی بررسی کرده و اقدامات ترمیمی لازم را (هم نرم افزاری و هم سخت افزاری) انجام می دهد.

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : تعمیر کامپیوتر , تعمیر pc ,
بازدید : 29
تاریخ : چهارشنبه 19 شهریور 1399 زمان : 16:02 | نویسنده : hasty | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت


در این بخش مقاله هایی در رابطه با تعمیر لپ تاپ، مشکلات تلویزیون، گیاهان و... در اختیار شما قرار داده شده است. این مقالات اطلاعات شما را رابطه با لوازم الکترونیکی و گیاهان آپارتمانی افزایش می دهد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 169
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 3
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 307
بازدید سال : 2,487
بازدید کلی : 10,064

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir