به سایت مقالات عمومی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

آشنایی با سه گیاه آپارتمانی 

دیفن باخیا یکی از گیاهان همیشه سبز آپارتمانی است که به راحتی در منزل و محل کار نگهداری می شود. قلمه زدن گل دیفن باخیا از مهمترین و اصلیترین روشهای تکثیر این گیاه است و به نور متوسط، گرمای زیاد، خاک همیشه مرطوب، رطوبت هوای۷۰تا۹۰درصد و خاک قلیایی تا کمی اسیدی احتیاج دارد

روش قلمه زدن گل دیفن باخیا 

دیفن باخیا از گروه گیاهان سمی است بطوری که شیرابه موجود در ساقه و برگهای این گیاه خیلی سمی و خطرناک است و در صورت تماس با دهان، موجب سوزش و بی حسی دهان و گلو می گردد و حتی امکان دارد تارهای صورتی فلج و باعث خفگی شود. برای اینکار هنگام قلمه زدن از دستکش استفاده کنید.

نگهداری دیفن باخیا: ۲۰ نکته برای نگهداری از گیاه دیفن باخیا - مجله کسب و  کار بازده

زمان مناسب قلمه زدن دیفن باخیا

به طور کلی در سراسر سال می توان از گل دیفن باخیا قلمه تهیه کرد اما ریشه زایی در قلمه هایی که در بهار و یا اوایل تابستان تهیه شده اند بیشتر است.

در شرایط مناسب، ریشه‌زایی قلمه های دیفن باخیا 30-21 روز طول خواهد کشید و زمانی که طول ناحیه جوانی که به تازگی رشد کرده است حدود 5 سانتیمتر شد می توان پوشش پلاستیکی را برداشت تا گیاه در شرایط رطوبت عادی و معمولی اتاق به رشد خود ادامه دهد.

نیازهای محیطی دیفن باخیا

خاک: مناسبترین خاک برای کاشت دیفن باخیا خاکبرگ است.

نور: گیاه دیفن باخیا همانند بیشتر گیاهان آپارتمانی نیاز به نورغیر مستقیم داشته و در نور مستقیم آسیب می بیند. همچنین در محیط بدون نور، گیاه علفی و ساقه هایش دراز می شود. توصیه میشود گیاه خود را هر چند وقت یک بار بچرخانید تا برگ ها به یک طرف منحرف نشوند .

دما: بهترین درجه حرارت برای نگهداری گل دیفن باخیا بین ۱۳ تا ۱۸ درجه است و لازم است در فصل زمستان در اتاق نگهداری شود ولی در بقیه فصول می تواند دمای محیط را تحمل کند.

کوددهی: کود لازم برای گیاه دیفن باخیا را می توان به میزان۳۰گرم در لیتر، هر هفته یکبار از فروردین تا آبان ماه، مصرف نمود.

آبیاری: برای آبیاری دیفن باخیا توصیه میشود از آب سبک و بدون املاح آب جوشیده سرد شده استفاده شود. میزان آبیاری مورد نیاز گیاه در تابستان هفته‌ای دو مرتبه و در زمستان یک بار در هفته کافی است.

خصوصیات خاک مخصوص کاکتوس

کاکتوسها یکی از محبوبترین گیاهان آپارتمانی هستند که در طی سال در داخل خانه می توان از آنها نگهداری کرد. متاسفانه گاهی رطوبت زیاد هوای اطراف گلدان کاکتوس باعث می شود شرایط برای رشد کاکتوس مناسب نباشد. قابلیت زهکشی خاک مخصوص کاکتوس زیاد است و همین امر به افزایش تبخیر و تامین خشکی مورد علاقه این گیاه کمک می کند.

بهترین خاک برای کاکتوس برای حفظ سلامت گیاه و ایجاد شرایط مشابه زیستگاه اصلی آن لازم است. خاک گلدان کاکتوس حاوی شن طبیعی و مواد مغذی کم بوده و همچنین خشک است تا مشابه محیط طبیعی آن شود. خاک کاکتوسها را می توانید به صورت آماده خریداری کنید یا خودتان در خانه آن را درست کنید.

بهترین ترکیب خاک برای کاکتوس چیست؟

یک خاک بسیار متفاوت دیگر ترکیب ۵ پیمانه خاک گلدان، دو پیمانه پرلیت و یک پیمانه الیاف نارگیل است تا خاک حاصل به صورت یکنواخت خشک شود. ممکن است لازم باشد دستور ساخت خاک کاکتوس را بسته به محل قرار گیری گلدان و نوع گیاه گوشتی خود تغییر دهید.

خاک مناسب کاکتوس، بهترین ترکیب برای این گیاه کدامست؟ | ستاره

• ۱ قسمت خاک باغچه + ۱ قسمت شن و ماسه (به نسبت مساوی) + ۱ قسمت کمپوست (مواد پوسیده گیاهی و خاک برگ)، یا

• یک دوم قسمت خاک رسی + ۱ قسمت ماسه + ۱ قسمت خاک باغچه، یا • ۱ قسمت کمپوست + ۱ قسمت خاک پیت + یک قسمت ماسه

ترکیب عالی و مناسب خاک برای پرورش گیاه کاکتوس

برای این بهترین ترکیب خاک را برای کاشت گیاه کاکتوس انتخاب نمایید، باید ماسه، پیت ماس و ورمی کمپوست خریداری کنید. خرید خاک و کود کاکتوس آماده تمامی این ترکیبات را در خود جای داده است. اما شما می توانید هر یک از این ترکیبات را به صورت جداگانه خریداری نموده و در منزل ترکیب نمایید.

دلایل ریختن برگ بونسای

به طور معمول سه علت برای ریختن برگ بونسای ایجاد می شود:

1-      لکه های قهوهای یاسوراخهای ریزوخوردگی روی برگها

2-      خشک شدن برگهای ریزتر

3-      ریزش برگهای بزرگ وسالم

بونسای هااین گیاهان زیبا باید در دمای بالاتر از ۶۰ درجه فارنهایت نگهداری شوند. به این معنی که در فصول سرد این گیاه باید در داخل منزل و در محیطی گرم قرار بگیرد. اکثر گونه های بونسای های آپارتمانی (فیکوس، کارمونا و غیره) برگ ریزی ندارند، مگر این مشکلی پیش آمده باشد.

بونسای ها را در غالب اوقات سال در خارج از منازل نگهداری می نمایند امّا برای مدتی که به داخل منازل منتقل می گردند ، نور دهی آنها را با انعطاف بیشتری می توان انجام داد بنابراین از هر آنچه در اختیار دارید ، برای این منظور می توانید بهره گیرید . ارتفاع لامپ ها از زمین بستگی به ارتفاع درخت بونسای دارد که در صورت استفاده از فلورسنتمی توان آنرا با فاصله بسیار نزدیکی جهت حداکثر نور دهی قرار دهید زیرا اینگونه لامپ ها تولید گرما نمی کنند . برای این منظور بهتر است از لامپ های فلورسنت بلند استفاده نمایید و آنها را بالای بونسای از سقف آویزان کنید . برای ایجاد دمای مناسب محیطی در زمستان ها می توان 2-1 عدد لامپ حبابیکه دارای نور نقطه ای هستند در بالای بونسای و با فاصله مطمئن نصب نمایید . پوشانیدن بخش خارجی گلدان ها با صفحات عایق از صدمه دیدن گلدانها جلوگیری می نماید و به گرمتر ماندن ریشه ها در زمستان کمک می کند.

آبیاری بونسای | نگهداری بونسای | نور مناسب برای بونسای

علت برگ ریزی بونسای آپارتمانی

اگر خاک بونسای سنگین بوده و آب را در خود نگه دارد، آبیاری زیاد موجب ریزش برگ های بنسای می شود.

این امر موجب پوسیدگی ریشه شده و به تدریج برگ های گیاه می ریزند. تنها زمانی گیاه را آبیاری کنید که خاک آن کمی خشک باشد، و اگر دچار این مشکل شده اید، وقتی گیاه بهتر شد گلدان آن را با خاک مناسب تری تعویض کنید.

آبیاری کم نیز از دلایل بسیار رایج می باشد. بنسای در ظرف کوچک قرار داده می شود و ممکن است شما آبیاری به آن را فراموش کنید. در نتیجه ریشه گیاه می میرد و برگ ریزی می کند. آبیاری زیاد در طی مدت طولانی گیاه را ضعیف می کند، اما آبیاری کم ریشه آن را کشته و در چند روز برگ ها میریزند.

یکی دیگر از دلایل شایع، نور نامناسب است. تمام بنسای ها، حتی بنسای های آپارتمانی، به نور زیاد نیاز دارند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : آشنایی با سه گیاه آپارتمانی , روش قلمه زدن گل دیفن باخیا , زمان مناسب قلمه زدن دیفن باخیا , نیازهای محیطی دیفن باخیا , خصوصیات خاک مخصوص کاکتوس , دلایل ریختن برگ بونسای ,
بازدید : 46
تاریخ : یکشنبه 25 آبان 1399 زمان : 12:38 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (1)

تعمیر انواع مانیتور در تهران

فرقی نمی‌کند که از مانیتور سامسونگ استفاده می‌کنید یا مانیتور ال جی، ایسر، سونی، ایسوس و … . با هر مشکلی که در مانیتور خود مواجه شده باشید، می‌توانید از خدمات تعمیر مانیتور مانیتور که توسط نمایندگی تعمیر مانیتور به کاربران ارائه داده می‌شود، استفاده کنید.

منتهی اگر فرصت ندارید تا به صورت حضوری به مرکز تعمیر مانیتور مانیتور مراجعه کنید، می‌توانید از خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محل استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس، تنها کافیست که درخواست خود را در همین وب سایت ثبت کنید. کارشناس مربوطه بعد از ثبت درخواست شما به آدرس موردنظرتان اعزام شده و مانیتور معیوب شده را از شما تحویل می‌گیرد. سپس آن را به واحد تعمیر مانیتور نمایندگی تعمیر مانیتور انتقال داده و پس از تعمیر مانیتور تخصصی ، این دستگاه را در درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

آموزش تعمیر مانیتور سامسونگ 2033 - ما شمارو با تعمیر مانیتور سامسونگ 2033sw  آشنا میکنیم

  • تعمیر برد مانیتور و تعمیر پنل مانیتور
  • تعمیر صفحه شکسته و تعویض صفحه شکسته مانیتور
  • تعمیر برد تغذیه مانیتور
  • تعمیر برد پنل و برطرف کردن عیوب تغذیه پنل
  • تعویض چیپ گرافیک (پردازنده تصویر) در انواع مانیتور
  • فروش پایه مانیتور ال جی و فروش پایه مانیتور سامسونگ
  • برطرف کردن اشکالات پنل مانند رنگ کم، تصویر شطرنجی و نور ضعیف صفحه نمایش
  • تعمیر سوکت VGA، تعمیر سوکت HDMI و تعمیر سوکت آداپتور
  • تعمیر مانیتورهای چشمک زن و آنهایی که تصویر ندارند.
  • تعمیر کلیه ی مشکلات احتمالی در مانیتور

 مرکز تعمیر مانیتور مانیتور کلیه ی مشکلات احتمالی و عیوب ساختاری انواع مانیتورهای موجود در بازار را در سطح کیفی بالایی مرتفع می سازد. تمامی مانیتورهای CRT، LCD، LED و OLED برندهای مطرحی چون ال جی، ایسوس، سامسونگ، ایسر و دل در این مرکز قابل ترمیم و بازیابی می باشند. تکنسین های مجموعه ی تعمیر مانیتور با به کارگیری ابزارآلات فنی مدرن و سازگار با مدل مانیتور مورد نظر، ایرادات دستگاه را برطرف می نمایند.

به طور کلی مانیتور دارای قطعات سخت افزاری متعددی می باشد که خرابی هر یک می تواند روند کاری این تجهیزات را مختل سازد. خاطرنشان می نماییم که تمامی مراحل بازیابی قطعات مانیتورهای معیوب در نمایندگی تعمیر مانیتور براساس پارامترهای استاندارد و اصولی شکل می گیرند.

تعمیر یا تعویض چیپ گرافیک مانیتور

عوامل و اجزاء زیادی هستند که برای نقش بستن تصاویر بر روی مانیتور، دست به دست هم می‌دهند. یکی از این اجزاء، چیپ گرافیک یا بهتر است بگوییم واحد پردازش کارت گرافیک است که زحمت پردازش تمامی تصاویر، قبل از نمایش آن‌ها بر روی مانیتور را می‌کشد. درواقع اساس کار مانیتور، نمایش تصاویر است که برای انجام چنین عملیات بزرگی نیاز است تا تک تک تصاویر از نظر پارامترهای مختلفی مورد پردازش قرار بگیرند. بنابراین اگر چیپ گرافیکی وجود نداشت تا تصاویر را پردازش کند، هیچ یک از تصاویر بر روی مانیتور نمایش داده نمی‌شدند. درصورتی که هیچ تصویری بر روی مانیتور نمایش داده نمی‌شود، تصاویری که بر روی مانیتور نمایش داده می‌شوند بهم‌ریخته هستند، تصویر مانیتور سیاه است یا اینکه تصویر بر روی مانیتور گیر کرده است به این معناست که چیپ گرافیک آن آسیب‌دیده است و به تعمیر یا حتی تعویض نیاز دارد.

تعمیر مانیتور صنعتی LCD PANEL PC - تعمیرات تخصصی برزین الکترونیک

مراحل تحویل مانیتور خراب

  • مانیتور خود را میتوانید با پیک موتوری یا اگر شهرستان هستید پست در بسته بندی خوب ارسال کنید.
  • اشکال مانیتور را روی آن نوشته و شماره تماس را قید کنید.
  • بعد از بررسی اولیه هزینه حدودی قیمت تعمیر مانیتور بشما اعلام میشود.
  • بعد از عیب یابی مانیتور Monitor حداقل ۵ساعت روشن تست میشود.
  • مانیتور به همان صورت بسته بندی و ارسال میشود.
  • تا یکماه بعد از تعمیر مانیتور گارانتی دارد که اگر همان ایراد برایش بوجود آمد رایگان تعمیر شود.
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیر مانتیور , صفحه نمایشگر مانیتور , آبخوردگی مانیتور , پنل مانیتور , مانیتور ال این وان ,
بازدید : 49
تاریخ : دوشنبه 31 شهریور 1399 زمان : 13:17 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیر پرینترهای اچ پی در محل

کار نکردن پرینتر، چاپ نشدن کاغذ در پرینتر، سفید پرینت گرفتن، ارور کارتریج خالی، گیر کردن کاغذ در پرینتر، افتادن خطوط عمودی یا افقی بر روی کاغذ چاپ شده، روشن نشدن پرینتر، خاموش شدن ناگهانی پرینتر و … همه از مشکلاتی هستند که هر یک از کاربران پرینتر اچ پی حداقل یک بار هم که شده با یکی از آن‌ها دست به یقه شده‌اند. اما با وجود نمایندگی تعمیر پرینتر HP جای هیچ نگرانی نیست.

تنها کافیست که عیب‌یابی و تعمیرات پرینتر اچ پی را به این مرکز بسپارید اما چگونه؟ تلفن خود را بردارید و از طریق شماره‌های تماسی که در همین وب سایت قرار داده شده است با نمایندگی اچ پی تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز پس از تماس شما به آدرس مورد نظر اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر پرینتر اچ پی را در محل به شما ارائه می‌دهند.

تعمیر پرینتر - 02188809007 - تعمیرات پرینتر , تعمیر پرینترهای hp , تعمیر  پرینتر hp

برای اطلاعات بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته

سرویس تعمیرات پرینتر در محل جهت آن دسته از کاربرانی مناسب است که به هردلیل امکان حضور در تعمیرگاه مرکزی را ندارند و نمیتوانند دستگاه خود را حتی برای چند ساعت به تعمیر گاه بفرستند. و نیازمند آنند تا کارشناسان تعمیر ات , در محل مورد نظر حضور یابند سرویس تعمیر در محل به ویژه در مورد دستگاه هایی اِعمال می گردد که دارای وزن و ابعاد بالایی هستند. برای مثال تعمیرات دستگاه هایی چون پرینترهای چندکاره، دستگاه های فتوکپی و … در غالب موارد با استفاده از سرویس تعمیر در محل انجام می پذیرد.

بدیهی است جابجایی و حمل این دستگاه ها و انتقال آنها به تعمیرگاه امکانپذیر نیست و می بایست خدمات مرتبط با تعمیر آنها در محل انجام شود. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از سرویس تعمیر پرینترهای hp در محل از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. در صورت نیاز به این سرویس کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. و درخواست خود مبنی بر نیاز به تعمیرات پرینتر در محل را ثبت نمایید.

سرویس پرینتر اچ پی در محل

درصورتی که به طور منظم و دوره‌ای اجزاء پرینتر را تمیز نکنید به مرور زمان مشکلات کوچکی در این دستگاه به وجود می‌آید که شما متوجه آن‌ها نخواهید شد اما با گذشت زمان این مشکلات کوچک، بزرگ و بزرگتر شده و آن وقت است که پرینتر شما خراب شده و خرج زیادی روی دست شما می‌گذارد. دقیقاً همینجاست که سرویس دوره‌ای پرینتر اهمیت پیدا می‌کند.

 منظور از سرویس پرینتر تمیز کردن این دستگاه، رفع ایرادات و تعویض قطعات آسیب‌دیده آن است که از بروز مشکلات و خرابی‌های بزرگتر در پرینتر جلوگیری می‌کند. با این وجود می‌توان گفت که سرویس پرینتر از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگر پرینتر شما هم به سرویس نیاز دارد می‌توانید با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت سرویس این دستگاه به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

تعمیر پرینترهای hp در محل به همراه خدمات شارژ کارتریج پرینتر

تعمیرات پرینتر در محل تنها یکی از خدمات ارائه شده دراین مرکز است .و شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه،  وهمچنین خدمات ارائه شده در این مرکز میتوانید با همکاران ما در این زمینه مشاوره داشته باشید. ویا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید. خدمات مرتبط با تعمیرات دستگاه پرینتر که در مرکز تعمیرات ایران چاپگر ارائه می گردند عبارتند از:

  • تعمیر و سرویس های دوره ای پرینترهای جوهر افشان؛
  • تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر لیزری سیاه و سفید؛
  • تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر لیزری رنگی؛
  • تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر چند کاره؛
  • تعمیر و سرویسهای دوره ای پرینتر قابل‌حمل؛
  • تعمیر و سرویس های دوره ای پرینتر سه بعدی؛
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با دستگاه های پرینتر با استفاده از سرویس تعمیرات پرینتر در محل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقاء، سرویس، تعمیر و تعویض قطعات

تعمیرات چاپگر اچ پی همراه با گارانتی

ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی از ویژگی های بارز سیستم کاری نمایندگی تعمیر پرینتر hp است. این مرکز با استفاده از دانش به روز تعمیرکاران حرفه ای خود و در اختیار داشتن آرشیوی کامل از قطعات داخلی و جانبی انواع پرینترها، همواره آماده ی خدمت رسانیست. خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده و تمامی پرینترهای اچ پی موجود در بازار را در بر می گیرد.

در کارگاه های مجهز واحد تعمیرات نمایندگی مجاز پرینتر اچ پی، پس از عیب یابی دقیق دستگاه معیوب، مراحل تعمیر طبق پارامترهای استاندارد انجام می شوند. چنینی شرایطی تجربه ی استفاده از دستگاهی بی نقص را برای کاربران گرامی تضمین می نماید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : نمایندگی اچ پی , تعمیر پرینتر اچ پی , مادربرد پرینتر اچ پی ,
بازدید : 38
تاریخ : شنبه 29 شهریور 1399 زمان : 14:44 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

 

نحوه تعمیرات تخصصی کامپیوتر

آیا کامپیوتر شما بالا نمی‌آید؟ یا اینکه هنگ کرده است، کند شده است و اصلا روشن نمی‌شود؟ نگران نباشید کامپیوتر شما از هر برندی که باشد و هر مشکلی هم برای آن به وجود آمده باشد به دست تعمیرکاران با تجربه مرکز سخت‌افزار ایران قابل تعمیر خواهد بود. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرکامپیوتر شما بپردازند. بالا نیامدن کامپیوتر، هنگ کردن، کند شدن یا روشن نشدن این دستگاه و هر مشکل دیگری که برای آن به وجود می‌آید هم می‌تواند به دلایل نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. برای مثال ویروسی شدن کامپیوتر، نصب بدافزارها بر روی این دستگاه از دلایل نرم‌افزاری بوت نشدن و هنگ کردن این سیستم هستند.

خرابی هارد نیز از دلایل سخت‌افزاری بالا نیامدن، هنگ کردن و حتی کند شدن کامپیوتر است. خوشبختانه خدمات مرکز سخت‌افزار ایران در این زمینه شامل: عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری تک تک قطعات کامپیوتر می‌باشد. بنابراین فرقی نمی‌کند که منشأ مشکلی که برای سیستم شما به وجود آمده است نرم‌افزاری باشد یا سخت‌افزاری چراکه تعمیرکاران این مرکز با عیب‌یابی دقیق منشأ اصلی مشکل به وجود آمده برای سیستم شما را پیدا کرده و با تعمیرات تخصصی آن را برطرف می‌کنند

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ را چگونه به نحو احسن به عنوان یک تعمیرکار انجام  دهیم. - دیجی بان

تعمیرات کامپیوتر و عیب یابی صحیح آن

آیا با عیب یابی کامپیوتر آشنایی دارید؟ منظور از عیب یابی یارانه، بررسی قطعات و بخش های مختلف سیستم با توجه به مشکلات ایجاد شده است. این کار کمک می کند که تکنسین بداند کدام بخش آسیب دیده و مستقیما سراغ تعمیر یا تعویض همان بخش برود. خاموش شدن یا روشن نشدن کامپیوتر، معمولا ناشی از خرابی منبع تغذیه و بعضا کارت گرافیک است. البته خرابی یا آلودگی فن هم در این رابطه بی تاثیر نیست.

مشکلات تصویر در بیشتر موارد نشان دهنده خرابی کارت گرافیک است، مگر آن که مانیتور ایراد سخت افزاری داشته باشد. کند سیستم نشان می دهد که یا هارد آسیب دیده است و یا حافظه پر شده است. کار نکردن کیبورد می تواند دلایل نرم افزاری داشته باشد و یا ناشی از خرابی قطعات یا اتصالات صفحه کلید باشد. اگر سیستم شما مدام ریستارت می شود، مطمئن شوید که ویروسی نشده باشد. پس از عیب یابی درست و دقیق، عملیات تعمیر کامپیوتر راحت تر و با کیفیت بیشتری انجام می شود.

بایگانی‌ها تعمیر کامپیوتر - شرکت خدمات کامپیوتری

تعمیرات کامپیوتر در محل

برای بسیاری از کاربران سخت است که تجهیزات کامپیوتر را به مرکز تعمیرات ببرند و پس از تعمیر، مجددا آن را بازگردانند. از طرفی ممکن است یکی از این تجهیزات شامل کیس، مانیتور، کیبورد و … در حین جابجایی ضربه بخورند و آسیب دیدگی ها بیشتر شوند. به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند که تعمیرpc آنها در محل انجام شود. تعمیر در محل کامپیوتر این امکان را فراهم می کند که بدون جابجا کردن سیستم، شاهد تعمیر تخصصی آن باشید. به این ترتیب که پس از ثبت درخواست در نمایندگی مجاز تعمیر کامپیوتر مرکز سخت افزار ایران، تکنسین به آدرسی که ارائه داده اید اعزام می شود. سپس سیستم و تمام اجزای آن را به خوبی بررسی کرده و اقدامات ترمیمی لازم را (هم نرم افزاری و هم سخت افزاری) انجام می دهد.

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیر کامپیوتر , تعمیر pc ,
بازدید : 30
تاریخ : چهارشنبه 19 شهریور 1399 زمان : 16:02 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

آشنایی دوربین مداربسته بدون برق 

امروزه مسئله‌ی امنیت و نظارت به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است. متداول‌ترین روش برای حل این مشکل استفاده از دوربین مداربسته می‌باشد که کمک شایانی برای حل این مشکلات می‌کند.

در اکثر پروژه‌هایی که انجام می‌شود برای انتقال تصویر و برق رسانی برای روشن کردن دوربین مداربسته از کابل‌های مربوطه استفاده می‌شود. در این مورد از پروژه‌ها به دو مدل کابل نیاز می‌باشد. 1) کابل برای انتقال تصویر (نوع کابل بر اساس دوربین مداربسته باید انتخاب شود) 2) کابل برق (برای روشن کردن دوربین مداربسته)

عموما دوربین‌های مداربسته با تغذیه‌ی 12 ولت روشن می‌شود و شروع به کار کردن می‌کند.

بسیاری بر این باورند که دوربین مداربسته بی سیم نیازی به برق نیز ندارد که کاملا اشتباه تصور می‌کنند. در واقع برای فعال کردن دوربین مداربسته باید منبع تغذیه‌ای را در نظر گرفت.

حال در این مقاله می‌خواهیم در مورد محیط‌هایی صحبت کنیم که امکان کابل کشی وجود ندارد و استفاده از دوربین مداربسته را کمی سخت‌تر می‌کند.

دوربین مداربسته خورشیدی 

ما این مژده را به شما می‌دهیم که دیگر نگران مشکل برق رسانی به دوربین مداربسته نباشید. دوربین مداربسته های نسل جدید که به آنها دوربین مداربسته بدون برق یا دوربین مداربسته خورشیدی نیز میگویند این مشکل را بر طرف کرده‌اند، به این صورت که دیگر نیاز به هیچ گونه کابلی نیست و این دوربین‌ها با استفاده از سلول خورشیدی که درروی آن تعبیه شده است برق خود را از نور محیط تامین می‌کند به این صورت که اگر یک روز کامل شارژ شود می‌تواند تا 4 روز به صورت مداوم کار کنند. این دوربین‌ها برای ذخیره سازی نیازی به دستگاه مرکزی ندارند و در داخل این مدل از دوربین‌ها درگاه Micro SD تعبیه شده است که شما می‌توانید از حافظه‌ی Micro SD استفاده کنید و داخل دوربین مداربسته بدون برق قرار دهید و تصاویر به صورت خودکار ذخیره شود. یکی دیگر از امکاناتی که این مدل از دوربین مداربسته ها دارا می‌باشد این است که اگر در محیط نصب دوربین‌ها اینترنت داشته باشید این دوربین‌ها را می‌توان از طریق وای فای به اینترنت متصل نمود و شما قادر خواهید بود که تصاویر را به صورت آنلاین و بدون وقفه مشاهده کنید.

کلیک کنید: نمایندگی الجی

 

دوربین مداربسته باتری دار 

یکی دیگر از این مدل دوربین مداربسته بدون برق، دوربین مداربسته باتری دار است. نحوه‌ی عملکرد این دوربین‌ها به این صورت است که شما می‌بایست هر چند روز یک بار دوربین را از محل نصب جدا نموده و برای چند ساعتی شارژ کنید و سپس بعد پر شدن باتری دوربین دوباره آن را در محل مورد نظر نصب نمایید. این مدل از دوربین‌ها هم همانند دوربین مداربسته خورشیدی نیازی به دستگاه مرکزی ندارد و تصاویر را بر روی حافظه‌ی Micro SD ذخیره سازی می‌کند. 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : دوربین مداربسته خورشیدی , انواع دوربین , مزایای دوربین مداربسته , معایب دوربین مداربسته , دوربین مداربسته وایرلس ,
بازدید : 40
تاریخ : دوشنبه 17 شهریور 1399 زمان : 11:23 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

مزیت‌های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات الجی در تهران

تعمیرات لوازم خانگی آل جی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می‌باشد.

مرکز تعمیرات ال جی در غرب تهران 44859017_021 نمایندگی غرب

چنانچه جهت عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی آل جی استفاده نمایید، مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت. در ادامه مزیت‌های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات الجی در تهران را برایتان برشمرده‌ایم:

  • استفاده از خدمات آل جی طول عمر دستگاه شما را افزایش می‌دهد.
  • به حفظ کیفیت دستگاه شما کمک می‌کند.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعه‌ای حتماً قطه فابریک الجی را جایگزین قطعه آسیب دبده می‌کند.
  • احترام و مشتری مداری هدف اول نمایندگی تعمیرات آل جی در آی پی امداد می‌باشد.
  • نتیجه گیری استفاده از خدمات و تعمیرات نمایندگی مجاز آل جی در تهران
  • نتیجه گیری استفاده از خدمات و تعمیرات نمایندگی مجاز آل جی در تهران را در ادامه خوانید:
  • در صورت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات الجی ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه دریافت خواهید کرد.
  • پس از پایان تعمیرات خدمت شما فاکتور رسمی ارائه خواهد شد.
  • تکنسین‌ها با لباس فرم در محل حاضر خواهند شد.
  • با استفاده از خدمات آی پی امداد می‌توانید تا 75% در هزینه‌های تعمیرات لوازم خانگی الجی صرفه جویی نمایید.
  • قوانین مشتری مداری در نمایندگی تعمیرات الجی تا پایان کار رعایت خواهد شد.

سرویس در محل: در سالهای گذشته برای برخی از تعمیرات لوازم خانگی لازم بود لوازم را به تعمیرگاه‌ها منتقل و تعمیرات در آنحا انجام پذیرد ولی امروزه این مجموعه باداشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارها 100% تعمیرات را درمحل انجام می‌دهد. شما کافیست با یک تماس و اعلام آدرس و شرح خرابی دستگاه در سریعترین زمان ازخدمات ما بهره مند شوید. همچنین می‌توانید از قسمت .... درخواست خود را اعلام بفرمایید تا کارشناسان ما سریعاً با شما تماس گرفته و نسبت به تعمیرات لوازم خانگی شما اقدامات لازم را به عمل آورند.

قطعات اصلی: اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه‌های مشتریان است زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل دستگاه‌ها دچار صدمات جبران ناپذیری خواهند شد. این مجموعه با در نظرگرفتن این دغدغه همشهریان تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی شرکتی انجام می‌دهد.

تعمیرگاه نمایندگی الجی، سامسونگ و دوو اصفهان | کلید موفقیت

ضمانتنامه: تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید. به منظور اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده دارای یکسال گارانتی می‌باشد.

قیمت مناسب: تمامی خدمات بر طبق نرخ‌های مصوب اتحاده انجام می‌پذیرد.

سرویس دوره‌ای: شما می‌توانید با عضویت در سیستم سرویس دوره‌ای ازخدمات این سیستم بهره مند شوید و در ازای پرداخت هزینه ناچیز سرویس به صورت دوره‌ای از خراب شدن وهمچنین آسیب‌های جدی به دستگاههای خود جلوگیری کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : خدمات نمایندگی تعمیرات الجی در تهران ,
بازدید : 35
تاریخ : چهارشنبه 05 شهریور 1399 زمان : 17:39 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

اشتباهات ثبتی چیست؟

اشتباهاتی که در موقع ثبت اسناد در اداره ثبت اسناد و املاک از طرف مأموران حوزه ثبت ممکن است رخ دهد می‌تواند در مرحله قبول تقاضای ثبت یا در اثنای عملیات مقدماتی یا در ثبت ملک و صدور سند مالکیت و یا در جریان تفکیک املاک رخ دهد. که در قانون اشتباهات ثبتی بیان شده است در ادامه به توضیح آن میپردازیم و همچنین به توضیح سوال حوزه ثبتی چیست؟هیات نظارت ثبتی چیست؟ می پردازیم .

انواع اشتباهات ثبتی:

اشتباه در شماره ملک ثبت شده، در مساحت و عملیات تحدیدی ملک و ورود به ملک مجاور، در نام و نام خانوادگی مالک، در ثبت حقوق ارتفاقی ملک ،در پذیرش تقاضای ثبت، در تفکیک املاک، در مندرجات سند مالکیت و...

از عمده ترین اشتباهات ثبتی می باشد که در مواقع مواجهه با چنین مشکلاتی توصیه می شود قبل از هر اقدامی با یک مشاور حقوقی ثبت اسناد و املاک مشورت نمایید.

مشاوره حقوقی ثبت اسناد و املاک راهکارهای قانونی در مورد مالیات بر ارث ملک و مواجهه با چنین اشتباهات ثبتی را ارائه می نماید و شما را از قوانین و مقررات حاکم بر اختلافات و اشتباهات ثبتی آگاه می نماید.

شناخت مراجع رسیدگی کننده به اشتباهات ثبتی

هیات نظارت :

برای رسیدگی به اختلافات و اشتباهات مربوط به امور ثبت اسناد و املاک در مقر دادگاه هر استان هیاتی به نام هیات نظارت مرکب از رئیس ثبت استان یا قائم مقام او و دو نفر از قضات دادگاه استان به انتخاب وزیر دادگستری تشکیل می شود.(ماده۶قانون ثبت)

بنابراین هیات نظارت به کلیه اشتباهات ثبتی مربوط به امور ثبتی در حوزه قضایی استان رسیدگی می نماید.

طی بخشنامه های ثبتی بعدی، اختیارات هیات نظارت در خصوص اشتباهات ثبتی، به روسای واحدهای ثبتی تفویض شده که به موجب آن ،اختیار رسیدگی به برخی از اشتباهات به روسای واحدهای ثبتی محل داده شده است.

بایگانی‌های لایحه راجع به اشتباهات ثبتی و اسناد مالکیت معارض - ویرا

شورای عالی ثبت :

تجدیدنظر از آرای هیات های نظارت بر عهده شورای عالی ثبت است.

همچنین رسیدگی و اعلام نظر در موارد ارجاعی از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ایجاد وحدت رویه در مواردی که آرای هیات نظارت متناقض و یا خلاف قانون صادر شده باشد برعهده شورای عالی ثبت می باشد.

باید توجه داشته باشیم در مواقعی که متوجه وجود یکی از اشتباهات ثبتی در سند مالکیت خود می شویم اقدامات لازم را در جهت حفظ حق مالکیت خود و جلوگیری از تعارض و تزاحم در ملک توسط اشخاص دیگر، انجام دهیم.

وجود اسناد معارض و مالکیت معارضی:

یکی از آثار اشتباهات ثبتی که موجب به وجود آمدن اسناد معارض نسبت به ملک واحدی می گردد و در نتیجه مشکلات فراوانی را به وجود می آورد مالکیت معارضی است.

ادارات ثبت مکلفند به محض اطلاع از وجود اسناد معارض مراتب را به دفاتر اسناد رسمی حوزه مربوط کتبا ابلاغ و گزارش امور را جهت اتخاذ تصمیم به هیات نظارت ارسال کنند.

پس از درخواست رسیدگی از هیات نظارت در صورتی که مرجع مزبور تشخیص دهد که در جریان مقدماتی ثبت املاک اشتباه موثری واقع شده و یا طی عملیات بعدی اشتباهی رخ داده ،عملیات مزبور را ابطال و جریان ثبت طبق مقررات، تجدید، تکمیل یا اصلاح می گردد.

لازم به ذکر است در صورت تشخیص مالکیت معارض نسبت به ملکی سند مالکیت ثبت مقدم تا موقعی که حکم ابطال آن از دادگاه صادر نشده معتبر شناخته خواهد شد. و سند مالکیت موخر تا زمانی که حکم صحت آن از دادگاه صادر نشده نسبت به مورد تعارض سند معارضی تلقی می شود .

هیات نظارت پس از رسیدگی و احراز وقوع اشتباهات ثبتی  ،دستور اصلاح ثبت دفتر املاک و اسناد مالکیت را صادر خواهد کرد.

توصیه می شود در صورتی که شخصی متوجه وجود سندی معارض با سند مالکیت خود شود با مراجعه به یک مشاور ثبت اسناد و املاک در خصوص مشکل به وجود آمده از حقوق و تکالیف خود آگاهی پیدا کند.

آنی مشاور اولین مرکز تخصصی مشاوره حقوقی آنلاین در ایران است که با حضور مشاوران و وکلای متخصص در امور مربوط به اختلافات و اشتباهات ثبتی، آماده ارائه خدمات حقوقی خود می باشد.

در یک مشاوره ثبت اسناد و املاک شخص متقاضی از قوانین و مقررات مربوط به اشتباهات ثبتی، مرجع رسیدگی کننده به آن ،مهلت های قانونی مراجعه به دادگاه و سایر اقدامات لازم در جهت احقاق حق مالکیت مطلع می شود.

و بدین طریق از حق مالکیت خود که مورد تعرض و تزاحم دیگران واقع شده بود حمایت می نماید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : اشتباهات ثبتی ,
بازدید : 37
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1399 زمان : 17:50 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

 

تعمیرات لپ تاپ شارپ در محل

تعمیرات لپ تاپ شارپ سرویسی است که احتمالاً بسیاری از کاربران پس از طی عمر مفید دستگاه به آن نیاز پیدا کنند. در این میان آنچه که اهمیت دارد دریافت آن از یک مرکز مجاز است تا استانداردهای طرح شده از سوی شرکت سازنده در حین انجام آن سرویس لحاظ گردد. دریافت خدمات مورد نیاز از یک مرکز استاندارد سبب می گردد تا دستگاه به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه تعمیر گردد و از اعمال دستکاری های ناشیانه رایج در مراکز غیرمجاز پیشگیری شود.

 تعمیرات لپ تاپ شارپ در محل | نمایندگی رسمی تعمیر لپ تاپ Sharp

تعمیرات لپ تاپ شارپ در این مرکز با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزار و با حضور کارشناسانِ متخصصِ این حوزه انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل بررسی و آنالیز تعداد بیشماری از مدلهای لپ تاپ شارپ قادر به رفع و حل تمامی اشکالاتی هستند که ممکن است به هر دلیل در آنها پیش آیند. خدمات این مرکز، محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اختلالات نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری لپ تاپ های شارپ را شامل می

تعمیرلپ تاپ شارپ، با توجه به قطعات سخت افزاری و نرم افزاری متفاوت این محصول، باید به صورت تخصصی و حرفه ای انجام گردد. لپ تاپ ها پس از کامپیوترهای خانگی پا به میدان گذاشتند. مهم ترین وجه تمایز لپ تاپ با کامپیوترهای خانگی قابل حمل بودن آن ها است. یعنی شما دائم می توانید در محل کار، خانه، دانشگاه، سفر و… لپ تاپ را همراه تان داشته باشید. همین امر موجب شد که لپ تاپ ها بیش از کامپیوترهای خانگی در معرض خطر قرار بگیرند. تعمیر لپ تاپ شارپ، نیازمند حضور متخصصانی کارآمد در حوزه‌ی الکترونیک و سخت‌افزار می‌باشد. از همین رو نمایندگی شارپ، گزینش سخت گیرانه ای در انتخاب مهندسین ارشد خود داشته است. این امر به موازات گسترش استفاده از لپ تاپ شارپ صورت گرفته است که  به تبع، نیازمند حضور کارشناسان تعمیر لپ تاپ شارپ است.

 تعمیرات لپ تاپ شارپ در تهران و شهرستان ها | نمایندگی تعمیر لپ تاپ شارپ

اگر شما نیز از کاربران کامپیوتر و لپ تاپ هستید، حتما می دانید که استفاده ی دائمی از سخت افزارها ی لپ تاپ، بعد از مدتی سبب از کار افتادن آن ها می شود، از جمله مشکلات رایج درسخت افزارهای لپ تاپ می توان به مشکلات مربوط به  اسپیکر، موس پد یا صفحه لمسی لپ تاپ اشاره کرد. کاربران لپ‌تاپ چه از رده ی حرفه‌ای و چه کاربران عادی … با انبوهی از دردسرهای ریز و درشت مواجهند که بخشی از این دردسرها شامل مشکلات فنی دستگاه (چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری) و دسته‌ای دیگر شامل گرفتاری‌هایی است که جنبه فنی و مالی نداشته و در اصل از لحاظ روانی کاربران لپ‌تاپ را آزار می‌دهند. 

مرکز آموزش تعمیرات شارپ

مرکز آموزش تعمیرات شارپ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل های مرتبط با تعمیر و ترمیم تبلت و موبایل شارپ به صورت تئوریک و عملی آموزش داده می شود. دانش آموختگان این مرکز به دلیل پشت سر گذاشتن دوره های تئوریک با پیچیده ترین مباحث حوزه تعمیرات شارپ آشنا گشته و آنها را در طول دوره عملی تعمیرات -و کار با دستگاههای معیوب- به کار می گیرند.

 تعمیر قاب لپ تاپ | خدمات مرکز تعمیرات قاب لپ تاپ | تعویض قاب لپ تاپ

وجود کارگاه های متعدد و مجهز، همکاری با برترین اساتید حوزه تعمیر و بهسازی، تشکیل دوره ها با حداکثر پنج نفر کارآموز، آموزش اصولی جدیدترین متدهای تعمیر، تدریس نوین ترین روش های عیب یابی، استفاده از استانداردهای جهانی حوزه تعمیر و عیب یابی و … برخی از ویژگی های بارز و برجسته مرکز آموزش تعمیرات شارپ است. دانش آموختگان این مرکز، به دلیل طی دوره های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات دستگاه های کپی شارپ یافته و به راحتی جذب بازار کار می گردند.

 

  •  واحدهای آموزش تعمیرات شارپ
  • آموزش تعمیرات لپ تاپ شارپ
  • آموزش تعمیرات تبلت شارپ
  • آموزش تعمیرات موبایل شارپ
  • آموزش تعمیرات پروژکتور شارپ
  • آموزش تعمیرات تلویزیون شارپ
  • آموزش تعمیرات مانیتور شارپ
  • آموزش تعمیرات کپی شارپ
  • آموزش تعمیرات پرینتر شارپ
  •  ویژگی مرکز تعمیر لپ تاپ شارپ

 

مرکز تعمیر لپ تاپ شارپ، به عنوان تخصصی ترین مرکز در تعمیر لپ تاپ های شارپ، سال هاست فعالیت خود را در جهت ارائه ی خدمات پس از فروش محصولات کمپانی بزرگ شارپ آغاز کرده است. این مرکز قادر به تعمیر و بازیابی تمامی لپ‌تاپ‌های شارپی است که به هر دلیل دچار افت عملکرد یا خرابی شده‌اند. مدیریت نمایندگی تعمیر لپ‌ تاپ شارپ به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد.

 تعمیرات لپ تاپ توشیبا | تعمیر لپ تاپ توشیبا در محل با مناسب ترین هزینه

ویژگی های این مرکز ارائه ی خدمات گارانتی پس از تعمیر می باشد که با توجه به نوع لپ تاپ و مورد تعمیراتی آن متفاوت است. شعار اصلی ما در واحد تعمیرات شارپ، گام برداشتن در جهت خواسته های مشتریان گرامی می باشد. اخلاق مداری و تعهد در قبال مشتری، از جمله اصلی ترین مشخصات کادرفنی نمایندگی اچ پی است. این مرکز پاسخگوی تمامی شکایات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان گرامی می باشد.

 تعمیر لپ تاپ شارپ

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیر لپ تاپ , نمایندگی شارپ , تعمیرات شارپ , کامپیوترهای خانگی ,
بازدید : 35
تاریخ : چهارشنبه 08 مرداد 1399 زمان : 16:07 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

 

برعکس شدن تصویر تلویزیون سونی

برعکس شدن تصویر تلویزیون ممکن است به حالت های گوناگون خود را نشان دهد مثلا ممکن است تصویر برعکس شود و یا به سمت چپ یا راست صفحه بچرخد.

در این شرایط  کار با تلویزیون بسیار دشوار است مثلا تمامی گزینه ها برعکس نمایش داده شده و تغییر و حرکت بسیار دشوار خواهد بود.

منشأ این مشکل می تواند در مین برد، پنل، فلت و بک لایت باشد زیرا وظیفه ی این 4 قطعه نمایش تصویر برروی صفحه نمایشگر است. به همین دلیل ممکن است برعکس شدن تصویر وجود اختلال در یکی از این قطعه ها باشد. اما برای دانستن این موضوع که این اختلال مربوط به کدام قطعه است فقط توسط متخصص امکان پذیر است تا این مشکل را ریشه یابی و بررسی کند.

به چه دلیل تصویر در تلویزیون برعکس می شود؟

طبق گفته های فوق بروز چنین اختلالی در تلویزیون ممکن است ناشی از بروز اختلال در بخش های مین برد، فلت یا پنل باشد.

اما یکی از دلایلی که می توان حدس زد و بسیار رایج است مشکل خرابی فریمور مین برد و یا تنظیمات اشتباه فریمور است. به طور کلی خرابی در مین برد می تواند اصلی ترین و رایج ترین علت بوجود آمدن این در تلویزیون سونی مشکل باشد.

آموزش تعمیرات تلویزیون سونی،خودتان به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید.

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که فریمور چیست؟ فریمور در واقع برنامه ی نرم افزاری است که در چیپ حافظه مین برد تلویزیون سونی قرار دارد. وظیفه ی این قطعه این است که زمان کار و انجام عملکرد های گوناگون تلویزیون را کنترل کرده تا در زمان صحیح و مورد مقرر اجرا شود از جمله ی این عملکرد ها نمایش تصویر است که توسط فریمور تنظیم زمان اجرای آن انجام و تنظیم می شود.

بنابراین خرابی در این قسمت از مین برد می تواند بروز مشکلی را به همراه داشته باشد.

برای رفع مشکل برعکس شدن تصویر تلویزیون سونی

برای رفع این مشکل می بایست تنظیمات تلویزیون مورد بررسی قرار گیرد و اگر تنظیمات مورد تغییر قرار گرفته بود به حالت اولیه بازگردد.

نکته ی این موضوع این است که به ندرت ممکن است تغییر در نرم افزار علل این موضوع باشد اما به هر حال بهتر است قبل از اقدام به بررسی علل سخت افزاری، نرم افزار را مورد بررسی و چک قرار دهید.

تعمیر پنل تلویزیون سونی با گارانتی | تعویض پنل تلویزیون سونی Sony

چناچه مشکل سخت افزاری بود ممکن است بر اثر وجود اشکال در مین برد و فریمور باشد.

لازم به ذکر است که برای رفع این مشکل نیز حتما از یک کارشناس و متخصص استفاده کنید تا مشکل را به درستی و به طور کامل رفع کند.

کارشناسان نیز ابتدا با بررسی از جهات نرم افزاری و سخت افزاری مشکل دستگاه را شناسایی می کنند و جهت رفع و تعمیر آن اقدام می نمایند.

اگر عیب از لحاظ سخت افزاری بود مین برد از تلویزیون جدا شده و بعد از تعمیرات لازم و برطرف کردن مشکل در جای خود قرار داده می شود اما اگر مشکل قابل تعمیر نبود تعمیرکاران برای رفع مشکل فریمور اقدام به تعویض مین برد می نمایند.

تعمیرات تلویزیون سونی

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : برعکس شدن تصویر تلویزیون , مشکل فریمور , عکس شدن تصویر در تلویزیون , تلویزیون سونی , تعمیر تلویزیون ,
بازدید : 42
تاریخ : یکشنبه 05 مرداد 1399 زمان : 15:24 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

چشمک زدن چراغ پاور در تلویزیون سامسونگ

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از مدتی چراغ ال ای دی تلویزیون شما شروع به چشمک زدن کند اما شما به طور کامل دلیل آن را متوجه نشوید. چشمک زدن چراغ ال ای دی علت های متفاوتی دارد که ممکن است ناشی از خرابی قسمت های مختلف مثل برد پاور یا مین برد و یا غیره باشد. اما اصلی ترین دلیل آن می تواند خرابی مین برد و پاور باشد که باید اول این دو قطعه را مورد بررسی قرار دهید. اصولا چشمک زدن ال ای دی نیز با حالت های متعددی خود را نشان می دهد این حالت ها به صورت زیر می باشد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ - تعمیرگاه مجاز مرکزی 88507981چراغ پاور به طور کامل روشن نمی شود

در این حالت ممکن است بعد از روشن کردن ال ای دی چراغ پاور روشن نشود و تلویزیون نیز به برق متصل باشد.

برای حل این مشکل ابتدا اتصال برق تلویزیون را بررسی نمایید. سپس می توانید مانند دستور زیر عمل نمایید.

برای تلویزیون غیر هوشنمد:

باز کردن Menu منو و سپس قسمت تنظیمات Settings  را باز کنید. بعد از باز کردن Option تنظیمات نشانگر قدرت power indicator را انتخاب نمایید. سپس می توانید گزینه ی standby light را مشاهده کرده و آن را در حالت روشن on  قرار دهید.

برای تلویزیون هوشمند:

به home  بروید و تنظیمات Settings  را انتخاب نمایید. بعد از وارد شدن به تنظیمات گزینه ی option  را انتخاب نمایید و سپس گزینه ی Light را به حالت high تغییر دهید.

چراغ پاور به طور کلی قرمز است و تلویزیون روشن نمی شود

این حالت به این صورت است که ممکن است تلویزیون را روشن نمایید اما چراغ پاور همچنان قرمز باشد و بعد از روشن شدن دستگاه چراغ پاور شروع به کمرنگ تر شدن کند و باز به طور خودکار قرمز شود. برای حل این مشکل باید پریز برق را از دستگاه بکشید و سپس بعد از مدتی دوباره آن را نصب نمایید. راه حل بعدی عدم استفاده از دستگاه به مدت 24 ساعت است و بعد از 24 ساعت به راحتی می توانید دستپاه را روشن نمایید و آن را تست نمایید. در صورت عدم حل این مشکل بهتر اسا از فرد متخصص کمک بگیرید.

بیشتر بدانید: تعمیر تلویزیون سامسونگ

چراغ پاور 3 بار چشمک می زند.

این حالت عمدتا زمانی به وجود می آید که تلویزیون صدا و تصویر ندارد و چراغ آن 3 بار پشت سر هم چشمک می زند. این مشکل دلایل مختلفی دارد و می توان آن را به برد پاور و یا صفحه ی نمایشگر نسبت داد و حتی ممکن است منشا این خرابی اسیب به کابل فلت باشد که باعث به وجو آمدن این مشکل شده است. در وهله ی اول باید خازن های پاور مورد بررسی قرار گیرند و همچنین ممکن است لحیم این اتصالات دچار سردی شده باشد و نیاز به تمدید آن ها را داشته باشید. در صورتی که از قسمت پایینی صدایی شنیده می شود باید برد پاور و خازن ها را تعویض نمایید.

چشمک زدن چراغ پاور در صورت روشن بودن دستگاه

زمانی که شما تلویزیون را روشن می کنید و سپس چراغ پاور شروع به چشمک زدن می کند به معنای سالم بودن تمام قطعا دستگاه است اما نقطه ی نگران کننده این است که در حالتی ممکن است بعد از روشن کردن دستگاه چراغ پاور شروع به چشمک زدن نکند. در این حالت ممکن است برد مین دچار اسیب دیدگی شده باشد و باید اقدام به تعویض این قطعه نمایید.

چشمک زدن چراغ پاور به طور متعدد

در صورتی که چراغ پاور به صورت متعدد شروع به چشمک زدن نمایید ممکن است برد مین دچار اسیب دیدگی شده باشد و برای حل این مشکل باید دستگاه به طور کلی مورد بررسی قرار گیرد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : چشمک زدن چراغ پاور در تلویزیون سامسونگ.چراغ پاور.تلویزیون سامسونگ ,
بازدید : 34
تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 زمان : 13:15 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

هزینه ی تعمیر بک لایت در تلویزیون های سونی

تلویزیون های جزوه وسایل الکتریکی بسیار مهمی هستند که در منازل، ادارات و سازمان ها دیده می شوند. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت تلویزیون در سطح جهان موفق بوده است، شرکت سونی می باشد. سونی از سال 2008 شروع به ساخت تلویزیون کرده است و قطعات گوناگونی مثل پاور، مین برد و بک لایت و ... را در خود جای داده است. در این مقاله در رابطه با بک لایت و هزینه ی ساخت و تعمیر آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

بک لایت

ابتدا لازم در رابطه با بک لایت اطلاعات لازم را داشته باشید. اصولا برای ایجاد تصویر و ایجاد آن بر روی صفحه ی نمایشگر باید نور سفید وجود داشته باشد. نور لازم برای ایجاد تصویر توسط بک لایت ها ایجاد می شود. در سال های اولیه ی ساخت تلویزیون به دلیل کم بودن تنوع، بک لایت نیز به طبع دارای تنوع بسیار کمی بود. اما در دنیای امروزه و با پیشرفت علم بک لایت ها دیگر به یک نوع ختم نمی شوند. عملکرد بک لایت به این صورت است که نور به پشت تصویر تابیده می شود و تصویر را ایجاد می نماید به زبان ساده تر به این صورت است که در تصاویر پزشکی نیز، پزشک برای دیدن تصاویر آن را روی صفحه ی با نور سفید می گذارد تا بتواند تصویر را به راحتی مشاهده نماید.

انواع بک لایت

نوع بک لایت وابسته به نوع تلویزیون است. به این صورت که در تلویزیون های LCD در بک لایت از یک نوع لامپ فلورسنت استفاده شده است. این لامپ ها ضخامتی به اندازه ی مداد و بلندی یا طولی به اندازه ی اینچ تلویزیون را دارند. اصولا این لامپ ها به صورت طولی و به تعداد 12تا 24 عدد در پشت تلویزیون و صفحه ی نمایشگر قرار گرفته اند تا نور را ایجاد نمایند.

اصولا تلویزیون ها برای تغذیه ی لامپ های فلورسنت توان بالا و یا انرژی زیادی را مصرف می نمایند که نتیجه ی این انرژی زیاد، تولید گرما می باشد. به همین دلیل این قسمت و قطعات مجاور آن به دلیل مجاورت با گرما استهلاک و خرابی بیشتری را نسبت به سایر قطعات در پی دارد.

بک لایت در کدام قسمت تلویزیوت قرار گرفته است؟

اصولا برای مشاهده ی تصاویر بک لایت باید سر تا سر تلویزیون قرار بگیرد تا به راحتی بتواند نور را ایجاد کرده و در پی آن تصویر ایجاد شود. با توجه به این نکته می توان گفت بک لایت صفحه ی است که روی آن لامپ ها قرار گرفته و در سر تا سر تلویزیون قرار گرفته است. به همین جهت بهتر است مراقب تلویزیون و صفحه ی نمایشگر آن باشید تا برای تعمیر این قسمت مجبور به پرداخت هزینه های سنگین نباشید.

بک لایت در سری B تلویزیون های سونی

تا این قسمت اطلاعاتی را در رابطه با بک لایت به دست آورده اید. حال نوبت به تعمیر است قسمت می باشد. سری B تلویزیون سونی دارای ورژن های B570،B550 ، B530 می باشد. در این سری از تلویزیون های سونی برد بک لایت و برد پاور تلویزیون با یکدیگر یکی شده است و به نام برد پاور بک لایت در تلویزیون قرار گرفته است. خرابی این سری از تلویزیون سونی بسیار زیاد است و به این صورت است که به مرور زمان و با افزایش عمر لامپ ها، این لامپ ها خراب شده و دیگر قادر به ایجاد تصویر نخواهد بود و در نتیجه تصویر قطع می شود.

تعمیر این قطعه به چه صورت است؟

به این دلیل که کار کرد بک لایت با ایجاد گرما همراه است. به همین دلیل تعمیر این قسمت بسیار شایع می باشد. برای برطرف کردن این مشکل و رفع آن سازندگان تلویزیو ن جایگزین مناسبی را برای لامپ های فلورسنت در نظر گرفته اند. این جایگزین لامپ های ال ای دی می باشد که در بازار با نام تلویزیون های LED شناخته شده است. در هر صورت اگر تعداد کمی از لامپ ها خراب شده و نیاز به تعمیر داشت، به راحتی می توان تلویزیون را تعمیر کرد اما در صورتی که تعداد لامپ های خراب زیاد بود پس بهتر است بک لایت به طور کامل تعویض نمایید.

هزینه ی تعمیر

به دلیل اینکه برد بک لایت سطح زیادی از تلویزیون را در بر گرفته است هزینه ی تعمیر آن به طبع زیاد خواهد بود.

اصولا بک لایت 70 درصد قیمت تلویزیون را به خود اختصاص داده است پس برای تعمیر آن باید هزینه ی زیادی را متحول شوید. در بعضی شرایط خرابی این قسمت به قدری زیاد است که پیشنهاد می شود تا به طور کامل از تعمیر آن صرف نظر کرده و اقدام به خرید تلویزیون جدید نمایید.

منبع: نمایندگی سونی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : هزینه ی تعمیر بک لایت در تلویزیون های سونی ,
بازدید : 31
تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 زمان : 11:05 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

ترانزیستور در تلویزیون سونی

تلویزیون های جزوه وسایل الکتریکی بسیار مهمی هستند که در منازل، ادارات و سازمان ها دیده می شوند. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت تلویزیون در سطح جهان موفق بوده است، شرکت سونی می باشد. سونی از سال 2008 شروع به ساخت تلویزیون کرده است و قطعات گوناگونی مثل پاور، مین برد و بک لایت و ... را در خود جای داده است. در این مقاله در رابطه با ترانزیستور در تلویزیون سونی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

ترانزیستور چیست؟

این قطعه در برد پاور قرار دارد و به صورت یک ابزار نیمه رسانا عمل می کند. عملکرد این قطعه به این صورت است که می تواند سیگنال ها را تقویت و یا سوئیچ نمایید. این قطعات در نقطه ای از برد با یکدیگر هستند و مشخصات ظاهری آن ها به این صورت است که دارای سه پایه برای اتصال به برد می باشند. لازم به ذکر است که ولتاژ به یک جفت از این پایه ها اعمال شده و جریان عبوری از پایه دیگر به راحتی خارج می شود.

مزایای ترانزیستور

از مزایای این قطعه در برد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اندازه ی کم این قطعه
  • هزینه ی کم آن
  • ولتاژ کاری کم و پایین
  • به گرمای اولیه نیاز ندارد
  • توان کمتر
  • عمر و توان بیشتر آن

مشخصات فنی ترانزیستور

همانطور که گفته شد این قطعه از 3 بخش مواد رسانا تشکیل شده است. نوع P  و نوع N آن باعث ایجاد دو تقاطع PN می شود. این قسمت ها به راحتی می توانند سیگنال ها را تقویت نمایند و سپس آن ها را برای اجرا اماده کنند. این سیگنال ها شامل سیگنال های صدا و تصویر و غیره می باشد.

خرابی در ترانزیستور ها باعث قطع نور می شود. و به طور کل عواملی که باعث قطع نور می شود به صورت زیر است:

  • خرابی ترانزیستور درایو هریزنتال
  • قطع ولتاژ تغذیه کلکتور درایو هریزنتال
  • قطع پالس هریزنتال و مسیر کوپلاژ
  • رفع این مشکل

برای رفع این مشکل ابتدا باید ترانزیستور را با استفاده از اهم چک نمایید و یا با ولتاژ گیری وضعیت آن را بررسی کنید.

برای ولتاژ گیری نیز به صورت زیر عمل کنید. دیود بیس امیتر باید تا حدود 0.4 تا 0.7 باشد اما در صورتی که این ولتاژ قطع شود ترانزیستور نیز به طور کامل قطع می شود همچنین ممکن است ولتاژ 0.8 نیز ممکن است باعث قطع شود.

به طور کلی در صورت خرابی این قطعه ممکن است در تصویر اشکال ایجاد شود و تصویر ایجاد و اجرا نشود و با قطع تصویر و یا مات شدن آن همراه باشید.

منبع: تعمیرات تلویزیون سونی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مزایای ترانزیستور , ترانزیستور , ترانزیستور در تلویزیون سونی , مشخصات فنی ترانزیستور ,
بازدید : 32
تاریخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 زمان : 18:04 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (1)

برد تی کان و خرابی آن در تلویزیون سونی

برد تی کان جزوه برد های مهم در تلویزیون است که در تلویزیون وظایف مهمی را بر عهده دارد. اهمیت این برد به این دلیل است که با تمامی قسمت های تلویزیون در ارتباط است و می تواند عملکرد تلویزیون را تحت تاثیر قرار دهد. در صورت خرابی این قطعه و تعمیر آن نیاز به نیروی متخصص و حرفه ای دارید تا بتواند مشکل را به طور کامل برطرف نماید. در این مقاله در رابطه با برد تی کان اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

10 مشکل و خرابی در تعمیر تلویزیون | ماهان سرویس

برد تی کان

اصولا برای ایجاد تصاویر و اجرای آن دو برد مین برد و فلت با یکیدگر همکاری می کنند تا تصویر اجرا شود. اما برای ارتباط با این دو برد قطعه ای باید وجود داشته باشد تا اطلاعات را بین این دو برد منتقل نماید. این برد، برد تی کان نام دارد. برد TFT CONTROLLER که تام اختصاری آن تی کان یا T-con  است اطلاعات تصویری را بین دو بخش گفته شده منتقل می کند. اظلاعات بعد از وارد شدن به تلویزیون به مین برد می رود و بعد از کابل ارتباطی خاصی این اطلاعات اولیه وارد برد تی کان می شود.

برد تی کان یکی از اجزای پنل تلویزیون است تا بتواند تصاویر را اجرا نماید. بعد از گرفتن اطلاعات اولیه از مین برد این اطلاعات را به پنل انتقال می دهد تا این اطلاعات اجرا شود. به همین دلیل این قطعه در ایجاد تصویر نقش ویژه ای دارد و خرابی آن می تواند بر عملکرد تلویزیون نقش ویژه ای دارد.

مشکلات رایج در رابطه با خرابی برد تی کان

عوامل متعددی می تواند باعث خرابی این برد شود این عوامل عبارت است از آبخوردگی تلویزیون، نوسانات برقی (برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی بهتر است همیشه از محافظ برق استفاده نمایید و از اتصال تلویزیون به طور مستقیم خودداری نمایید) و یا خرابی طولانی مدت قطعات دیگر می تواند اصلی ترین علل خرابی این قطعه ی مهم باشد.

نشانه ی خرابی برد تی کان در تلویزیون

در صورت خرابی این قطعه تلویزیون نشانه هایی را از خود بروز می دهد که می توان به خرابی این قطعه ربط داد. یکی از این نشانه ها می تواند قطع ناگهانی تصاویر باشد که دلیل قطع ناگهانی می تواند خرابی این قطعه باشد.

تعمیر برد تی کان

برای تعمیر این قطعه ی مهم و حیاتی بهتر است از متخصص و فرد حرفه ای کمک بگیرید؛ زیرا در صورتی که در تعمیر این قطعه سهل انگاری ایجاد شود می تواند به قطعات دیگر نیز اسیب وارد کند.

تعمیر تلویزیون آبخورده

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : برد تی کان.تلویزیون.تعمیر.پنل تلویزیون ,
بازدید : 32
تاریخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 زمان : 12:41 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : اتصال کابل hdmi.تلویزیون.مین برد.تعویض ای سی ,
بازدید : 29
تاریخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 زمان : 11:34 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

اظهارنامه مالیات بر ارث

در نوشتار اظهارنامه حاوی کلیه اقلام ماترک متوفی درباره اظهارنامه مالیات بر ارث توضیح دادیم. حال در این نوشتار می خواهیم به یکی از اقلامی که وراث متوفی باید در اظهارنامه به آن اشاره کنند، یعنی املاک و اموال غیر منقول او، و مالیات بر ارث املاک مختصر توضیحی خدمت بازدیدکنندگان سایت مالیاتی ارائه دهیم. اولین ماده فصل چهارم از قانون مالیات های مستقیم که به مالیات بر ارث، اختصاص دارد به شرح مالیات بر ارث اموال متوفی پرداخته است. یکی از این اموال، املاک و اموال غیر منقول متوفی است.

نرخ مالیات بر ارث املاک

بند پنجم از ماده ۱۷ قانون مالیات های مستقیم، نرخ مالیات بر ارث ملک را یک و نیم برابر نرخ های ماده ۵۹ قانون مالیات های مستقیم می داند. در ماده ۵۹ قانون مالیاتها، مالیات نقل و انتقال املاک، پنج درصد ارزش معاملاتی آن ذکر شده است.

مالیات بر ارث ملک متوفی

پایه و ماخذ مالیاتی مالیات بر ارث ملک متوفی، هفت و نیم درصد ارزش معاملاتی ملک در تاریخ نقل و انتقال آن می باشد.

به طور مثال برای ملکی که ارزش معاملاتی آن از نظر اداره امور مالیاتی،یک میلیارد تومان باشد، در هنگام نقل و انتقال به وسیله مالک، پنج درصد ارزش معاملاتی، معادل پنجاه میلیون تومان، مالیات نقل و انتقال به آن تعلق می گیرد و همین ملک در هنگامی که مالک آن فوت کند و ورثه او بخواهند مالیات بر ارث آن را بپردازند معادل هفت و نیم درصد ارزش معاملاتی ملک، یعنی برابر با هفتاد و پنج میلیون تومان مالیات بر ارث به آن تعلق خواهد گرفت.

ارزش معاملاتی املاک یعنی چه؟

ارزش معاملاتی املاک، قیمتی است که معامله گران (خریداران و فروشندگان) برای هر ملکی با توجه به موقعیت محلی، سال ساخت و نوع کاربری در جریان خرید و فروش املاک، حاضر به پرداخت آن می شوند. معمولا ارزش معاملاتی را در مقابل ارزش اسمی به کار می بریم؛ و ارزش اسمی، همان رقمی است که در مبایعه نامه ها و یا اسناد تنظیمی دفاتر اسناد رسمی به آن اشاره می شود. ممکن است ارزش اسمی کمتر از ارزش معاملاتی باشد که البته در بیشتر موارد نیز چنین است.

علاوه بر ارزش اسمی و ارزش معاملاتی ملک، می توان به ارزش کارشناسی نیز اشاره کرد که بر اساس ارزیابی کارشناسان رسمی دادگستری به دست می آید.

آنچه که در قانون مالیاتهای مستقیم در جهت تشخیص ارزش املاک، جهت دریافت مالیات، مورد توجه قرار گرفته است ارزش معاملاتی املاک است و برای اینکه ارزش معاملاتی ملک از حد اکثر صحت و اعتبار برخوردار باشد تشخیص آن در ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم بر عهده کمیسیون تقویم املاک گذاشته شده است.

مالیات بر ارث ملک تجاری

مالیات برارث ملک تجاری همانند مالیات بر ارث املاک مسکونی متوفی محاسبه می گردد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر متوفی سرقفلی ملکی ادداشته واین سرقفلی به شما به ارث رسیده است نرخ مالیات بر ارث سرقفلی با نرخ مالیات بر ارث ملک تجاری متفاوت است.

کمیسیون تقویم املاک

 برابر ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم، تعیین ارزش معاملاتی املاک بر عهده کمیسیون تقویم املاک می باشد که بوسیله سازمان امور مالیاتی کشور تشکیل می شود و اعضای آن عبارتند از نمایندگان سازمان امور مالیاتی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شورای اسلامی هر شهر.

طبقات وراث

نرخ های یاد شده برای مالیات بر ارث به وراث طبقه اول، یعنی به پدر و مادر و همسر و فرزند و نوه اختصاص دارد. بر اساس تبصره دوم ماده ۱۷ قانون مالیات های مستقیم، نرخ های یاد شده در این ماده برای وراث طبقه دوم، دو برابر و برای وراث طبقه سوم، چهار برابر خواهد بود. یعنی نرخ مالیات ارث نسبت به املاک متوفی برای وراث طبقه دوم ۱۵ درصد ارزش معاملاتی ملک و برای وراث طبقه سوم ۳۰ درصد این ارزش می باشد.

منبع: مالیات بر ارث

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مالیات برارث , اموال منقول و غیرمنقول , مالیات , ارث ,
بازدید : 14
تاریخ : پنجشنبه 08 خرداد 1399 زمان : 10:33 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیر ایکس باکس ایکس ویژن

مرکز تعمیر ایکس باکس خدمات تخصصی تعمیر و سرویس ، تعویض قطعات و… را به کاربران این محصول ارائه می نماید. ایکس باکس xbox، کنسول بازی قدرتمندی است که برای نخستین بار از سوی شرکت مایکروسافت به بازراهای جهانی عرضه شد. مایکروسافت با عرضه این محصول، توانست از برندهای رقیبی چون سونی پیشی گیرد و با ارائه کنسولی دلخواه برای گیمرها بازار جهانی این دستگاه را به تصرف خود درآورد.

در بازار کنونی، ایکس باکس ها در بسته بندی‌ها و طرح های متفاوتی عرضه می شوند که در این میان بسته‌بندی xbox 360 premium با استقبال بیشتری مواجه شده است و کارشناسان، این مدل را برای غالب کاربران مناسب می دانند. اگر چه در کشور ما فروشگاه های بسیاری به عرضه این محصول می پردازند اما در حوزه تعمیر ایکس باکس، متأسفانه، مراکز مجاز و استاندارد چندانی وجود ندارد؛ مراکزی که بتوان با اطمینان و آسودگی خیال، دستگاه معیوب خود را به آنها سپرد و در پایان کنسولی سالم و بی‌عیب و نقص تحویل گرفت.

جهت رفع این کاستی، مدیریت مرکز تعمیر ایکس باکس تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان حوزه تعمیر ایکس باکس را گردهم آورده است و مجموعه ای از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار آنان قرار داده است. راه اندازی این مجموعه سبب گشته تا کاربران ایکس باکس بی‌هیچ دغدغه و دلمشغولی‌، دستگاه معیوب خویش را به مرکز تعمیر ایکس باکس تحویل داده و در پایان کنسولی سالم و بی‌عیب و نقص را تحویل بگیرند.

تعمیر ایکس باکس و تعویض قطعات

بدیهی است که قطعات ایکس باکس نیز همچون قطعات سایر دستگاههای الکترونیکی، در اثر استفاده نادرست کاربر و یا بر اثر استهلاک دستگاه، به مروز دچار خرابی شده و کیفیت نخستین خود را از دست  می‌دهند. در صورت بروز این اتفاق، دو راهکار پیش پای کاربر وجود دارد. راهکار نخست مراجعه به یک مرکز تعمیر ایکس باکس و «تعمیر» قطعات معیوب است. در این صورت باید توجه داشت که مرکز موردنظر، در زمرۀ مجموعه های استاندارد و مجازی باشد که فعالیت های آن تحت نظر اتحادیه انجام می پذیرد.

در غیر اینصورت یعنی مراجعه به مراکز غیرمجاز بروز اختلالات دوچندان در دستگاه و خرابی های سایر قطعات چندان دور از انتظار نخواهد بود! راهکار دیگری که پیش روی کاربر وجود خواهد داشت مراجعه به مراکز تعمیر ایسک باکس و درخواست «تعویض» قطعات معیوب است. در این صورت، قطعات استفاده شده جهت تعویض، می بایست حتما از قطعات اورجینال و سازگار با دستگاه بوده و کیفیت کارکرد آنها پس از تعمیر، در حضور کاربر تست گردد. مرکز تعمیر ایکس باکس یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه تعمیر ایکس باکس و سایر کنسول های بازی است که کلیه خدمات خود را بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و به همراه گارانتی به متقاضیان ارائه می دهد.

مشکلات رایج ایکس باکس

داغ شدن ایکس باکس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این محصول با آن مواجه می شوند. معمولا کنسول های بازی پس از چند ساعت کار مداوم، با افزایش دما مواجه می شوند. اگر به هر دلیلی حرارت قطعات کاهش پیدا نکند، احتمال خرابی اجزاء ایکس باکس بسیار بالاست. بنابراین باید در اسرع وقت برای تعمیر ایکس باکس خود اقدام کنید.

سه چراغه شدن دستگاه هم یکی از اختلالات رایج مدل های مختلف ایکس باکس است که معمولا به دلیل استهلاک درایور به وجود می آید. مشکلات دیگری مثل روشن نشدن، خاموش شدن، عدم شناسایی و اجرای بازی ها، عدم شناسایی دستگاه های جانبی و … نیز جزء مشکلاتی هستند که در تعمیر ایکس باکس مورد توجه قرار گرفته و برطرف می شوند.

خرابی های رایج ایکس باکس xbox

پیش از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای، کنترل کرد. به عبارتی دیگر، اگر چه برخی خرابی ها در ایکس باکس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس در آن مشاهده می شود، اما با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد.

برای مثال سرویس نشدن دستگاه و نوسان های برق سبب ایجاد برخی اشکالات در این دستگاه می شود که با سرویس به موقع می توان آنها را برطرف کرد. لیکن غالب کاربران تا زمانی که این گجت های دیجیتالی دچار خرابی نشوند بازی با آن ها را ادامه می دهند و جهت سرویس و تعمیر ایکس باکس اقدامی نمی کنند. بنابر تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیر ایکس باکس، گرم شدن دستگاه و بالا رفتن دمای آن یکی از اشکالات عمده ای است که در ایکس باکس –البته در استفاده طولانی مدت- مشاهده می شود. اگرچه شیوه های متعددی در تعمیر ایکس باکس جهت خنک‌سازی دستگاه وجود دارد اما این شیوه ها تنها زمانی مثمر ثمر خواهد بود که به موقع بر روی دستگاه اِعمال شود.

دیگر اشکال رایج در این دستگاه سه چراغه شدن است که می‌تواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد. در صورت بروز چنین اشکالاتی توصیه می شود در اسرع وقت به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیر ایکس باکس مراجعه کرده و سرویس های مرود نظر را بر روی دستگاه اعمال نمایید. توجه به سوریس های دوره ای ضمن رفع اشکالات احتمالی، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه دارد.

تعویض قطعات ایکس باکس و سایر کنسول های بازی

  • تعویض CPU ,NAND (ریبال)
  • تعویض درایو نوری
  • تعویض لنز در مرکز تعمیر ایکس باکس
  • رفع فریز ایکس باکس وان
  • تعویض آنالوگ های دسته
  • تعویض سوئیچ های دسته و برد اصلی
  • تعویض آداپتور پلی استیشن 4
  • رفع چراغ زرد و صفحه قرمز (ریبال کردن)
  • تعویض لنز فت
  • رفع خاموش شدن ناگهانی در مرکز تعمیر ایکس باکس
  • تعویض لنز اسلیم
  • تعویض موتور بغل درایو
  • تعویض ریبون پاور و اجکت تاچ اسلیم
  • رفع هنگ و فریز ایکس باکس اسلیم
  • سرویس کامل XBOX بدون تعویض قطعه
  • تعمیر و سرویس درایو بدون تعویض قطعه
آموزش تعمیرات ایکس باکس - کامتک
  • تعویض آنالوگ های دسته
  • تعویض سوئیچ های دسته و برد اصلی
  • تعویض فن آداپتور در مرکز تعمیر ایکس باکس
  • سرویس کامل PS3 بدون تعویض قطعه
  • تعمیر و سرویس درایو بدون تعویض قطعه
  • تعویض آنالوگ های دسته
  • تعمیر و رفع کار نکردن صحیح دسته
  • دانگرید و کپی خور دستگاه
  • تعویض CPU ,NAND و جیتگ
  • رفع سه چراغ قرمز (ریبال) در مرکز تعمیر ایکس باکس
  • هک و کپی خور (جیتگ)
  • تعویض درایو
  • تعویض لنز فت در مرکز تعمیر ایکس باکس

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیر ایکس باکس ایکس ویژن ,
بازدید : 17
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1399 زمان : 14:18 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیرات پلی استیشن ایکس باکس

کنسول های بازی یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین گجتهای دنیای دیجیتال می باشند که اغلب کاربران از سرویس این محصول نا آگاه بوده و تا جایی که این محصول دچار مشکل نشده از آن استفاده می کنند .

گرما ، گرد و غبار ، سرویس نشدن به موقع و نوسانات برق از مهم ترین عوامل ایجاد خرابی در کنسول های بازی می باشد.

تعمیرات ps4 و تعمیر دسته پلی استیشن| 30% تخفیف

این خرابی ها بیشتر در چیپ های دستگاه ها میباشد که نیاز به ریبال یا ریسولد و یا تعویض چیپ دارند که برای انجام این تعمیرات نیاز به دستگاه BGA میباشد ، شرکت تهران تعمیرات با در دست داشتن پیشرفته ترین ابزار آلات تست و تعمیراتی از قبیل مدل تمام اتوماتیک دستگاه BGA بدون دخالت دست امکان تعمیر کنسول های بازی را فراهم کرده است.

برخی از خدمات ما در تعمیرات تخصصی پلی استیشن Playstation Slim| PlayStation Pro | Playstatin 4 | Playstatin 3 | Playstation 2 |

  • برطرف کردن مشکل تغذیه و روشن نشدن انواع کنسول بازی
  • برطرف کردن مشکل اجرا نکردن بازی یا نخواندن دیسک توسط کنسول
  • سرویس تمامی کنسول های بازی و رفع ایراد داغ کردن بیش از حد آنها
  • تعمیر و تعویض چیپ و دیگر قطعات کنسول ها به صورت تمام اتوماتیک توسط دستگاه BGA
  • رفع مشکلات روشن نشدن پلی استیشن
  • رفع مشکلات هنگ ( Hang ) و فریز ( frieze )
  • تعمیر چیپ جنوبی ( SOUTH BRIDGE )
  • تعمیر و تعویض چیپ گرافیک ( GPU ) به منظور رفع ایراد نداشتن تصویر، هنگ در بازی و خرابی تصویر
  • تعمیر تخصصی بخش سی پی یو (CPU) و رم (RAM) کنسول و تعویض آن در صورت نیاز
  • تعمیر انواع مادربرد پلی استیشن ( Playstation Mainboard )
  • تعمیر انواع آداپتور پلی استیشن ( PlayStation Adapter)
  • تعمیر انواع موو پلی استیشن ( PlayStation Move Controller )
  • تعمیر انواع دوربین پلی استیشن ( PlayStation Camera )
  • دانگرید پلی استیشن 3 تمامی مدل ها و نصب اخرین ورژن کپی خور
  • تعمیر دسته انواع پلی استیشن
  • تعمیر هارد پلی استیشن و ارتقا هارد پلی استیشن
  • تعمیر پورت HTMI پلی استیشن، تعمیر پورت USB
  • رفع مشکل چراغ آبی چشمک زن و خاموش شدن ناگهانی پلی استیشن
  • رفع مشکل چراغ زرد در پلی استیشن به روش ریبال و در صورت نیاز تعویض چیپ
  • رفع مشکل دور بالای فن پلی استیشن
  • رفع مشکل کانکت نشدن دسته پلی استیشن
  • کپی خور کردن پلی استیشن

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیرات پلی استیشن ایکس باکس ,
بازدید : 23
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1399 زمان : 11:09 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیر PS4 ایکس ویژن

تعمیر PS4 ایکس ویژن یکی دیگر از سرویس‌های تعمیری ارائه شده در نمایندگی ایکس ویژن است که با استفاده از پیشرفته‌ترین و سازگارترین تجهیزات انجام می‌پذیرد. دارندگان این کنسول، در صورت مواجهه با هرگونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش می‌توانند به مرکز تعمیر PS4 ایکس ویژن مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های موردنیاز را دریافت نمایند.

اگرچه بدلیل ساختار ساده این دستگاه، امکان تعمیر آن در منزل نیز وجود دارد، اما بهتر است جهت پیشگیری از دستکاری‌های ناشیانه و خرابی دوچندان دستگاه، تعمیر آن را به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه بسپارید. تعمیر PS4 ایکس ویژن در مراکز استاندارد، سبب می‌گردد تا منشأ اشکال پیش آمده در دستگاه به درستی شناسایی شده و توسط تعمیرکاران متبحر، رفع گردد. مراکز مجاز تعمیر PS4 ایکس ویژن ضمن برخورداری از کارشناسانی مجرب و خبره در این حیطه، از پیشرفته‌ترین و سازگارترین تجهیزات نیز بهره‌مندند.

خدمات واحد تعمیر PS4 ایکس ویژن

تعمیر PS4 ایکس ویژن در این مرکز در دو پارت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام شده و کاربران گرامی پس از حضور در این مرکز، بسته به نوع اشکال ایجاد شده در دستگاه‌شان، می‌توانند به پارت تخصصی مربوطه مراجعه کرده و تخصصی‌ترین خدمات و سرویس‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کنسول بازی ایکس ویژن را دریافت نمایند.

تعمیر PS4 ایکس ویژن در این مرکز محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این دستگاه را شامل می‌گردد. (حتی‌الامکان تلاش می‌گردد تا اشکالات نرم‌افزاری دستگاه بصورت رایگان ارائه گردد مگر آنگه اشکال پیش آمده زمان‌بر و نیاز به اقدامات جدی داشته باشد).

برخی از خدمات واحد تعمیر PS4 ایکس ویژن در این مرکز عبارتند از:

  • ترمیم درایو دستگاه PS4 ایکس ویژن
  • تعمیر CPU در مرکز تعمیر PS4ایکس ویژن
  • تعمیر و تعویض GPU
  • عوض کردن جای USB
  • تعمیر و در صورت لزوم ، تعویض HDMI در مرکز تعمیر PS4 ایکس ویژن
  • تعمیر تخصصی و حرفه ای Play Station4
  • انجام تعمیر شارژ دسته‌های فابریک و جنرال سرویس دسته‌های بازی در PS4 ایکس ویژن
  • تعویض لنز PS4 ایکس ویژن
  • عیب‌یابی مدار PS4 ایکس ویژن و برطرف کردن آن
  • سرویس کامل PS4 ایکس ویژن
  • تعویض optic دو چشم PS4 ایکس ویژن
  • تعویض پاور phat در مرکز تعمیر پلی‌استیشن ۴
  • تعویض پاور slim در مرکز تعمیر PS4 ایکس ویژن
  • تعمیر مدار خاموش
  • تعمیر چراغ زرد سخت‌افزاری در واحد تعمیر PS4 ایکس ویژن
  • تعمیر دور فن بالا
  • دانگرید مدل‌های مختلف فت و اسلیم PS4 ایکس ویژن و نصب بالاترین ورژن کپی خور
  • جی تگ انواع ایکس باکس ۳۶۰ فت و اسلیم با بالاترین کیفیت
  • نصب تمامی نرم‌افزارهای جی تگ برای اجرای بازی از روی هارد
  • تعمیر تخصصی مربوط به دسته بازی دستگاه پلی استیشن ۴
  • تعمیر تخصصی و فوق تخصصی هارد PS4 ایکس ویژن
  • رفع عیوب نرم‌افزاری ایکس باکس و PS4 ایکس ویژن
  • انجام انواع تعمیر سخت‌افزاری PS4 ایکس ویژن
  • تعمیر تخصصی کینکت در مرکز تعمیر ایکس ویژن

 آموزش باز کردن دسته‌ی PS4

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 37
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1399 زمان : 10:44 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

نمایندگی الجی در تهران

نمایندگی الجی یکی از تخصصی ترین نمایندگی محصولات ال جی بوده و خدمات تعمیری انواع محصولات الجی را به کاربران این برند پرطرفدار ارائه می نماید. این سایت محل رسمی اطلاع رسانی نمایندگی مرکز است که به اختصار سایت نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران نام گرفته است. نمایندگی الجی با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان خود عرضه دارد. مرکز تعمیرات ال جی به تعمیر و ترمیم تمامی محصولات کمپانی ال جی می پردازد. الجی یک برند تجاری خاص و هوشمند با شعار “ زندگی خوب است ” می‌باشد. تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات الجی، تولید محصولات منحصر به فرد را به همراه داشته است. نمایندگی  ال جی برترین مهندسین و متخصصین کشور را به همراهی فراخوانده است. چیره‌دستی کارشناسان ال جی مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی گردند.

با توجه به نوآوری ها و فناوری های روز به کار گرفته شده در محصولات ال جی ، تربیت متخصصین و تعمیرکاران مجرب در این حوزه بسیار ضروری است. به همین دلیل نمایندگی ال جی پس از آزمون ها و آنالیزهای مختلف متخصصین خود را انتخاب نموده است. مشخصات اصلی نمایندگی الجی که آن را از سایر مراکز متمایز نموده است عبارتند از: تخصص های استاندارد برند ال جی، مهارت در تعمیر محصولات برند، پشتکار، تجربه و دانش، خلاقیت ، احترام به مشتری و مهم تر از همه اینها اخلاق مداری و تعهد می باشد. پیشینه ی خدمات ما را در فروش و تعمیرات و استقبال کاربران از این مجموعه می تواند دریچه ای جهت اعتماد شما کاربران گرامی باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : نمایندگی الجی ,
بازدید : 25
تاریخ : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 زمان : 18:23 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات موبایل الجی در تهران

نمایندگی تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات موبایل الجی، تعمیر موبایل الجی گلکسی، تعمیرات تخصصی موبایل الجی، مرکز تعمیر موبایل الجی،تعمیر ال سی دی موبایل،تعمیر گوشی موبایل الجی ، نمایندگی تعمیر گوشی الجی،تعمیر گوشی الجی s3، تعمیر تاچ گوشی، تعمیر شیشه گوشی،تعمیر صفحه نمایش گوشی

موبایل های الجی از آن دسته موبایل هایی هستند که به هنگام خرابی باید برای تعمیر آن ها حساسیت و دقت بیشتری به کار برد . با رعایت پارامترهای مخصوص در این نوع موبایل و با به کارگیری قطعات اورجینال می توان خرابی های این گوشی ها را به طور کامل رفع نمود .

ما به عنوان مجهزترین و مجرب ترین نمایندگی تعمیرات موبایل الجی با سابقه ای درخشان کلیه خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل الجی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ها ارائه می دهد .

کارشناسان ما در این نمایندگی به صورت تخصصی به بررسی خرابی و عیوب دستگاه می پردازند و با داشتن تجهیزات مدرن و تکنولوژی لازم ، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را انجام می دهند

برخی از خدمات ما عبارتند از :

·        تعمیر و عیب یابی مشکلات آنتن دهی,پرش آنتن,قطع و وصلی سیگنال آنتن,رفع مشکل در دسترس نبودن و افت سیگنال در نقاط کور

·        تعویض تاچ و lcd

·        تعمیر و عیب یابی تخصصی مادربرد

·        تعمیر و عیب یابی مشکلات وای فای

·        تعمیر و عیب یابی مشکلات شارژ

·        تعمیر و رفع مشکلات صدا (شامل میکروفن-اسپیکر-بازر-هندزفری )

·        تعمیر و تعویض قطعات معیوب

·        تعمیر و عیب یابی مشکلات خاموشی گوشی

·        تعمیر و عیب یابی مشکلات کارت حافظه و مموری کارت

·        تعمیر و تعویض هارد گوشی

·        تعمیر و عیب یابی کلیه گوشی های آبخورده و ضد آب

·        تعمیر وعیب یابی کلیه گوشی های ضربه خورده

·        تعویض قاب

·        تعمیر قطعاتی که آسیب دیده اند و موجود نیست

·        تعویض و تعمیر باطری های داخلی

·        رفع مشکل تخلیه شارژ باطری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 31
تاریخ : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 زمان : 17:32 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیر کیبورد لپ تاپ

از تخصصی ترین سرویس های انجام شده در مرکز تعمیر لپ تاپ الجی، تعمیر کیبورد است که به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و همکاری با برترین تعمیرکاران، در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مهندسان ما در این مراکز به خاطر حضور در دوره ‌های تخصصی تعمیر، با خصوصیات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری مدل‌ های مختلف لپ تاپ و تجهیزات جانبی آنها آشنایی داشته و توانایی آن را دارند تا تمامی مشکلات ایجاد شده در این دستگاه‌ها را با جدیدترین متدهای روز دنیا تعمیر نمایند.

کارشناسان مرکز تعمیرات الجی بعد از عیب یابی صحیح و تشخیص علت اشکال پیش آمده، اقدام به تعمیر کیبورد و بهسازی آن کرده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهند.

سرویس های تخصصی تعمیر کیبورد لپ تاپ الجی

یکی از قسمت های موجود درمرکز تعمیر کیبورد است در این پارت تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های مرتبط با انواع کیبورد -تعمیرات کیبورد بی ‌سیم، تعمیرات کیبورد طبی، تعمیرات کیبورد نورانی، تعمیرات کیبورد کوچک و تعمیرات کیبورد بازی- ارائه می گردد. برخی اشکالات رایج در کیبوردهای عادی که نیاز به تعمیرات را ضروری می سازد عبارتند از:

•           صفحه کلید به جای تایپ حروف، اعداد را تایپ می کند. مثلاً هنگامی که شما به ترتیب کلیدهای J,K,L,U,I,O را می فشارید، صفحه کلید اعداد ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ را تایپ می کند.

•           هنگامی که شما یک کلید را می فشارید، دو حرف تایپ می شود. مثلا: هنگامی که دکمه ی مربوط به W را می فشارید؛ حروف WE تایپ می شود و یا زمانی که کلید Y را می فشارید؛ حروف YU تایپ می گردد.

•           برخی از کلیدهایی که در یک راستای عمودی یا مورب قرار دارند کار نمی کنند.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کیبورد لپ تاپ الجی

تعمیر کیبورد لپ تاپ در دو پارت مجزای سخت افزاری و نرم افزاری انجام می پذیرد. تخصیص دو پارت مجزا به این بخش از دستگاه از آن جهت است که مشکلات بوجود آمده در کیبورد امکان دارد نرم افزاری و یا سخت افزاری باشند. اشکالات پیش آمده در کیبورد لپ تاپ در صورتی که نرم افزاری باشد با اندک دستکاری در تنظیمات قابل رفع است.

در صورتی که مشکل پیش آمده در کیبورد دستگاه سخت افزاری باشد، تعمیرکاران حاضر در این بخش، بعد از عیب یابی صحیح دستگاه، اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب کیبورد می کنند و در صورت نیاز، قطعات از کار افتاده را با قطعات اورجینال و باکیفیت جایگزین نمایند.

بد نیست بدانید که بیشتر خرابی های پیش آمده در کیبورد ناشی از ریخته شدن مایعات و یا اصابت اشیا و وسایل به این قطعه است. در مواردی که کلید یا پایه نگهدارنده کلید کنده یا شکسته باشد، می توان کیبورد را تعمیر نمود. ولی بیشتر خرابی های ناشی از ریختن مایعات در کیبورد، قابل تعمیر نبوده و یا مقرون به صرفه نمی باشد و کیبورد باید تعویض شود.

نکات مهم در نگهداری از کیبورد لپ تاپ

•           برای تمیز کردن کیبورد لپ تاپ، تنها از مایعات مخصوص و یک دستمال بدون پرز که کمی مرطوب باشد، استفاده کنید.

•           سرویس عمومی لپ تاپ که صرفا جهت تمیز نگه داشتن و رفع کثیفی ظاهری لپ تاپ می باشد را یاد بگیرید و حتما هر دوماه یکبار سرویس عمومی لپ تاپ را خودتان انجام دهید.

•           دستمال هایی که برای تمیز کردن کیبورد استفاده می کنید نرم، بدون پرز و نسبتاً خشک باشند

•           در صورتی که برای پاکسازی کیبورد دستگاه می خواهید از اسپری استفاده کنید از اسپری های مخصوص این کار که خروجی بسیار باریک و فشار کمی دارند استفاده نمایید.

•           احتیاط های لازم جهت پیشگیری از ریختن مایعات بر روی کیبورد دستگاه را همیشه مدنظر قرار داده و انجام دهید. زیرا نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل صفحه کلید، به سرعت موجب خراب شدن و یا حداقل، کاهش کارآیی صفحه کلید می شود.

•           هنگام کار طولانی مدت در منزل یا محل کار، یک کیبورد جداگانه به لپ تاپ وصل کنید تا از خرابی و فرسودگی آن جلوگیری کنید.

•           در صورت ریخته شدن مایعات بر روی کیبورد دستگاه، بلافاصله لپ تاپ خود را خاموش کرده و باتری آن را خارج نمایید. بعد از این کار، بلافاصله دستگاه را به یکی از مراکز مجاز فعال در حوزه تعویض و تعمیر کیبورد مراجعه نمایید.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 27
تاریخ : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 زمان : 16:40 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

خدمات تخصصی تعمیر جارو برقی الجی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی و تعمیر، به مشتریان و مشترکان خویش ارائه دارد و بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر روی، نیازمند تعمیر یکی از دستگاههای مورد استفاده‌شان شده‌اند. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل سالها سابقه، بر ساختار و عملکرد کلیه لوازم خانگی اعم از لباسشویی، تلویزیون، اسپیلت و …

تسلط یافته و توانایی آن را دارند تا عیوب و اشکالات پیش آمده در آنها را به بهترین نحو مرتفع سازند. سرویس های ارائه شده در واحد تعمیر جاروبرقی الجی انواع مختلف این دستگاه از جمله تعمیر جاروبرقی های خانگی، هتلی، تجاری، مکنده صنعتی و نیمه صنعتی را شامل می گردد. برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی برطرف می گردد عبارت است از: روشن نشدن جاروبرقی، نامنظم کار کردن جاروبرقی، پریدن فیوز در هنگام روشن کردن جاروبرقی، مکش کم جاروبرقی، داشتن صدای ناهنجار، کار کردن با لرزش بالا و …. .

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و بهسازی لوازم خانگی ال جی به متقاضیان است. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را به هموطنان گرامی ارائه نماید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی لوازم خانگی ال جی در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش‌های آتی با هر یک از آنها آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایید. واحدهای تعمیرات لوازم خانگی ال جی در بخش زیر معرفی می شوند.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیر جارو برقی الجی ,
بازدید : 20
تاریخ : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 زمان : 15:49 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیر هیتر ظرفشویی الجی

 

تعمیر ظرفشویی الجی

برای تعمیر هیتر ظرفشویی ال جی به صورت حرفه ای و تخصصی، می توانید به نمایندگی این شرکت در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنید. با توجه به حساسیت بالای هیتر و اهمیت این قطعه در عملکرد ماشین ظرفشویی، ترمیم آن توسط جمعی از متخصصین مجرب تعمیرات ظرفشویی انجام می شود. همکاران ما با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای که در بخش تعمیرات لوازم خانگی فراهم شده است، هیتر را به دقت بررسی کرده و این قطعه را به صورت تخصصی تعمیر می نمایند.

هیتر یکی از مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی است که در فرایند گرم شدن آب دستگاه نقش دارد. در واقع باید گفت که خرابی هیتر و عمل نکردن آن، به صورت غیر مستقیم موجب تمیز نشدن ظروف می گردد. در راستای افزایش اطلاعات شما کاربران عزیز که یکی از دغدغه های اصلی ما بوده است، در این مطلب در مورد هیتر ظرفشویی ال جی، عملکرد، مشکلات و روش های تعمیر این قطعه اطلاعاتی جامع را به شما کاربران عزیز ارائه خواهیم نمود؛ ما را همراهی کنید.

علائم خرابی هیتر ظرفشویی الجی

بروز هرگونه مشکل و اختلال در هیتر ظرفشویی ال جی ، با علائم و نشانه هایی در عملکرد کلی دستگاه همراه است. شما با شناخت این علائم می توانید متوجه بروز در این قطعه شده و در اسرع وقت اقدام به تعمیر آن نمایید. مهم ترین علائم و نشانه های خرابی هیتر ظرفشویی ال جی، صدور پیغام خطا یا ارور و تمیز نشدن ظرف ها می باشد.

همانطور که اشاره کردیم، هیتر در فرایند گرم شدن آب ماشین ظرفشویی نقش دارد؛ لذا کاملا بدیهی است که خرابی آن منجر به ایجاد مشکل در این فرایند شده و به دنبال آن، ظروف موجود در دستگاه تمیز نمی شوند. همچنین در برخی از مدل های ظرفشویی ال جی که مجهز به صفحه نمایشگر هستند، خرابی هیتر با صدور ارور ها و پیغام های خطای به خصوصی همراه است. در صورت مشاهده موارد ذکر شده در ماشین ظرفشویی خود، لازم است که در اسرع وقت نسبت به بررسی، تعمیر و یا تعویض هیتر ظرفشویی ال جی خود در یک مرکز معتبر اقدام نمایید.

تعویض هیتر ظرفشویی lg

تلاش تیم تعمیراتی حاضر در نمایندگی تعمیرات ال جی بر این است که با تعمیر هیتر، مشکلات ظرفشویی را برطرف نمایند. اما گاهی این کار امکان پذیر نبوده و نیاز به تعویض این قطعه می باشد. تعویض هیتر ظرفشویی الجی اقدامی تخصصی است که باید توسط افراد مجرب این حوزه انجام شود. در این بخش ما مراحل تعویض این قطعه را برای شما تشریح کرده ایم تا با این فرایند بیشتر آشنا شوید. مراحل تعویض هیتر ماشین ظرفشویی ال جی عبارتند از:

1- برای بالا رفتن ایمنی در کار، اول مطمئن شوید که دوشاخه ی برق ماشین ظرفشویی را از برق درآورده اید.

2- شلنگ آب را در آورید تا بتوانید ماشین ظرفشویی راجابجا کنید.

3- ظرفشویی را به پشت قرار دهید.

4- پنل پشتی دستگاه را باز کنید.

5- ھیتر فلوتروس را در قسمت پشتی ظرفشویی پیدا کنید.

6- با باز کردن پیچ های مربوطه، صفحه ی زیری دستگاه را باز کنید.

7- سنسور آنتی-فلود را در بیاورید.

8- پمپ و ھیتر ظرفشویی را باز کنید.

9- هیتر جدید را جایگزین نمایید.

10- شلنگ ھا را با استفاده از بست فلزی محکم کنید.

11- اتصالات الکتریکی ھیتر را مطابق قبل وصل کنید.

12- براکت نگھدارنده را به محل قبلی وصل کنید.

13- محفظه دستگاه را ببندید.

14- پمپ، سنسور و آنتی فلود را در جای قبلی خود نصب کنید.

15- صفحه زیری را مجددا نصب نمایید.

16- دستگاه را به برق متصل کرده و امتحان نمایید.

تجهیزات تعویض هیتر

برای تعویض هیتر ظرفشویی ال جی نیاز به تجهیزات و ابزاری است که بدون استفاده از آنها امکان تعویض این قطعه وجود ندارد. المنت ھیتر، پیچ گوشتی، انبردست و حوله مهم ترین ابزاری هستند که برای انجام مراحل تعویض به آنها نیاز خواهید داشت. گفتنی است نحوه استفاده از این ابزار مهارتی را می طلبد که معمولا کاربران عادی از آن برخوردار نیستند. به همین دلیل توصیه می کنیم که برای بررسی و تعمیر یا تعویض هیتر ظرفشویی ال جی خود از تکنسین های ماهر ما در مرکز تعمیرات الجی کمک بگیرید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 19
تاریخ : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 زمان : 12:54 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیر جارو برقی

عیب‌یابی و تعمیر جاروبرقی

در این نوشته در رابطه با مشکلات اصلی بیشتر جاروبرقی از جمله روشن نشدن جاروبرقی، کم شدن قدرت مکش جاروبرقی، صدای زیاد جاروبرقی صحبت می‌کنیم. و نحوه‌ی عیب‌یابی و تعمیر جارو برقی را به طور کامل توضیح می‌دهیم. اگر دارای دانش فنی در زمینه‌ی لوازم الکتریکی نیستید به هیچ وجه جاروبرقی‌تان را تعمیر نکنید.

جارو برقی روشن نمی‌شود

علت ۱- پریز برق ندارد

رفع عیب ۱- جهت رویت برق پریز، بهترین روش استفاده از ولت‌متر آومتر است. رنج را بر روی ۲۵۰ ولت قرار داده و برق پریز را اندازه‌گیری نمایید. اگر مشکل از پریز است آن را رفع نمایید.

علت ۲- دوشاخه جارو و یا سیم رابط معیوب شده

رفع عیب ۲- بدنه جارو را باز نموده و به وسیله ولت‌متر رسیدن برق را به سیم‌جمع‌کن مشاهده نمایید. برای این آزمایش می‌بایست دوشاخه را وارد پریز نموده و چون دستگاه دارای برق است بسیار دقت نمایید. البته می‌توانید همان گونه که در مباحث قبل گفته شده این آزمایش را بدون اتصال دستگاه به برق نیز انجام دهید. برای این کار، کافی است ورودی‌های سیم رابط به سیم‌جمع‌کن را به یکدیگر اتصال داده و اهم‌متر را در حالی که رنج بر روی R*1 قرار دارد به دوشاخه متصل نمایید. اگر دوشاخه سیم رابط سالم باشند، عقربه منحرف شده و عدد صفر را نشان می‌دهد (در صورت حساس بودن اهم‌متر، عقربه چند اهمی را نشان خواهد داد که در واقع اهم سیم‌های رابط است). در این آزمایش اگر مشکل از سیم رابط یا دوشاخه باشد، ابتدا دوشاخه را بررسی نمایید و سپس نسبت به تعویض سیم رابط اقدام کنید.

علت ۳- عیب از سیم جمع کن است

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

رفع عیب ۳- در اکثر موارد این گونه دیده می‌شود که برق وارد سیم‌جمع‌کن شده ولی به سبب عدم اتصال شاخک‌های سیم جمع کن به حلقه‌های گردان قرقره، فاز یا نول و گاها هر دو وارد دستگاه نمی‌شوند و در نتیجه جاروبرقی روشن نخواهد شد. جهت رفع عیب کافی است شاخک‌ها را کمی به حالت عمود نزدیک نموده، سپس قرقره را بر روی آن‌ها قرار دهیم. در نتیجه این عمل حلقه‌های گردان برشاخک‌ها فشار وارد نموده و آن‌ها را به طرف پایین می‌راند. حالت فنری شاخک ها، ارتباط بین آن‌ها و حلقه‌های گردان را من بعد ایجاد خواهد نمود.

علت ۴- کلید قطع و وصل خراب است

رفع عیب ۴- جارو را از برق جدا نموده و به وسیله اهم‌متر کلید را تست نمایید. اگر کلید روشن باشد عقربه عدد صفر و در حالت خاموش کلید عقربه بی‌نهایت را نشان خواهد داد. در غیر این صورت کلید را تعویض نمایید.

علت ۵- رله سوخته است

رفع عیب ۵- در جارو برقی‌هایی که مجهز به رله هستند تا مدار رله بسته نشود و کلید قدرت آن متصل نشود، جاروبرقی روشن نمی‌شود برای تست رله بهترین روش آن است که سیم‌های متصل شده به کلید روی دسته جارو برقی را ابتدا به وسیله اهم‌متر چک نمایید. سپس کلید روی دسته و در صورت سالم بودن آن‌ها خود رله را عملا آز مایش می‌کنیم جاروبرقی را به برق متصل نموده و با یک پیچ گوشتی دسته عایق کلید قدرت رله را بندید. اگر جارو برقی روشن نشد، عیب از رله نیست، اما اگر جارو برقی روشن شد سیم‌های رابط رله و یا ساختمان داخلی‌اش آسیب دیده است.

علت ۶- مدار سری موتور قطع است

رفع عیب ۶- همان گونه که در مبحث موتور‌های یونیورسال آورده شده مدار این موتور‌ها کاملا سری است. اگر ارتباط یکی از اجزاء با سائرین قطع شود موتور روشن نخواهد شد. مثلا اگر به سبب خرابی یکی از فنرها، زغال مربوطه به کلکتور نچسبد مدار سری موتور قطع است. اگر موتور را مستقلا به برق زده‌اید و روشن نشده، آن را از برق جدا نموده و به وسیله اهم‌متر ارتباط یک یک اجزاء را به سائرین مورد بررسی قرار دهید و اگر در ارتباط کلی آن‌ها قطع‌شدگی دیده شود، مورد معیوب را رفع نمایید تا جارو برقی روشن شود.

علت ۷- موتور کاملا سوخته است

رفع عیب ۷- اگر موتور کاملا سوخته باشد در حالت اتصال مستقیم برق به آن روشن نخواهد شد زیرا بسیاری از پیچک‌های آرمیچر و همچنین پیچک‌های قطب‌ها کاملا سوخته‌اند. سوختن کامل موتور معمولا پس از مرحله نیم‌سوز شدن است. معمولا موتور‌ها در حالت نیم‌سوز مدتی به کار ادامه می‌دهند تا اینکه پیچک‌های بیشتری آسیب خواهند دید و ارتباط سری اجزاء موتور کاملا قطع می‌شود. (مرحله سوختگی کامل). جهت تشخیص سوختگی در آرمیچر یا بالشتک به مبحث موتور‌های یونیورسال مراجعه نمایید.

موتور جارو برقی روشن می‌شود اما قدرت چندانی ندارد

علت ۸- کلکتور کثیف است

رفع عیب ۸- جهت تمیز نمودن کلکتور بهترین روش استفاده از تینر‌های فرار قوی و یا بنزین است. توصیه می‌گردد برای تمیز کردن کلکتور از سمباده استفاده نکنید زیرا ممکن است ذرات مسی ساییده شده مابین شیار تیغه‌ها قرار گرفته و سبب اتصال آن‌ها به یکدیگر شود که در نتیجه آرمیچر خواهد سوخت. به هنگام شستشوی آرمیچر با مسواک و مواد فرار، آرمیچر را به گونه‌ای در دست بگیرید که کلکتور بر روی زمین قرار گرفته و محور آرمیچر به طرف بالا باشد. چون ریختن مواد پاک‌کننده روی سیم‌پیچ‌ها به آن‌ها آسیب می‌رساند به همین سبب می‌بایست سیم‌پیچ‌ها نسبت به کلکتور در سطح بالاتری قرار داشته باشند.

علت ۹- زغال خراب است

رفع عیب ۹- اکثرا پس از تعویض زغال قدرت موتور کاهش می‌یابد و علت آن است که قبل از جاگذاری زغال جدید، سطحی از زغال که می‌بایست در تماس با کلکتور باشد به حالت حلال در نیامده و چون به هنگام سایش شکل حلال به خود گرفته سبب کثیف شدن کلکتور شده. بنابر این قبل از جازدن زغال جدید اجبارا می‌بایست حالت حلال را در سطح تماس زغال‌ها با کلکتور ایجاد نمود. و اگر اشتباها در جهت خلاف به گردش در آمده، کلکتور سطح زغال را از بین می‌برد و در گردش مجدد حتی در جهت درست از آنجایی که نیاز است حالت هلالی زغال اصلاح شود، مدتی طول خواهد کشید تا جرقه‌های بین زغال و کلکتور از بین رفته و موتور به قدرت نامی خود دست یابد.

علت ۱۰- خرابی یاطاقان‌ها

رفع عیب ۱۰- آرمیچر به کمک یاطاقان‌ها قادر خواهد بود که به راحتی بچرخد و اگر بلبرینگ‌ها یا بوش‌ها خراب شوند آرمیچر در حال چرخش دچار مشکل می‌شود. (اگر یاطاقان‌ها خراب شوند آرمیچر در حال چرخش با کفشک‌های قطب درگیر شده و صدای ناهنجاری را بوجود می‌آورد).

می‌توان با رویت سایش هسته فلزی آرمیچر که در نتیجه درگیری آرمیچر و کفشک‌های قطب است به شکل یاطاقان‌ها پی برد و بلافاصله نسبت به عیب اقدام نمود.

علت ۱۱- نیم‌سوز بودن موتور

رفع عیب ۱۱- یک موتور نیم‌سوز قدرت زیادی نداشته و بلافاصله داغ می‌کند. تشخیص سوختگی و یا عیب در آرمیچر و بالشتک‌ها در قسمت‌های موتور‌های یونیورسال کاملا آورده شده است. موتور نیم‌سوز شده را می‌توان بدون باز نمودن جارو با اندازه‌گیری جریان مصرفی دستگاه تشخیص داد. جریان مصرفی یک موتور نیم‌سوز شده معمولا یا چندین برابر جریان نامی دستگاه است و یا جریان مصرفی بسیار ناچیزی می‌کشد.

مکش جارو برقی ضعیف است

علت ۱۲- مشکل از ضعیف بودن موتور است که در عیب (عوامل موثر در کاهش قدرت موتور بررسی شد).

علت ۱۳- کیسه زباله پر شده است

 رفع عیب ۱۳- کیسه را تخلیه نموده و اگر از نوع پارچه‌ای است در فواصل زمانی معین آن را بشویید تا ذرات غبار از منفذ‌های پارچه خارج گردند.

علت ۱۴- لوله‌های رابط مسدود و یا سوراخ شده

رفع عیب ۱۴- لوله‌های رابط مکش را از حیث ایجاد سوراخ در آن‌ها بر رسی نمایید و اگر شیئی مانند پارچه و یا پلاستیک در آن‌ها گیر نموده، نسبت به خارج نمودنش اقدام نمایید. در بررسی لوله‌های مکنده همیشه به تمیز نمودن برس اصلی جاروبرقی توجه زیادی را معطوف دارید.

علت ۱۵- فیلتر بیش از حد کثیف است

رفع عیب ۱۵- در مبحث اجزا مکانیکی جارو به نقش و اهمیت فیلتر اشاره شد از این رو لازم است مرتبا نسبت به تمیز نمودن فیلتر اقدام نمایید.

از جارو برقی به هنگام کار صدای زیادی به گوش می‌رسد

علت ۱۶- خرابی پروانه

رفع عیب ۱۶- جارو را باز نموده و پروانه یا پروانه‌ها (بعضی از جاروها دارای دو پروانه هستند مانند جارو برقی الکترولوگس) را بازدید کنید و در صورت خرابی نسبت به تعویض پروانه معیوب اقدام نمایید.

علت ۱۷- بلبرینگ‌ها یا بوش‌ها معیوب شده‌اند

رفع عیب ۱۷- خرابی بلبرینگ و بوش سبب می‌شود آرمیچر با کفشک‌های قطب هسته درگیر شود از این رو صدای خشنی در کارکرد موتور به گوش می‌رسد. آن‌ها را بازدید کنید و یاطاقان معیوب را تعویض نمایید.

علت ۱۸- نگهدارنده‌های لاستیکی خراب شده‌اند

رفع عیب ۱۸- در ماشین‌هایی چون جارو برقی که معمولا سرعت زیاد موتور لرزشی شدیدی را در بدنه ایجاد می‌نماید بین قطعات مختلف از رابط‌ها یا نگهدارنده‌های لاستیکی استفاده می‌کنند. خرابی این لاستیک‌ها سبب می‌شود جاروبرقی در هنگام کار صدای زیادی را ایجاد نماید. در صورت مشاهده این عیب لاستیک‌های معیوب را تعویض نمایید.

تعمیر تخصصی جاروبرقی پشتیبان سرویس

مرکز تعمیرات با تکیه بر تکنسین‌های حرفه‌ایی خود درزمینه‌ی تعمیر جارو برقی، آماده ارائه خدمات به همشهریان تهرانی می‌باشد. تعمیرات ما دارای شش ماه ضمانت بوده و در صورت نیاز به تعویض قطعه‌ی از بهترین قطعات ارجینال استفاده می‌کنیم. برای درخواست تعمیرات و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق سفارش آنلاین تعمیرات برای ما ارسال کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیر جارو برقی ,
بازدید : 15
تاریخ : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 زمان : 12:26 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

آشنایی با تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون‌ های ایکس ویژن یکی از مدل‌ های جدیدی است که در طی سال‌ های اخیر در بازار عرضه شده است. ایکس ویژن یکی از محصولاتی است که در سال 2006 به شرکت توزیع مادایران پیوست و به این صورت نام تجاری ایکس ویژن در ایران راه اندازی شد، بازار اولیه این دسته از تلویزیون ها در ایران و خاورمیانه است.

ویژگی‌های تلویزیون ایکس ویژن

از ویژگی ‌های تلویزیون‎ های ایکس ویژن که آن‌ ها را از دیگر تلویزیون‌ ها متمایز کرده می شود  به این چند مورد اشاره کرد:

  • مجهز به پانل LED با درجه کیفی +A
  • دارای DVBT داخلی با کیفیت   HD
  • وضوح تصویر بالا Full HD یا رزولوشین ۱۹۲۰ x 1080
  • زاویه دید بسیار وسیع ۱۷۸ درجه افقی و عمودی
  • روشنایی و وضوح بسیار بالا در تصویر
  • قابلیت پخش فیلم به حالت ۲۴ فریم در ثانیه
  • قابلیت پخش صدا با فرمت‌های MP3,WMA,AAC
  • مجهز به ماشین زمان Time Shift
  • قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR حتی در حالت آماده به کار (استندبای)
  • قابلیت نمایش عکس‌ها با فرمت‌های JPG,JPE,PNG,BMP
  • قابلیت پخش تصاویر با فرمت‌های DIVX,MPG,MPEG,MP4,MOV,MKV
  • قابلیت پخش تصاویر، فیلم‌ها و موزیک از روی حافظه USB
  • مجهز به پردازشگر چند هسته‌ای

بررسی تلویزیون ایکس ویژن  XKU635

تلویزیون هوشمند XKU635 محصول ایکس ‌ویژن به‌ تازگی با سیستم صوتی هارمن کاردن و در دو سایز ۴۹ و ۵۵ اینچ وارد بازار کشورمان شده است.

مادیران در بازار لوازم کامپیوتری ایران به‌ اندازه‌ی کافی شناخته شده است. در سال ۱۳۸۵، مادیران برند ایکس ‌ویژن را با هدف تولید تجهیزات صوتی‌ و تصویری تأسیس کرد. هدف اصلی تأسیس این برند عرضه‌ تلویزیون‌هایی با قیمت‌های مناسب درمقایسه‌ با رقبای خارجی بود، به‌ طوری‌ که محصولات ایکس‌ ویژن به یکی از انتخاب ‌های اصلی افرادی تبدیل شده که به‌دنبال محصولی ارزان ‌قیمت برای رفع نیازهایشان هستند. تلویزیون جدید این شرکت با نام XKU635 با پنل ساخت TCL و سیستم صوتی هارمن کاردن اخیرا وارد بازار شده است.

یرای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

طراحی و درگاه‌ها

مؤلفه‌ های طراحی XKU635 تناسب خوبی با یکدیگر دارند. ازنظر زبان طراحی به‌ غیر از اضافه‌ شدن بخشی به پایین پنل برای نشان ‌دادن استفاده از سیستم صوتی هارمن کاردن،‌ تفاوت فاحشی بین زبان طراحی این تلویزیون با دیگر محصولات جدید ایکس ‌ویژن دیده نمی ‌شود. گوشه‌‌ های تیز و حاشیه‌‌های اندک و طراحی خلوت و دو قسمتی پشت دستگاه آشنا به ‌نظر می‌رسند. ضخامت نیمه‌ بالایی تلویزیون فقط یک سانتی ‌متر و ضخامت بخش پایینی، یعنی میزبان درگاه‌ ها و اسپیکر، نیز درحدود ۵.۵ سانتی‌متر است. در حالت اتصال پایه‌ ها، تلویزیون به ۲۶ سانتی‌متر فضا در راستای ضخامت نیاز دارد. وزن دستگاه بدون پایه ۱۸.۴ کیلوگرم و با دو پایه فلزی به ۱۸.۸ کیلوگرم می ‌رسد. پایداری دستگاه در تکان ‌های عادی با اتصال پایه‌ها مناسب است.

در ساخت این تلویزیون از ترکیب فلز و پلاستیک و در ساخت حاشیه ‌های پنل و بخش بالایی پشت دستگاه از فلز و در ساخت بخش‌ پایینی پشت دستگاه و نوار پایین پنل و برخی دیگر از بخش ‌‌ها از پلاستیک استفاده شده است. استفاده از فلز در ساخت تلویزیونی با این برچسب قیمتی را به فال نیک می‌گیریم. حاشیه‌ های کنار نمایشگر XKU635 از دو بخش تشکیل شده که علاوه‌بر حاشیه‌ی ۹میلی‌ متری کنار پنل، نوار سیاه‌رنگ ۳.۵میلی ‌متری سرتاسری نیز در این تلویزیون به‌چشم می‌ آید. البته، این موضوع در بسیاری از میان‌رده‌های بازار دیده می‌شود و به کم‌حاشیه به‌نظررسیدن آن در حالت خاموش کمک می‌کند.

مرکز ایکس ویژن

بیشتر بدانید: مرکز تلویزیون ایکس ویژن

کلیک کنید: نمایندگی ایکس ویژن

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : آشنایی با تلویزیون های ایکس ویژن ,
بازدید : 24
تاریخ : سه شنبه 26 فروردین 1399 زمان : 16:23 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن (X.Vision)

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در راستای توزیع و پخش تولیدات ایکس ویژن، علاوه بر تأمین و عرضه‌ی مدل‌های گوناگون تلویزیون‌های ایکس ویژن، امکان ارائه‌ی خدمات پس از فروش را فراهم نموده است. پیش از آشنایی با خدمات عرضه شده در نمایندگی ایکس ویژن سرویس ، نگاهی به مادیران، شرکت عرضه کننده‌ی محصولات ایکس ویژن خواهیم داشت:

در سایت مادیران، شرکت سازنده‌ی تلویزیون‌های ایکس ویژن آمده است:

مادیران یکی از شرکتهای تولیدکننده و پیشرو در زمینه تکنولوژی، اتوماسیون اداری و خدمات پس از فروش در ایران می باشد. گروه مادیران، مجموعه ای از سه شرکت خصوصی است. این گروه از سال ۱۳۴۳ فعالیت خود را در زمینه ماشین‌های اداری آغاز کرده و اکنون با تجربه‌ای مفید و مستمر، پیشرو در زمینه تولید و عرضه بهترین تجهیزات اداری و انفورماتیک در ایران بوده و مسئولیت خدمات پس از فروش آنها را نیز به عهده دارد. گروه شرکتهای مادیران متشکل از سه شرکت: صنایع ماشینهای اداری ایران ، مرکز ماشینهای اداری ایران و خدمات ماشینهای اداری ایران می‌باشد.

سایت رسمی این شرکت در معرفی تلویزیون‌های ایکس ویژن (Xvision) عنوان می‌دارد که:

ایکس ویژن تنها برند ثبت شده و انحصاری مادیران، در خصوص محصولات تولیدی ( انواع LCD و LED )میباشد.

تعمیرات تلویزیون را می توان یکی از اقدامات تخصصی مرکز تعمیرات مرکز سرویس ایران دانست که با وجود متخصصان تمرکز ویژه ای روی آن دارد. (تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن)

تعمیر کار تلویزیون ایکس ویژن (X.Vision)

جمعی از دوره دیدگان متبحر، تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیرات بخش های مختلف تلویزیون TV،

با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت در مرکز سرویس یران سرویس هستند.

برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مشتریان این دستگاه، جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری موجود، در واحد تعمیرات تلویزیون ما فراهم شده است.

  • تعمیر پرش تصویر در تلویزیون
  • تعمیرات بک لایت تلویزیون
  • تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل شما
  • تعمیرات آبخوردگی تلویزیون
  • تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل
  • تعمیر قطعات تلویزیون
  • نمایندگی تعمیرات تخصصی تلویزیون
  • خرابی پاور سوپلای تلویزیون

از آنجا که تلوزیون  دستگاهی بسیار پرکاربرد است و قطعات بسیاری در نحوه عملکرد آن تاثیرگذار هستند،

چرا مرکز سوریس ایران؟

  • استفاده از پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های تعمیر روز دنیا
  • بهره مندی از نیروی کار ماهر و متخصصان زبده
  • امانت داری و مشتری مداری
  • استفاده از قطعات مرغوب و اورجینال
  • تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل با گارانتی خدمات

 تعمیر انواع تلویزیون در محل شما انجام می پذیرد. در صورتی که این تعمیرات زمان بر باشد، تلویزیون شما به صورت رایگان به مرکز تعمیرات مرکز سرویس ایران  انتقال یافته و تعمیرات تخصصی بر روی آن انجام میشود.

از جمله مشکلات متداول تلویزیون های ال سی دی ایکس ویژن،

به وجود آمدن ایراد در صدا و رنگ تلویزیون است که می تواند به صورت خطوط افقی در تصویر، پرش تصویر، پخش شدن رنگ، حذف صدا و غیره بروز نماید.

بسیاری از این مشکلات می تواند در برد اصلی تلویزیون یا به اصطلاح مین برد ال سی دی باشد.

علاوه بر برد، فلت های انتقال دهنده تصویر و پنل تلویزیون LCD ایکس ویژن نیز که از جمله گران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید، در بروز اختلال در تصویر نقش مهمی دارند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ (SAMSUNG)

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات تلویزیون ایکس ویژن که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به نصب و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن اشاره کرد.

متخصصین تعمیر تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن در مرکز سرویس ایران، با گذراندن دوره های تخصصی سالانه در به روز نگه داشتن دانش فنی خود کوشا بوده و با تکیه بر سالها تجربه، انواع خدمات تعمیرات تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن را با گارانتی تعمیرات انجام شده، ارائه می نمایند. رفع مشکلات رایج تلویزیون های ال ای دی از جمله ایراد بک لایت، پاور، آبخوردگی پنل یا فلت، قطعی صدا یا نبود تصویر و غیره، توسط متخصصین باتجربه مرکز سرویس ایران در منزل شما انجام خواهد شد و در صورت لزوم، با انتقال دستگاه به نمایندگی و به بخش تعمیر تلوزیون با استفاده از تجهیزات پیشرفته در تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن شما، به اصولی ترین شیوه و بالاترین کیفیت ممکن مشکل تلویزیون شما رفع میگردد.

دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این مشکل توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید.

اجازه ندهید که به دلیل مشکلات کوچک تلویزیون شما اشکال اساسی پیدا کند! هم اکنون با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. ما با کمک متخصصین با تجربه خود همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهرستان ها

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن به منظور رفاه حال کاربران خود اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهرستان ها کرده است. این نمایندگی با به کارگیری کارشناسانی با دانش و تجارب عملی بالا سعی در ارائه ی بهترین خدمات کیفی را دارد.

منبع: تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

منبع: تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن ,
بازدید : 18
تاریخ : سه شنبه 26 فروردین 1399 زمان : 15:41 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیر پلی استیشن

برای تعمیر پلی استیشن 4 و برطرف کردن مشکلات رایج ps4 ، راه های زیادی وجود دارد. بسته به این که مشکل چیست و کدام بخش ها آسیب دیده اند، می توان دستگاه را به روش های مختلفی ترمیم کرد. اما تشخیص این که مشکل دقیقا مربوط به کدام قطعات است و چه روشی برای تعمیر ps4 بهتر است، تنها از عهده تعمیرکاران مجرب بر می آید. کنسول های بازی ساختار خاص خود را دارند و شما به عنوان یک کاربر عادی احتمالا چیز زیادی از این ساز و کار نمی دانید.

نمایندگی تعمیرات کنسول بازی در مرکز سخت افزار ایران ، تعمیرات تخصصی انواع ps4 را در کارگاهی مجهز انجام می دهد. مهندسین آی تی در این مرکز، کاملا بر اجزا و قطعات پلی استیشن تسلط دارند و می توانند آنها را به نحو احسن ترمیم و تعویض کنند. در ادامه، نکاتی را در مورد تعمیر پلی استیشن 4 و جزئیات آن به شما ارائه خواهیم داد. برای دریافت راهنمایی ها و خدمات تخصصی تر می توانید با نمایندگی تعمیرات پلی استیشن تماس بگیرید.

ضمانت نامه معتبر در مرکز تخصصی تعمیر پلی استیشن 4

مرکز سخت افزار ایران برای پیشبرد اهداف خود و ارائه سرویس های با کیفیت تر به کاربران، مرکز تخصصی تعمیر پلی استیشن 4 را راه اندازی کرده است. این مرکز به دستگاه های پیشرفته ای مجهز شده که نمونه آنها را تنها در تعمیرگاه های تخصصی مشاهده می کنید. این مساله باعث شده که تعمیرکاران برای اجرای روش های نوین تعمیراتی محدودیتی نداشته باشند. در نتیجه تعمیرات ps4 در این مجموعه به حرفه ای ترین شکل انجام می شود.

نکته دیگری که خدمات نمایندگی تعمیرات پلی استیشن را متمایز کرده، ارائه ضمانت نامه معتبر خدمات است. همکاران ما تنها از قطعات اورجینال در دستگاه استفاده می کنند. از طرفی به دلیل حس تعهدی که دارند، تمام تلاش خود را می کنند که مراحل تعمیر بدون هیچ گونه نقص و ایراد انجام شود. ضمانت نامه رسمی مرکز سخت افزار ایران به شما این اطمینان را می دهد که تعمیر پلی استیشن 4 تان به بهترین شکل انجام شده است.

تعمیرات ps4 در کدام موارد ضروری است؟

پلی استیشن یک کنسول بازی است که گیمرها علاقه زیادی به آن دارند. اساسا وقتی نام گیم و بازی می آید، اولین چیزی که به ذهن می رسد پلی استیشن است. کار کردن زیاد، مشکلات برق، ضربه خوردن دستگاه، عوامل نرم افزاری و مواردی نظیر اینها زمینه ساز بروز مشکلاتی در این کنسول می شوند. یکی از مشکلاتی که تعمیر پلی استیشن 4 را ضروری می کند، روشن شدن چراغ آبی است که به “خط آبی مرگ” مشهور است.

این مساله نشان می دهد که یکی از قطعات داخلی ps شما معیوب شده و نیاز به بررسی و تعمیر یا حتی تعویض دارد. ps4 یک چراغ چشمک زن قرمز هم دارد که روشن شدنش نشانه چندان خوبی نیست. معمولا چند دقیقه پس از روشن شدن این چراغ، کنسول خاموش می شود و دلیل آن، افزایش حرارت و دما است. تعمیرات ps4 در صورت از کار افتادن و خرابی پورت HDMI هم امری ضروری است. خرابی این خروجی، اتصالات و ارتباطات کنسول با دستگاه هایی مثل تلویزیون را تحت تاثیر قرار می دهد. خرابی دیسک، کمبود حافظه، اجرا نشدن بازی ها، صدور ارورهای مختلف، مشکلات اتصال پلی استیشن به اینترنت و خاموش شدن دستگاه را نیز به فهرست ایرادهای مهم آن اضافه کنید.

آموزش تعمیر دسته ps4

یکی از مهم ترین موارد تعمیر پلی استیشن 4 ، تعمیر دسته های بازی است. شما بدون دسته عملا نمی توانید کاری با کنسول های بازی انجام دهید. به طور کلی فرایند تعمیر دسته بازی ps4 شامل ترمیم و تعویض قطعاتی مثل ذغال دسته، تاچ پد، آنالوگ دسته، دکمه های R  و L  و سر آنالوگ آن می شود. تیم تعمیرات ps4 برای ترمیم دسته، اول پیچ های پشت آن را با پیچ گوشتی مناسب باز می کنند. سپس لبه های دسته را به گونه ای که آسیب نبینند، باز می کنند.

در مرحله بعد، ریبون ( کابل فلت ) جدا می شود و قسمت پشت برد و جای باتری باز می شوند. در گام بعدی تعمیر دسته پلی استیشن 4 سونی ، تکنسین قسمت بالایی برد را باز کرده و بخش های جانبی را جدا می کند. سپس قطعاتی که ذکر کردیم تعویض می شوند و مجددا دسته را می بندند. به این ترتیب، هم دسته ترمیم می شود و هم تعمیر پلی استیشن 4 تکمیل می گردد تا بتوانید مجددا بدون هیچ ایرادی از کنسول بازی سونی خود استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر ps4 در تهران

نمایندگی تعمیر ps4 در تهران یک مجموعه ی همه جانبه و تخصصی است که در زمینه ی تعمیرات پلی استیشن سونی در مدل های مختلف فعالیت می کند. این مرکز که تحت نظر مرکز سخت افزار ایران است، تخصصی ترین سرویس ها را به کاربران ارائه داده و در جهت رفع نیازهای آنها تلاش می کند. تکنسین های مجربی که در این مرکز فعالیت می کنند، مهارت و تجربه بالایی در زمینه رفع مشکلات کنسول های بازی دارند و می توانند این دستگاه را به تخصصی ترین شکل تعمیر نمایند. بهره مندی از اطلاعات و ترفند های تعمیراتی سبب شده تا رفع تمامی مشکلات پلی استیشن 4 و سایر مدل ها در این نمایندگی امکان پذیر باشد. شما عزیزان در صورت مشاهده ی هرگونه ایراد در کنسول مورد استفاده ی خود، می توانید روی تخصص و مهارت تیم کارشناسی نمایندگی تعمیر ps4 در تهران حساب کنید.

منبع: تعمیر پلی استیشن

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیر پلی استیشن ,
بازدید : 29
تاریخ : سه شنبه 26 فروردین 1399 زمان : 14:56 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیر ایکس باکس

مرکز تعمیرات ایکس باکس خدمات تخصصی تعمیر و سرویس ، تعویض قطعات و… را به کاربران این محصول ارائه می نماید. ایکس باکس xbox، کنسول بازی قدرتمندی است که برای نخستین بار از سوی شرکت مایکروسافت به بازراهای جهانی عرضه شد. مایکروسافت با عرضه این محصول، توانست از برندهای رقیبی چون سونی پیشی گیرد و با ارائه کنسولی دلخواه برای گیمرها بازار جهانی این دستگاه را به تصرف خود درآورد.

در بازار کنونی، ایکس باکس ها در بسته بندی‌ها و طرح های متفاوتی عرضه می شوند که در این میان بسته‌بندی xbox 360 premium با استقبال بیشتری مواجه شده است و کارشناسان، این مدل را برای غالب کاربران مناسب می دانند. اگر چه در کشور ما فروشگاه های بسیاری به عرضه این محصول می پردازند اما در حوزه تعمیرات ایکس باکس، متأسفانه، مراکز مجاز و استاندارد چندانی وجود ندارد؛ مراکزی که بتوان با اطمینان و آسودگی خیال، دستگاه معیوب خود را به آنها سپرد و در پایان کنسولی سالم و بی‌عیب و نقص تحویل گرفت.

جهت رفع این کاستی، مدیریت مرکز تعمیرات ایکس باکس تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان حوزه تعمیرات ایکس باکس را گردهم آورده است و مجموعه ای از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار آنان قرار داده است. راه اندازی این مجموعه سبب گشته تا کاربران ایکس باکس بی‌هیچ دغدغه و دلمشغولی‌، دستگاه معیوب خویش را به مرکز تعمیرات ایکس باکس تحویل داده و در پایان کنسولی سالم و بی‌عیب و نقص را تحویل بگیرند.

تعمیرات ایکس باکس و تعویض قطعات

بدیهی است که قطعات ایکس باکس نیز همچون قطعات سایر دستگاههای الکترونیکی، در اثر استفاده نادرست کاربر و یا بر اثر استهلاک دستگاه، به مروز دچار خرابی شده و کیفیت نخستین خود را از دست  می‌دهند. در صورت بروز این اتفاق، دو راهکار پیش پای کاربر وجود دارد. راهکار نخست مراجعه به یک مرکز تعمیرات ایکس باکس و «تعمیر» قطعات معیوب است. در این صورت باید توجه داشت که مرکز موردنظر، در زمرۀ مجموعه های استاندارد و مجازی باشد که فعالیت های آن تحت نظر اتحادیه انجام می پذیرد.

در غیر اینصورت یعنی مراجعه به مراکز غیرمجاز بروز اختلالات دوچندان در دستگاه و خرابی های سایر قطعات چندان دور از انتظار نخواهد بود! راهکار دیگری که پیش روی کاربر وجود خواهد داشت مراجعه به مراکز تعمیرات ایسک باکس و درخواست «تعویض» قطعات معیوب است. در این صورت، قطعات استفاده شده جهت تعویض، می بایست حتما از قطعات اورجینال و سازگار با دستگاه بوده و کیفیت کارکرد آنها پس از تعمیر، در حضور کاربر تست گردد. مرکز تعمیرات ایکس باکس یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه تعمیرات ایکس باکس و سایر کنسول های بازی است که کلیه خدمات خود را بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و به همراه گارانتی به متقاضیان ارائه می دهد.

مشکلات رایج ایکس باکس

داغ شدن ایکس باکس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این محصول با آن مواجه می شوند. معمولا کنسول های بازی پس از چند ساعت کار مداوم، با افزایش دما مواجه می شوند. اگر به هر دلیلی حرارت قطعات کاهش پیدا نکند، احتمال خرابی اجزاء ایکس باکس بسیار بالاست. بنابراین باید در اسرع وقت برای تعمیر ایکس باکس خود اقدام کنید.

سه چراغه شدن دستگاه هم یکی از اختلالات رایج مدل های مختلف ایکس باکس است که معمولا به دلیل استهلاک درایور به وجود می آید. مشکلات دیگری مثل روشن نشدن، خاموش شدن، عدم شناسایی و اجرای بازی ها، عدم شناسایی دستگاه های جانبی و … نیز جزء مشکلاتی هستند که در تعمیرات ایکس باکس مورد توجه قرار گرفته و برطرف می شوند.

خرابی های رایج ایکس باکس xbox

پیش از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای، کنترل کرد. به عبارتی دیگر، اگر چه برخی خرابی ها در ایکس باکس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس در آن مشاهده می شود، اما با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد.

برای مثال سرویس نشدن دستگاه و نوسان های برق سبب ایجاد برخی اشکالات در این دستگاه می شود که با سرویس به موقع می توان آنها را برطرف کرد. لیکن غالب کاربران تا زمانی که این گجت های دیجیتالی دچار خرابی نشوند بازی با آن ها را ادامه می دهند و جهت سرویس و تعمیرات ایکس باکس اقدامی نمی کنند. بنابر تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ایکس باکس، گرم شدن دستگاه و بالا رفتن دمای آن یکی از اشکالات عمده ای است که در ایکس باکس –البته در استفاده طولانی مدت- مشاهده می شود. اگرچه شیوه های متعددی در تعمیرات ایکس باکس جهت خنک‌سازی دستگاه وجود دارد اما این شیوه ها تنها زمانی مثمر ثمر خواهد بود که به موقع بر روی دستگاه اِعمال شود.

دیگر اشکال رایج در این دستگاه سه چراغه شدن است که می‌تواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد. در صورت بروز چنین اشکالاتی توصیه می شود در اسرع وقت به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات ایکس باکس مراجعه کرده و سرویس های مرود نظر را بر روی دستگاه اعمال نمایید. توجه به سوریس های دوره ای ضمن رفع اشکالات احتمالی، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه دارد.

تعویض قطعات ایکس باکس و سایر کنسول های بازی

  • تعویض CPU ,NAND (ریبال)
  • تعویض درایو نوری
  • تعویض لنز در مرکز تعمیرات ایکس باکس
  • رفع فریز ایکس باکس وان
  • تعویض آنالوگ های دسته
  • تعویض سوئیچ های دسته و برد اصلی
  • تعویض آداپتور پلی استیشن 4
  • رفع چراغ زرد و صفحه قرمز (ریبال کردن)
  • تعویض لنز فت
  • رفع خاموش شدن ناگهانی در مرکز تعمیرات ایکس باکس
  • تعویض لنز اسلیم
  • تعویض موتور بغل درایو
  • تعویض ریبون پاور و اجکت تاچ اسلیم
  • رفع هنگ و فریز ایکس باکس اسلیم
  • سرویس کامل XBOX بدون تعویض قطعه
  • تعمیر و سرویس درایو بدون تعویض قطعه
  • تعویض آنالوگ های دسته
  • تعویض سوئیچ های دسته و برد اصلی
  • تعویض فن آداپتور در مرکز تعمیرات ایکس باکس
  • سرویس کامل PS3 بدون تعویض قطعه
  • تعمیر و سرویس درایو بدون تعویض قطعه
  • تعویض آنالوگ های دسته
  • تعمیر و رفع کار نکردن صحیح دسته
  • دانگرید و کپی خور دستگاه
  • تعویض CPU ,NAND و جیتگ
  • رفع سه چراغ قرمز (ریبال) در مرکز تعمیرات ایکس باکس
  • هک و کپی خور (جیتگ)
  • تعویض درایو
  • تعویض لنز فت در مرکز تعمیرات ایکس باکس

 خدمات مرکز تعمیر ایکس باکس

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات ایکس باکس تخصصی ترین سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه و البته سایر کنسول های بازی را دریافت نمایید. برخی از سرویس های تخصصی تعمیرات کنسول بازی ایکس باکس، تعمیرات پلی استیشن و سایر تجهیزات مرتبط با این حوزه که در این مرکز ارائه می گردند .

منبع: تعمیر ایکس باکس

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: https://service-ir.ir/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیر ایکس باکس ,
بازدید : 13
تاریخ : سه شنبه 26 فروردین 1399 زمان : 13:45 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

 

تاریخچه مادیران

ساختاری قدرتمند

گروه مادیران که در سال 1343 تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه IT در ایران می باشد. این کسب و کار شامل شرکت های ثبت شده در بورس و همچنین شرکت های خصوصی می باشد که توسط چندین نسل از خانواده و مدیرانی کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 50 سال تجربه موفق در ارائه کالاهای باکیفیت و خدمات پس از فروش آنها در سراسر کشور از افتخارات مادیران می باشد.

زیر مجموعه های مادیران

در حالی که کسب و کار اصلی مادیران لوازم الکترونیکی مصرفی است، مادیران صنایع بسیاری را از لوازم خانگی گرفته تا زیست تخریب، پلاستیک، سرمایه گذاری ساختمانی، و بسیاری دیگر را نیز در بر می گیرد. ما دارای یک زیر مجموعه قوی و گسترده در سرتاسر ایران هستیم که با بینشی بی نظیر شامل بخش های عمده ای از صنعت کشور می شود.

شرکتی کاملا مستقل

مادیران به هیچ گروه یا سازمانی در ایران وابستگی سیاسی ندارد.

ما نهایت تلاش خود را در حفظ این استقلال به کار گرفته و به نتایج آن ایمان داریم.

ارزش های ما

مادیران از بدو شروع همواره معتقد به "انجام كار صحیح" بوده و ارزش ویژه ای به این مهم قائل است. این معیار در تمامی تصمیم گیری ها و عملكردهای مادیران دیده می شود.

به جهت حسن عملکرد و اعتبار خود، طی سالیان متمادی به عنوان نماینده انحصاری شرکت های معتبر بین المللی انتخاب شده و محصولات آنها را به سراسر ایران معرفی کرده ایم. شرکت مادیران نماینده انحصاری برندهایی همچون LG Electronics، Sharp، Epson و Renault Trucks می باشد که سابقه برخی از این همکاری ها به دهه 1340 بازمی گردد.

کلیک کنید: نمایندگی مادیران

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مادیران ,
بازدید : 15
تاریخ : سه شنبه 26 فروردین 1399 زمان : 13:26 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مادیران ,
بازدید : 21
تاریخ : سه شنبه 26 فروردین 1399 زمان : 13:16 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیرات مانیتور ایکس ویژن

تعمیرات مانیتور ایکس ویژن با توجه به تولید این محصول در کارخانه های داخلی، می تواند با بهترین کیفیت توسط کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن انجام پذیرد. کارشناسان ما با در اختیار داشتن تعداد بیشماری از این دستگاه ها، به آنالیز و واکاوی تخصصی آنها پرداخته و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری مانیتورهای ایکس ویژن را استخراج نموده اند. دستیابی به این اطلاعات سبب گشته تا کارشناسان مرکز تعمیرات مانیتور ایکس ویژن موفق به تدوین روشهایی مؤثر در تعمیرات این دستگاه گردند و جزیی ترین اختلالات و عیوب ایجاد شده در آن را در سریع ترین زمان ممکن رفع نمایند. کارشناسان ما در این مرکز شما را در جریان جزیی ترین اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای موجود جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند. شما کاربران گرامی می توانید در صورت مشاهده هرگونه نقص، اختلال و یا خرابی در این دستگاه به این مرکز مراجعه نموده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید.

برخی اختلالات مرتبط با مانیتور ایکس ویژن و شیوه‌های رفع آن‌ها:

آسیب مانیتور تلویزیون ایکس ویژن (LED) به دلیل برخورد با یک شی تیز:

تنها راه‌حل موجود در این بخش تعویض مانیتور با یک مانیتور جدید و اورجینال می‌باشد. تعویض مانیتور ایکس ویژن در این مرکز به دلیل بهره‌مندی از آرشیو جامع قطعات در کمترین زمان و با به‌کارگیری قطعات اصلی و اورجینال انجام می‌پذیرد.

وجود خطوط عمودی یا افقی بر روی صفحه مانیتور تلویزیون:

بروز چنین اشکالاتی در تلویزیون ایکس ویژن به دلیل مشکلاتی است که در بخش پنل ایجاد شده است. به منظور حصول اطمینان از این وضعیت، بررسی‌های بیشتر توسط کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ضرورت دارد. در صورتی که خرابی پنل تأیید گردد، پنل با جایگزین اورجینال تعویض خواهد گشت. شما می‌توانید جهت بررسی عیوب ایجاد شده در تلویزیون ایکس ویژن به مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مراجعه نمایید. کارشناسان حاضر در این مرکز پس از بررسی‌های اولیه و عیب‌یابی دستگاه، نسبت به ترمیم و تعمیر آن اقدام می‌نمایند.

خیس شدن پنل

در صورت خیس شدن تلویزیون می‌بایست بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و از روشن کردن مجدد آن خودداری نمایید. در صورتی که تلویزیون ایکس ویژن در زمان خیس شدن خاموش است آن‌را به همان حالت رها کرده و به هیچ عنوان روشن نکنید زیرا پنل های LCD و  LED به شدت در مقابل رطوبت آسیب‌پذیر هستند.

کم‌نور شدن LCD

بروز این اشکال مربوط به بک‌لایت و یا برد اینورتر دستگاه است. جهت انجام تعمیرات در این بخش حضور کارشناسان تعمیر تلویزوین ایکس ویژن ضروری است. شما می‌توانید جهت بررسی عیوب ایجاد شده در تلویزیون ایکس ویژن به مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مراجعه نمایید. کارشناسان حاضر در این مرکز پس از بررسی‌های اولیه و عیب‌یابی دستگاه، نسبت به ترمیم و تعمیر آن اقدام می‌نمایند.

کلیک کنید: تعمیرات مانیتور

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیرات مانیتور ایکس ویژن ,
بازدید : 57
تاریخ : دوشنبه 25 فروردین 1399 زمان : 17:41 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمیرات کامپیوتر

جهت تعمیرات کامپیوتر، تعمیرات مادربرد و تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر در این مرکز از دستگاههای حرفه ای تعویض چیپ مانند BGA Machine و بهترین قطعات و ابزار برای درآوردن و جا زدن استفاده میشود. کلیه قطعات مانند آرشیو بایوس مادربردها و آی سی های IO برای تعمیرات موجود میباشد. تعمیرات کارت وی جی ای VGA گرافیک کامپیوتر که ارزش تعمیر دارند نیز پذیرفته میشود.

در این مرکز تعمیرات مادربرد گيگا بايت (Gigabyte) ، تعمیر مادربرد اسوس یا ایسوز (ASUS) ،تعمیر مادربرد ايلايت (Elite Group ECS) ، تعمیرات مادربرد ام اس آی (MSI) ،تعمیر مین برد ازراك (Asrock)، تعمیرات تغذیه مادربرد، آلباترون (Albatron) ، تعمیرات مین برد لپ تاپ ، تعمیرات مادربرد سرور اچپی ، تعمیرات مادربرد اينتل (intel) ، تعمیرات مینبرد سرور و تعمیرات مین برد دستگاههای ATM و تعمیر مادربرد کامپیوترهای آل این وان ALL in one و تعمیر مادربرد مینی پی سی Mini PC انجام پذیر است.

تعمیرات کارت گرافیک هایی که ارزش تعمیر دارند پذیرفته می شوند. بطور کل تعمیر کارت گرافیک گیگابایت، تعمیر کارت گرافیک ایسوس، تعمیر کارت وی جی ای ایسوس، تعمیر گرافیک ام اس آی MSI  و تعمیر گرافیک آنبورد مادربرد با چیپست های Nvidia و Intel پذیرش می شود. بیشترین خرابی روی آی سی های حافظه کارت گرافیک و چیپست اصلی آن میباشد. شطرنجی شدن از بیشترین معایب کارت گرافیک است که در اثر کند شدن دور فن آن بوجود می آید.

موارد تعمیرات مادربرد کامپیوتر و لپ تاپ

  • تعميرات مادربورد ( main board) تعويض چيپ جنوبی و آپديت بايوس تعمیرات کامپیوتر
  • سرويس مادربرد کامپیوتر : تقويت خازن ها و اورکلاکينگ مادربورد و سيستم کولينگ (خنک کننده)
  • تعميرات هارد (H.D.D) مکانيک، سيلندر و بورد و بد سکتور گيری و بازيابی اطلاعات هارد
  • تعميرات کارت گرافيک (VGA): صفحه شطرنجی میشود.
  • تعمير درایو DVD RW (مکانيک، بورد، الکترونيک) و تعمیر بلوری دیسک
  • برداشتن پسورد بايوس (BIOS) انواع مادربورد و لپ تاپ
  • تعميرات پاور Power منبع تغذیه کامپیوتر
  • تعويض پايه CPU شکست
  • ​تعویض سوکت مادربرد (سوکت پردازنده)
  • تعمیرات کارت صدا (حرفه ای) و تعمیر کارت تی وی TV
  • تعمیرات بورد پرینتر، تعمیر برد فتوکپی ، فکس و ماشین های اداری
  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ، تعمیر تغذیه لپ تاپ
  • تعمیرات کامپیوتر صنعتی (مخصوص دستگاهها و بانکها)
  • تعمیر مین برد سرور شامل برندهای اچ پی و اینتل
  • تعمیرات مودم، تعمیرات بورد مخابراتی، تعمیر هاب و سويیچ
  • تعمیرات ایسیو ماشین (تعمیر کامپیوتر خودرو)
  • تعمیرات بورد دستگاههای خاص

کلیک کنید: تعمیرات کامپیوتر

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمیرات کامپیوتر ,
بازدید : 31
تاریخ : دوشنبه 25 فروردین 1399 زمان : 17:25 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تعمير PS4

تعمير PS4 در دو بخش نرم افزاري و سخت افزاري توسط تعميركاران خبره با بهترين و جديد ترين تجهيزات صنعت گيم موجود در بازار صورت ميگيرد. در باب تعمير PS4  جالب است بدانيد سايت معتبر iFixit كه در زمينه تحيلي سيستم ها و تعميرات آنها فعاليت ميكند بيان كرده است كه كار تعمير PS4سوني به دليل آنكه قطعات با نظم و به سادگي در كنار هم چيده شده اند در مقايسه با ساير رقبا در صنعت گيم بسيار آسان است.

دستگاه PS4  جديد ترين كنسول بازي توليد شده ي شركت سوني است كه تا به امروز كمترين ميزان خرابي را در ميان ديگر كنسول هاي بازي سوني داشته است و با وجود ساختار نسبتا ساده اين دستگاه ، امكان تعمير آن در منزل نيز وجود دارد، اما بسيار بهتر است براي پيشگيري از تعميرات ناشيانه و خرابي  بيشتر دستگاه، تعمير آن را به مركز نمايندگي ايكس ويژن بسپاريد.

كارشناسان سايت iFixit به تعمير PS4 امتياز ۸ از ۱۰ را داده اند. بنابراين اگر دستگاه PS4 شما دچار خرابي شد آشفتگي زيادي براي تعميرPS4  خود نخواهيد داشت به ويژه با تعمير PS4 سوني شما در نمايندگي ، توسط تعميركاران مجرب موجب مي شود تا دليل اشكال بوجود آمده در دستگاه به درستي شناسايي و به سرعت رفع گردد.

ويژگي هاي دستگاه PS4

در سال 2013 سوني با معرفي دستگاه پلي استيشن 4 گفت PS4 يك كامپيوتر سوپرشارژ شده است كه ميتواند تا مدت زمان طولاني در زمينه ي گرافيك و بازي بسيار جذاب و موفق باشد. در سال بعد سوني  تغييراتي جزئي اعم از كاهش مصرف برق، كاهش وزن و نويز را به دستگاه PS4 اعمال كرد. پلي‌استيشن 4 نسل هشتم سري خود و از يك پردازنده‌ي هشت‌ هسته‌اي AMD با معماري x86 در كنار هشت گيگابايت حافظه‌ي رم و يك كارت گرافيك قدرتمند استفاده مي‌كند؛ به‌علاوه پلي‌استيشن ۴،  داراي دسته‌ي بازي كاملا متفاوت و جذابي با نام DualShock 4 است.

از مواردي طبيعي كه معمولا پيش مي آيد شكسته شدن دستگاه از كارخانه تا مقصد است اگر شما دستگاه تقريبا 2 ميليوني خود را شكسته دريافت كنيد حتما بسيار ناراحت و عصباني مي شويد اما خوشبختانه سوني براي اين مشكلات پشتيباني ويژه اي دارد و به سرعت برايتان تعويض مي كند . از مشكلات رايج مشاهده شده در تعمير PS4 ميتوان  HDMI ( روشن نشدن دستگاه PS4 ) و  Bricking ( آجر شدن دستگاه ) اشاره كرد.

اولين پلي استيشن در چه زماني توليد شده است ؟

در سال 2013 سوني با معرفي دستگاه پلي استيشن 4 گفت PS4 يك كامپيوتر سوپرشارژ شده است كه ميتواند تا مدت زمان طولاني در زمينه ي گرافيك و بازي بسيار جذاب و موفق باشد. در سال بعد سوني  تغييراتي جزئي اعم از كاهش مصرف برق، كاهش وزن و نويز را به دستگاه PS4 اعمال كرد. پلي‌استيشن 4 نسل هشتم سري خود و از يك پردازنده‌ي هشت‌ هسته‌اي AMD با معماري x86 در كنار هشت گيگابايت حافظه‌ي رم و يك كارت گرافيك قدرتمند استفاده مي‌كند؛ به‌علاوه پلي‌استيشن ۴،  داراي دسته‌ي بازي كاملا متفاوت و جذابي با نام DualShock 4 است.

خرابي هاي رايج در تعمير PS4

از مواردي طبيعي كه معمولا پيش مي آيد شكسته شدن دستگاه از كارخانه تا مقصد است اگر شما دستگاه تقريبا 2 ميليوني خود را شكسته دريافت كنيد حتما بسيار ناراحت و عصباني مي شويد اما خوشبختانه سوني براي اين مشكلات پشتيباني ويژه اي دارد و به سرعت برايتان تعويض مي كند . از مشكلات رايج مشاهده شده در تعمير PS4 ميتوان  HDMI ( روشن نشدن دستگاه PS4 ) و  Bricking ( آجر شدن دستگاه ) اشاره كرد.

HDMI  در تعمير PS4

PS4  را روشن ميكنيد ولي چيزي را نمايش نمي دهد يا در صفحه يك فلش آبي مشاهده ميكنيد. اين مشكل كه اغلب در تعمير PS4 مشاهده شده، مربوط به HDMI است. با فشار دادن HDMI و تكان دادن آن اين مشكل حل ميشود. اما اين راه تعمير PS4 يك راه حل دائمي براي تعميرPS4  شما نيست و شما بايد به يك تعميركاران نمايندگي ايكس ويژن براي تعمير PS4 خود مراجعه كنيد.

BRICKING و تعمير PS4

اگر دستگاه خود را روشن ميكنيد اما با روشن بودن دستگاه نتيجه اي در صفحه مشاهده نميشود، به اين حالت بريكينگ يا آجر شدن ميگويند. براي تعمير PS4   و حل اين مشكل بايد دستگاه PS4  را به حالت Safe Boot ببريد.

  • ابتدا كنسول را خاموش كنيد.
  • هارد را از دستگاه جدا كنيد.
  • مجددا دستگاه را روشن كنيد. اگر اين تعمير PS4 به شيوه خانگي جواب نداد بايد حتما به نمايندگي مراجعه كنيد.
  • خرابي شايع CDRAM  -PS4  در تعمير PS4

رايج ترين خرابي مشاهده  در تعمير PS4  مربوط به دسته PS4 و خرابي CDRAM  چراكه بسياري از مردم CD و DVD را  تميز نكرده داخل دستگاه مي گذارند و يا بيش از حد از اين بخش PS4  كار ميكشند به مرور باعث فرسودگي دستگاه مي شود و نياز به تعمير PS4  خود پيدا مي كنيد.

بیشتر بدانید: تعمیر ps4

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تعمير PS4 ,
بازدید : 20
تاریخ : دوشنبه 25 فروردین 1399 زمان : 16:06 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

اموال معاف از مالیات بر ارث کدامند؟

دانستنی‌های مربوط به قانون ارث

بخشی از اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم در زمینه مالیات بر ارث است که از وراث متوفی نسبت به سهم‌الارث آنان و با توجه به نرخی که برای هر طبقه از وراث معین شده‌است وصول می‌شود. بر اساس قانون ارث اموال مشمول مالیات بر ارث که درنتیجه فوت شخص اعم از فوت واقعی یا فرضی انتقال می‌یابد، به شرح زیر مشمول مالیات می‌شود:

نسبت به سپرده‌های بانکی، اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار به‌استثناء موارد مندرج دربند (۲) این ماده و سودهای متعلق به آن‌ها و همچنین سود سهام و سهم‌الشرکه تا تاریخ ثبت انتقال به نام وراث و یا پرداخت و تحویل به آن‌ها به نرخ سه درصد.

نسبت به سهام و سهم‌الشرکه و حق تقدم آن‌ها یک و نیم (۱٫۵) برابر نرخ‌های مذکور در تبصره (۱) ماده (۱۴۳) و ماده (۱۴۳ مکرر) قانون مذکور طبق مقررات مزبور در تاریخ ثبت انتقال به نام وراث

نسبت به حق الامتیاز و سایر اموال و حقوق مالی که دربندهای مذکور به آن‌ها تصریح نشده‌است، به نرخ ده درصد (۱۰%) ارزش روز در تاریخ تحویل یا ثبت انتقال به نام وراث

نسبت به انواع وسایل نقلیه موتوری، زمینی، دریایی و هوایی به نرخ دو درصد (۲%) بهای اعلامی توسط سازمان امور مالیاتی کشور در تاریخ ثبت انتقال به نام وراث

نسبت به املاک و حق واگذاری محل (۱٫۵) برابر نرخ‌های مذکور در ماده (۵۹) قانون مالیات‌ها به مأخذ ارزش معاملاتی املاک و یا به مأخذ ارزش روز حق واگذاری حسب مورد، در تاریخ ثبت انتقال به نام وراث

نسبت به اموال و دارایی‌های متعلق به متوفای ایرانی که در خارج از کشور واقع‌ شده‌ است پس از کسر مالیات بر ارثی که از آن بابت به دولت محل وقوع اموال و دارایی‌ها پرداخت شده‌است به نرخ ده درصد (۱۰%) ارزش ماترک که مأخذ محاسبه مالیات بر ارث در کشور محل وقوع مال قرارگرفته‌است. در صورت عدم شمول مالیات بر ارث در کشور مذکور به مأخذ ارزش روز انتقال یا تحویل به نام وراث

وراث ازنظر قانون مالیات‌های مستقیم به سه‌طبقه تقسیم می‌شوند:

ابتدا وراث طبقه اول که عبارت‌اند از پدر، مادر، زن، شوهر، اولاد و اولاد اولاد هستند.

سپس وراث طبقه دوم قرار دارند که شامل اجداد، برادر، خواهر، و اولاد آن‌ها می شود

و بعد از آن، وراث طبقه سوم قرار دارد که شامل عمو، عمه، دایی، خاله و اولاد آن‌ها است.

چه اموالی از پرداخت مالیات معاف هستند.؟

اموالی که از پرداخت مالیات معاف هستند، عبارت است از:

وجوه بازنشستگی و وظیفه و پس‌انداز خدمت و مزایای پایان خدمت، مطالبات مربوط به خسارت اخراج، بازخرید خدمت و مرخصی استحقاقی استفاده ‌نشده و بیمه‌های اجتماعی و نیز وجوه پرداختی توسط مؤسسات بیمه یا بیمه‌گزار و یا کارفرما از قبیل انواع بیمه‌های عمر و زندگی، خسارت فوت و همچنین دیه و مانند آن‌ها حسب مورد که یکجا و یا به‌طور مستمر به ورثه متوفی پرداخت می‌شود.

اموالی که برای سازمان‌ها، مؤسسات و نهادهای مذکور در ماده (۲) قانون مالیات‌ها مورد وقف یا نذر یا حبس واقع شود البته به‌شرط تأیید سازمان‌ها و نهادهای مذکور.

اثاثیه منزل محل سکونت متوفی

اموالی که جزء ماترک متوفی بوده و طبق قوانین یا احکام خاص، مالکیت آنها سلب و یا بصورت بلاعوض در اختیار اشخاص موضوع ماده (۲) قانون مالیات‌ها قرارگیرد با تأیید اشخاص مزبور مشمول مالیات بر ارث قرار نمی‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در بخش مالیات بر ارث توسط قانون‌گذار مورد اصلاح قرارگرفته، موضوع امکان صدور گواهی پرداخت مالیات برای هر یک از اموال متوفی به‌صورت مجزاست. بدین معنی که درگذشته وراث مکلف بودند که مالیات بر ارث اموال را قبل از انتقال آن‌ها به سازمان امور مالیاتی پرداخت کنند که گاهی این امر مشکلات عدیده‌ای را برای وراث متوفی ایجاد می کرد. امروزه این نقیصه قانونی برطرف شده، بدین ترتیب که تنها زمانی که اموال متوفی انتقال می‌یابد، مالیات آن هم وصول می‌شود.

بنابر قانون، درصورتی‌که ارزش روز کلیه ماترک متوفی کمتر از دیون محقق متوفی، واجبات مالی و عبادی و هزینه کفن‌ودفن باشد، اموال و دارایی‌های متوفی مشمول مالیات موضوع ماده (۱۷) قانون مالیات‌ها نخواهدشد و مالیات‌های پرداختی ماده مذکور با ارائه اسناد و مدارک مثبته به پرداخت‌کننده مسترد خواهد شد. درصورتی‌که ارزش روز ماترک بیشتر از دیون محقق متوفی، واجبات مالی و عبادی و هزینه‌های کفن‌ودفن باشد، در این صورت موارد مزبور به ترتیب از ارزش روز اموال و دارایی‌های موضوع‌بندهای (۱)، (۲)، (۳)، (۴) و (۵) ماده (۱۷) قانون مذکور کسر و مازاد ماترک حسب مورد به مأخذ مقرر در ماده مزبور مشمول مالیات خواهد شد و اضافه‌مالیات‌های پرداختی موضوع ماده (۱۷) با ارائه اسناد و مدارک مثبته به پرداخت‌کننده مسترد خواهد شد.

همچنین درصورتی‌که کل ماترک یا بخشی از آن مطابق بندهای الف و ب مشمول مالیات نباشند، اداره امور مالیاتی موظف است گواهی لازم مبنی بر بلامانع بودن ثبت یا انتقال یا پرداخت یا تحویل اموال و دارایی غیرمشمول متوفی به وراث را حسب موارد مذکور در ماده (۱۷) قانون مالیات‌های مستقیم به‌عنوان مراجع ذیربط صادر کند. همچنین بدهی متوفی در صورتیکه مستند به مدارک و اسناد مثبته قانونی بوده و اصالت آن مورد تأیید اداره امور مالیاتی صلاحیت‌دار قرار گیرد قابل کسر از ماترک خواهد بود. براساس تبصره (۲) ماده (۱۷) قانون مالیات‌ها، نرخ‌های مذکور فقط برای طبقه اول در نظر گرفته‌شده و چنانچه وراث شامل طبقه دوم و سوم باشند، نرخ‌های مذکور در این ماده به ترتیب دو و چهار برابر خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: مالیات بر ارث

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : اموال معاف از مالیات بر ارث کدامند؟ ,
بازدید : 26
تاریخ : دوشنبه 25 فروردین 1399 زمان : 11:16 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

پرستاری از کودک به چه معناست؟

خانواده ها به دلیل مشغله های زیاد روزمره همواره نیازمند افرادی هستند که بتوانند با خیال راحت کودکان عزیزشان را به آن ها بسپارند یا چنانچه مادر از پس مسئولیت های کودک یا کودکان(به خصوص چند قلو ها)بر نمی آید نیازمند یک فرد کمکی می باشند.امروزه با تغییر شیوه زندگی اکثر مادر و پدرها برای تامین نیاز های زندگی هر دو شاغل می باشند در نتیجه وقت رسیدگی به کودکان به صورت تمام و کمال را ندارند.کودکان زیر 5 سال به شدت نیازمند فردی برای وقت گذاشتن و بازی کردن با آنها می باشند.برای حل این معضل پرستار کودک پیشنهاد می شود. پرستار کودک فردی باتجربه و دانش بالایی در ضمینه پرستاری از کودک می باشد. در خدمات پرستاری از کودک فرزند شما طبق برنامه ریزی دقیق و تفکیک شده و در چهار چوب تعیین شده رشد می کند .پرستاران کودک بر اساس نوع نیاز خانواده ها و مشخصات کودکان فرستاده می شوند.مشخصات کودکان شامل مواردی همچون سن،قد،وزن،وضعیت روحی و جسمانی ،داشتن بیماری های خاص و ... می باشد.پرستاران کودک همواره آموزش ها و دوره های پرستاری را دیده اند و دارای مدرک می باشند.پرستار باید بتواند در شرایط بحرانی بهترین تصمیم گیری ها را انجام دهد و همواره از کودکی که پرستاری می کند به چشم فرزند خود نگاه کند همچنین تمام تصمیم گیری هایی که برای کودک انجام می دهد باید در راستای پیشرفت و تکامل کودک باشد.پرستار کودک باید برای تمام سنین کودک سلامت بهداشتی کودک را فراهم کند زیرا سیستم ایمنی کودک هنوز تکامل نیافته و در برابر خطر های احتمالی بسیار آسیب پذیر می باشد. قبل از درخواست پرستار کودک همواره باید مشاوره های لازم جهت انتخاب مناسب ترین فرد با مشخصه های سازگار با کودک انجام شود.همچنین بهتر است پس از انتخاب پرستار، مادر در کنار او باشد تا پرستار با شرایط تربیتی خانواده آشنا شود و بتواند کارش را بدون نقص انجام دهد.

ویژگی‌های پرستار کودک

کودک همواره از بدو تولد از رفتار اطرافینش الگو برداری می کند.تصویر بسیاری از خانواده ها از پرستار کودک تنها فردی است که به کودک غذا بدهد و او را تر و خشک کند.اما همواره یک نفر نیاز است که بتواند خدمات پرستاری را به صورت دائم برای کودک انجام دهد و کودک بتواند از او بهترین الگو برداری ها را انجام دهد.بهترین سن برای پرستار کودک بین 28 تا 45 سال می باشد.پرستارانی که خودشان مادر شده اند و یا تجربه نگهداری از کودک را داشته اند گزینه مناسب تری محسوب می شوند.پرستار کودک باید بسیار صبور باشد و بتواند با کودک ارتباط برقرار کند تا بتواند در شرایط مختلف کودک را درک کند و رسیدگی های لازم جهت رفع مشکل کودک را انجام دهد.پرستار کودک باید ذاتا عاشق آن ها بوده و از وقت گذاشتن با آن ها لذت ببرد نه اینکه از روی اجبار این شغل را انتخاب کرده باشد.

همانطور که بازی در کودکان نقش مهمی در رشد آن ها دارد پرستار کودک می تواند بازی های خلاقانه با کودک شما انجام دهد. پرستار کودک با توجه به سن کودک شما توانایی انجام بازی های مختلف را دارا می باشد برای نمونه کودک زیر 6 ماه مشغول اشنایی با محیط می باشد و پرستار کودک باید محیط اطراف کودک را به او آشنا کند . از سن 6 ماه به بالا پرستار کودک برای کمک به حس شنوایی و تکلم کودک برای آن قصه می خواند و در کودکان 4 تا 7 سال تلاش به آموزش مهارت های اجتماعی و برقراری ارتباط  با دیگران همچنین آموزش اولیه حروف الفبا،خواندن و نوشتن را انجام می دهد.نیاز های کودکان در سنین مختلف را می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:

گروه سنی زیر 6 ماه

کودک تازه متولد شده نیازمند مراقبت بسیار دقیق می باشد.او تحرك چنداني ندارند در عوض با چشم هایش تمام دنيا را كندوكاو مي كند. اسباب بازي هايي كه تضاد رنگي قابل توجهي دارند بينايي فرزندتان را تحريك مي كنند، و همچنين سبب تكامل مهارت هاي حركتي كودك مي شوند.وظیفه پرستار آشنایی کودک با محیط اطراف و آموختن مسائل ابتدایی می باشد.

گروه سنی شش ماه تا 1 سال

در این بازه زمانی کودک شما تلاش به راه رفتن می کند در نتیجه پرستار باید به روش های مختلف از جمله گرفتن دست کودک یا کمک در برخواستن یا نشستن او تلاش در آموزش راه رفتن کودک نماید .همچنین قدرت شنوایی و تکلم او در حال تکامل می باشد. پرستار کودک با توجه به توانایی و دانش خود می داند که برای نمونه با خواندن قصه می تواند به قدرت شنوایی و تکلم کودک کمک نماید.

گروه سنی 1 تا 3 سال

در این بازه سنی کودک علاوه بر توانایی راه رفتن می تواند از پله ها بالا برود و حتی می تواند بدود.پس یاید بسیار مراقب او باشیم تا به جایی برخورد نکند و آسیب ببیند .در این محدوده سنی کودک می تواند خودش لباس بپوشد اما در بستن دکمه ها به مشکل بر می خورد و نیازمند کمک می باشد.او می تواند بعضی غذا ها رو به تنهایی بخورد اما همواره باید مراقب او بود تا اتفاقی برایش نیفتد.

گروه سنی 3 تا 5 سال

مهارت در حرکت کودک روز به روز کامل می شود.برای مثال اگر قبلا برای هر پله مکث می کرد و بعد دوباره قدم بعدی را بر میداشت حال بدون وقفه پله ها را بالا می رود . در این بازه علاقه کودک به بازی های فکری زیاد می شود همچنین او سعی در تشخیص رنگ ها دارد و آموزش رنگ های مختلف بسیار تاثیر گذار است.در این بازه علاقه کودک به چیز های نوشتاری زیاد می شود پس می توان آموزش های ابتدایی الفبا رو نیز به او داد.

گروه سنی 5 تا 7 سال

فعالیت فیزیکی و تغذیه درست از مهم ترین نشانه های کودک سالم است.بازی مهمترین شکل فعالیت فیزیکی محسوب می شود و بهترین راه برای بروز و رشد استعداد او به شمار می رود.کودک با بازی کردن به توانایی ها،ضعف ها،نکات مثبت و منفی خود پی می برد.همبازی شدن با کودک علاوه بر دلگرمی دادن به باعث تکمیل اطلاعات شما در خصوص ویژگی های کودک می شود. با درک بهتر کودک و فهمین نقاط ضعف او و کمک در برطرف کردن مشکلات و تقویت استعداد ها،می توان نقش موثری در رشد کودک داشت. در این بازه سنی می توان الفبا را تکمیل از گذشته به کودک آموزش داد تا با رفتن کودک به درسه ،کودک حس بهتری نسبت به دروس داشته باشد و حضور در مدرسه برای او از روی علاقه باشد. در تمام رده های سنی بالا وجود مادر یا پدر الزامی می باشد اما همانطور که گفته شد بدلیل مشکلات مختلف،خانواده ها نمی توانند وقت خود را آنچنان که باید و شاید در اختیار عزیزانشان قرار دهند.برای حل این مشکل به شما خدمات پرستاری از کودک در منزل معرفی می گردد.پرستاران ما از فیلتر های مختلف عبور کرده و سعی در براورده کردن نیاز کودکان شما زیر نظرتان و در جهت رشد و نمو آن ها می کنند.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: پرستار کودک

موسسه پرستاری مهرگان

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : پرستار کودک ,
بازدید : 28
تاریخ : یکشنبه 24 فروردین 1399 زمان : 18:16 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

وظایف پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند به شخصی گفته می‌شود که بصورت کلی وظیفه نگهداری، مراقبت و انجام امور شخصی سالمند در منزل را به عهده دارد. پرستاران سالمند از نظر تخصص و تحصیلات به چند دسته: مراقب و نگهدار، بهیار، پرستار طبقه‌بندی می ‌شوند که با توجه به شرایط جسمانی سالمند می‌توانند به وی خدمات ارائه کنند. بطور مثال اگر پدر و مادر عزیز شما به لحاظ جسمانی در سلامت هستند و صرفا برای انجام امور شخصی و منزل خود نیاز به کمک و همراهی دارند، مراقب سالمند به خوبی از عهده انجام چنین اموری برخواهد آمد. اما گاها سالمند در منزل مشکلات فیزیکی دارد که نیازمند مراقبت‌های پرستاری در منزل است. در اینصورت نیاز به یک بهیار و یا پرستار متخصص در منزل بوده تا امور درمانی و پزشکی ایشان را در خانه به انجام رساند.

استحمام سالمند و رسیدگی به نظافت شخصی

یکی از کارهایی که انجام آن در زمان کهولت سن به دلیل کمبود بنیه و یا گاها مشکلات حرکتی برای سالمندان بسیار مشکل است، استحمام و انجام امور مربوط به نظافت شخصی، رفتن به توالت و یا مرتب کردن و سلمانی موها می‌باشد. بعضی از سالمندان به دلیل مشکلاتی همچون بی اختیاری در ادرار و … نیاز به پوشک شدن دارند، که این مورد نیز در حیطه وظایف پرستار سالمند می‌باشد.

استحمام سالمند در منزل

مراقبت و نگهداری از سالمند، برقراری یک ارتباط دوستانه و صمیمی با سالمند یکی از مهمترین وظایف پرستاران سالمند می‌باشد. این موضوع باعث می‌شود تا عزیزان شما کمتر در معرض افسردگی‌های دوران سالمندی قرار بگیرند.

اوقات فراغت سالمند

یکی از نیازهای اساسی دوران سالمندی، نیاز به تفریح و حضور در اجتماع است. با توجه به توافقات انجام شده مراقب سالمند  می‌تواند در ساعات مشخصی از روز سالمند را در بیرون از منزل همراهی کند و همراه وی به پارک و گردش بروند. علاوه بر این پرستار می‌تواند در فعالیت‌های سرگرم کننده درون منزل همچون، تماشای فیلم، کتاب‌خوانی، حل جدول، مرور خاطرات و تماشای آلبوم ‌های قدیمی سالمند را همراهی نماید.

 انجام امور خانه و خدمتکاری در منزل

مراقب علاوه بر نگهداری از سالمند، امور منزل را برای ایشان انجام می‌دهد. این فعالیت‌ها شامل، پخت غذا مناسب با رژیم غذایی وی، امور نظافت و تمیز کردن منزل، شستشوی ظروف و پذیرایی از مهمانان وی می‌باشد.

انجام امور اداری و مالی سالمند

در صورت درخواست خانواده و با مجوز کتبی از سوی ایشان، پرستار می‌تواند امور اداری و حتی مالی وی را نیز انجام دهد. انجام خرید برای منزل، پرداخت شارژ ساختمان، پرداخت قبوض آب و برق و گاز و نیز سایر امور بانکی از جمله وظایف یک پرستار سالمند می‌تواند باشد.

رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند در منزل

در صورتیکه سالمند تحت نظر پزشک باشد و از داروهای خاصی استفاده می‌کند، پرستار طبق زمانبندی مشخص شده توسط پزشک معالج دارو را به بیمار یادآوری می‌کند و وظیفه دارو دادن به وی را برعهده خواهد داشت. علاوه بر این پرستار سالمند موظف است در صورت نیاز بصورت روزانه و هفتگی فشار خون و یا میزان قند خون وی را اندازه‌گیری نماید.

منبع: پرستار متخصص سالمند

موسسه پرستاری مهرگان

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : پرستار سالمند ,
بازدید : 34
تاریخ : یکشنبه 24 فروردین 1399 زمان : 18:05 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

پرستار بچه کیست؟

اصطلاح پرستار بچه برای توصیف سرپرست متخصص در کار با نوزادان استفاده می شود. با این حال ، در برخی مکان ها متخصصان مراقبت از نوزاد نیز به عنوان پرستار بچه نامیده می گردد. پرستار بچه پرستار بچه ای باتجربه و آموزش های گسترده در زمینه ها و مهارت های مراقبت از نوزاد است.

پرستار بچه یک حرفه ی غیر پزشکی است که وقتی بچه از بیمارستان به خانه می آید ، هم زمان با او وارد خانه می شود.

یک پرستار شبانه یا یک پرستار بچه متخصص مراقبت از نوزاد است که به والدین جدید در چند هفته اول زندگی در خانه کمک می کند. آنها همچنین “متخصصان مراقبت از نوزادان” نامیده می شوند، آنها معمولاً شب ها کار می کنند ، بچه را تغذیه و تغییر می دهند تا مادر و پدر بتوانند کمی استراحت داشته باشند. در حالی که آنها به عنوان پرستار بچه خوانده می شوند، ممکن است آنها با آموزش پزشکی مجوز داشته و ثبت نام کنند.

با این حال، آنها در زمینه مراقبت از نوزادان و توسعه از جمله تغذیه، آموزش خواب ، CPR ، مدیریت چند برابر و درمان نیازهای ویژه پریمیاها یا نوزادانی که وضعیت پزشکی خاصی دارند، دارای تخصص هستند. برخی از پرستاران بچه در طی چند هفته اول پس از تولد توسط والدین استخدام می شوند و برخی دیگر از والدین نیز پیش از زایمان پرستار را رزرو می کنند، و بعد والدین را در بیمارستان می بینند و بعضی اوقات آنها  بچه را همراهی می کنند.

پرستاران بچه معمولاً برای چند هفته کمک خانواده ها هستند، اگرچه برخی از آنها برای ماه ها برای نگهداری بچه می مانند. در هنگام استخدام پرستار بچه حتما نیاز خود را در نظر بگیرید که چه نوع پرستاری می خواهید چون یک پرستار فقط مراقبت از نوزاد را بر عهده دارد و پرستار بچهی هست که از قبل از بدو تولد نوزاد همراه مادر بوده و تخصص های لازمه را جهت کنترل و راهنمایی های درمانی لازم را به خانواده می دهند و بعد فارغ شدن مادر همراه مادر و نوزاد برای اقدامات درمانی و نگهداری از نوزاد هستند.

ورود او به منزل شما می تواند برای هر یک از خانواده ها به دلیلی صورت بگیرد :

  • اولین تجربه زایمان مادر باشد و تجربه ای در مراقبت از نوزاد نداشته باشد.
  • والدین قصد ادامه تحصیل داشته باشند.
  • مادر دچار بیماری شود و توانایی نگهداری از فرزند را نداشته باشد.
  • والدین هر دو شاغل باشند.
  • و …

پرستار بچه به طور کلی برای مراقبت های روزانه از نوزاد جدید شما برای چند هفته تا چند ماه و یا تا سال های متمادی کمک شما خواهند بود. آنها می توانند به درخواست شما ساعتی، روزانه و یا به صورت 24 ساعته باشند. یک پرستار بچه در این حوزه آموزش های لازم را دیده و دارای مدارک مربوطه است. بعضی از پرستاران بچه مدرک CPR و یا مدارک دیگری دارند که در روند استخدام آنها بسیار تاثر گذار است. هر پرستار بچه با دیگری تفاوت دارد به دلیل اینکه طیف وسیعی از تجربه های مراقبت از نوزادان و بچهان را دارند. که این تجارب عملی باعث دانش کنونی او درمورد شیوه های پذیرفته شده در مراقبت از نوزادان، از جمله پشتیبانی از شیردهی، CPR و کمک های اولیه نوزاد و دانش مربوط به رشد زودرس در بچه را دارند.

خدماتی که در پرستاری از بچه برای دلبند شما ارائه می گردد، طبق برنامه ریزی دقیق و تفکیک شده و در چهار چوب های تعیین شده قبلی رشد می کند . پرستارهای بچه بسته به نیاز خانواده ها و مشخصات و ویژگی های بچهان اعزام می شوند.

مشخصه ها و ویژگی هایی از قبیل:   سن،قد،وزن،وضعیت روحی و جسمانی ،داشتن بیماری های خاص و … می باشد.

پرستاران بچه برای همه رده های سنی بچه باید سلامت بهداشتی را فراهم و رعایت کنند به دلیل اینکه سیستم ایمنی بچهان تکامل پیدا نکرده و در مقابل خطرهای بیماری زا احتمالی بسیار آسیب پذیر می باشد. پس همواره در زمان استخدام پرستار باید شایسته ترین انها و نزدیک ترین فرد با مشخصه های بچهتان را انتخاب کنید.

 به چه نحوی بچه تان را برای آغاز برنامه مراقبت از بچه در منزل آماده کنید؟

  • امکان دارد که عادی شدن شرایط برای بچهتان چندین روز طول بکشد.
  • این رفتار کاملا طبیعی می باشد ولی حتما باید به علائم و نشانه های ناسازگاری را مورد توجه قرار بدهید.
  • حتما دلیل ناسازگاری بچه را در صورت تکلم و تشخیص دادن خوب و بد از اوو جویا شوید.
  • ذهنیت بچه را برای این روز آماده کنید.
  • هر روز با بچهتان درباره اموری که در روز انجام داده بکیند تا بداند این روند نگهداری بد نمی باشد.
  • برای ایجاد محیطی جدید بچه را از پیش آماده کنید.

مهارت های دیگر پرستار بچه شامل:

  • در نگهداری از بچه بسیار مراقب، متمرکز و هوشیار خواهد بود،
  • می تواند تعویض پوشک، استحمام و تغذیه بچه را به شما یاد دهد یا این کار را برای شما انجام دهد،
  • امور روزمره و یا شبانه بچه از جمله تغذیه ، خواب و رفتار را با والدین برقرار خواهد کرد،
  • به والدین آموزش می دهد و می آموزد که نوزاد خود را از نظر رشد و نمو و خصوصیات او درک کنند،
  • به والدین در تهیه برنامه / روال معمول با بچه کمک می کند،
  • در صورت درخواست توصیه هایی را ارائه می دهد،
  • حمام اسفنجی و وان را به بچه یاد می دهد،
  • نیازها و روال های مراقبت از نوزاد را درک می کند،
  • در حالی که مادر در حال استراحت است، غذای شبانه بچه را تدارک می بینند،
  • روشهای آروغ زدن را آموزش می دهند و یا خود این امور را انجام می دهند،
  • پشتیبانی از شیردهی مادرانی که خود به نوزاد شیر می دهند،
  • تهیه و تمیز کردن شیشه شیر های بچه یا نوزاد را بر عهده دارند،
  • مراقبت از ناف و ختنه را آموزش داده و انجام می دهند،
  • آموزش خواب و …

پرستاران بچه به طور کلی مسئولیت وظایف خانگی غیر مرتبط با نوزاد جدید یا مراقبت از سایر فرزندان خانواده را بر عهده ندارد. لطفا در مورد انتظارات خود صحبت کنید و سطح راحتی او را در مورد کارهای اضافی درک کنید.

در اینجا نمونه ای از سؤالات متداول درباره پرستار بچه آورده شده است:

1- مدت اقامت معمولی برای یک پرستار بچه چقدر است؟

اقامت پرستار بچه کاملا توسط خانواده ها تصمیم گیری می شود که چه مدت پرستار مراقب نوزاد  یا بچه شما باشد. این را بدانید که جایگاه پرستار بچه از نظر طبیعت کاری موقتی است. این زمان می تواند بین 2 هفته تا چندین سال بنا به نیاز و مراقبت های ویژه در صورت نیاز باشد.

2. آیا پرستار بچه برای بچه من یک برنامه تنظیم می کند؟

اگر شما مایل باشید تا برنامه ای برای بچهتان صورت بگیرد پرستاران بچه این امر را انجام می دهد. اما اگر ترجیح می دهید با برنامه ای که خود تنظیم می کند کار نکنید ، پرستار بچه در برنامه ای که برای بچه خود می خواهید قرار می گیرد و آن را انجام می دهد. زمانی که شما درخواست پرستارِ بچه از ما داشته باشید در مورد پرستاری که بهترین گزینه برای شما باشد صحبت خواهیم کرد.

3. هنگامی که من از مراقبت 24 ساعته استفاده می کنم ، چه زمانی پرستار بچه می خوابد؟

پرستار بچه هنگام خواب بچه می خوابد. مرسوم است كه در هر دوره 24 ساعته 4 تا 5 ساعت استراحت مجاز است، كه در آن می تواند تصمیم به خوابیدن یا ترك محل کار خود کند.

 4- چه اقامتی برای پرستار بچه مورد نیاز است؟

برای مراقبت 24 ساعته، پرستاران بچه هنگام خواب بچه میخوابد. مرسوم است که یک تخت مناسب برای پرستار بچه تهیه کنید (توصیه می کنیم از تشک هوا استفاده کنید). انتخاب شما این است که پرستار بچه در اتاق با بچه یا در یک اتاق جداگانه زندگی کند که مانیتور اتاق بچه در اتاقش است بخوابد. برای شیفت های یک شبه می توانید از پرستار بچه بخواهید که در اتاق بچه بماند و یا می توانید در یک اتاق جداگانه بماند که مانیتور اتاق بچه در اتاقش است، که او بتواند بعد از سایر وظایفش بخواند .

5- آیا من نیاز به تهیه وعده های غذایی پرستار بچه دارم؟

برای مراقبت 24 ساعته مرسوم است که غذای پرستار بچه را تهیه کنید. برای مراقبت های شبانه لازم نیست، اما در صورت تمایل می توانید میان وعده ها و نوشیدنی هایی را برای پرستار بچه در اختیارش بگذارید، یا به او اجازه دهید تا غذاها یا نوشیدنی های مورد علاقه خود را بیاورد. لطفاً در مورد تمام قوانین آشپزخانه با پرستار بچه خود صحبت کنید.

6- آیا می توانم پرستار بچه را با خانواده خود در تعطیلات به سفر ببرم؟

بله ، اطمینان حاصل کنید که قبل از استخدام با شما توافق می کند. تمام هزینه های غذا ، مسافرت و غیره پرستار بچه بر عهده خانواده است.

7. حقوق پرستار بچه چگونه پرداخت می شود؟

خانواده وظیفه دارند مبادرت به پرداخت حقوق مستقیم پرستار بچه در پایان هر هفته و یا ماه با توجه به میزان ساعات و حقوق مورد توافق انجام دهند. یا از مرکز مورد استخدام بخواهید تا امور مالی پرستاران بچه را بر عهده بگیرد و یا از طریق وکیل خانوادگی این امر را انجام دهید، انتخاب با شماست.

8- آیا پرستار بچه در تعطیلات کار می کنند؟

برخی از پرستار بچه در تعطیلات کار می کنند. این موضوع قبل از استخدام باید مورد بحث قرار گیرد.

9- وقتی پرستار بچه در تعطیلات کار می کنند، آیا حقوق دریافتی آنها با روز عادی فرق می کند؟

بله در مورد این مسئله باید با مرکز استخدامی پرستار بچه خود صحبت کنید تا نحوه محاسبه را توضیح بدهند.

10- آیا نیاز به پرداخت مالیات بر پرستار بچه خود دارم؟

برای کلیه امور مالیاتی و حقوق و دستمزد ، خانواده باید با حسابدار خود مشورت کند. ما می توانیم یک ارائه دهنده حقوق و دستمزد را برای صحبت با شما پیشنهاد کنیم و آنها می توانند از طریق مشاوره رایگان تلفنی، روند کار را راهنمایی کنند.

سؤالاتی که باید از یک متخصص مراقبت از نوزادان در زمان مصاحبه بپرسید :

شما می توانید قبل از زایمان برای استخدام پرستار بچه خود اقدام کنید و یا بعد از زایمان و یا هر سنی که بچهتان دارد و زمانی که شما نیاز به پرستار را احساس می کنید استخدام را انجام می دهید. پرستار بچه شیرخوار فردی است که تجربه عملی گسترده ای با نوزادان دارد. یک پرستار بچه می توانند حمایت بزرگی برای والدین که تجربه اول و یا خانواده هایی که چندین فرزند دارند باشند.

یک پرستار بچه در بسیاری از موارد می تواند به والدین کمک کند، از جمله مواردی همچون:

  • نحوه حمام کردن،
  • پوشک،
  • نحوه استفاده از وان و وسایل حمام،
  • نحوه تغذیه و اجابت مزاج بچه،
  • نحوه کج کردن و آرام کردن و ناف و ختنه بچه.
  • و کلا مراقبت مناسب را آموزش می دهد.

پرستاران بچه در حالی که مادر برای استراحت آماده می شود، تغدیه بچه شیر خشک و یا … آماده می کند. مصاحبه هنگام انتخاب یک متخصص مراقبت از نوزاد یا پرستار بچه شیرخوار بسیار مهم است.

پرستار بچه ایمنی را تضمین می کند

بسیار حائز اهمیت است که یک پرستار بچه نسبت به بچه تازه متولد شده نهایت دقت و احتیاط را داشته باشد. این موارد شامل اطمینان از ایمن بودن بچهان در گهواره ای که مطابق با استانداردهای کمیسیون ایمنی محصول مصرف کننده می باشند و یا در یک صندلی نوسانی مخصوص یا شیرخوار حضور داشته و به درستی در اتومبیل چسبانده شود. همچنین یکی دیگر از وظایف پرستار بچه آموزش والدین و سرپرستان در مورد قوانین مربوط به نوزادان است و همچنین آموزش روش های مراقبت از نوزادان به صورت ایمن به هر یک از اعضای خانواده می باشد.

در این لیست سؤالات پیشنهادی برای پرسیدن از پرستاران بچه  موسسه پرستاری مهرگان در طی مصاحبه تلفنی یا حضوری ارائه شده است :

  • پیش زمینه
  • چه مدتی است که شما پرستار بچه هستید؟
  • بیشتر مدت زمان کاری شما به چه میران بوده است؟
  • چند مورد پرستاری از  بچه را در رزومه کاری خود دارید؟
  • آیا تجربه کار با چند بچه ، دوقلو ، سه قلو را دارید؟
  • آیا شما یک RN معتبر هستید؟
  • آیا شما متخصص مراقبت از نگهداری از بچهان هستید؟
  • آیا گواهینامه CPR را دریافت کرده اید؟ چه زمانی؟
  • کار هایی که پرستار بچه در زمان مراقبت باید انجام بدهد چیست؟
  • برای سرگرمی یا آرام کردن بچه چه کارهایی انجام می دهید؟ آیا شما برای بچه لالایی و یا کتاب می خوانید؟
  • آیا بچه را برای مدت طولانی می توانید نگه دارید؟
  • آیا با گریه کردن بچه مشکل دارید؟ چه مدت می توانید تحمل کنید؟
  • آیا در مورد خواب بچه
  • در اتاق خود نظری دارید؟
  • موارد مربوط به زمان و هزینه پرستار بچه
  • چگونه می خواهید پرداخت کنید؟
  • چه زمانی می خواهید پرداخت کنید (روزانه ، آخر هفته و غیره)
  • چه موقع در دسترس هستید؟
  • آیا شما کاری قبل از موعد مقرر دارید یا کمی بعد از اتمام وقت کاری که به پایان می رسد؟ اگر بله ، اگر زود یا دیر آمدم چطور؟
  • کمک های پرستار بچه در تغذیه شامل چه مواردی می باشد؟
  • آیا می توانید به من در شیردهی کمک کنید؟
  • آیا تجربه ای در زمینه پمپاژ و مکمل ها دارید؟
  • نظر شما در مورد مکمل با فرمول در دوران شیردهی چیست؟
  • وظایف پرستار بچه در خصوص خواب بچهان
  • آیا می توانید به خواب بچه کمک کنید؟
  • روش شما برای نگهداری بچه در هنگام خواب چیست؟
  • آیا در مواردی کار کرده اید که بچه در اتاق با والدین بوده است؟ وقتی بچه در اتاق والدین بود ، رویکرد شما برای تغذیه و خوابیدن چه بود؟
  • فکر می کنید شروع برنامه خواب برای بچه باید از چند سالگی باشد؟
  • ویژکی هایی که پرستار بچه حتما باید داشته باشد چیست؟
  • آیا تجربه ای با کولیک دارید؟
  • آیا تجربه ای در مورد آپنه خواب دارید؟
  • آیا تجربه ای در رابطه با ریفلاکس دارید؟
  • آیا در زمینه عفونت گوش تجربه ای دارید؟
  • آیا تجربه ای با کار با بودن دوربین در اتاق بچه دارید؟
  • آیا تجربه آلرژی دارید؟
  • نگرانی های پزشکی
  • آیا من را در جلسات پزشک بچه همراهی خواهید کرد؟
  • آیا شما در مراقبت از آلت تناسلی ختنه شده تجربه دارید؟
  • چگونه می توانید از شکم نوزاد مراقبت کنید؟
  • چرا کار با بچهان را دوست دارید؟
  • در مورد کار با والدین برای اولین بار چه چیزی را چالش برانگیز یا دشوار می دانید؟
  • چگونه گزارش مفصلی درباره بچه و روز آن ارائه می کنید؟
  • آیا به طور کلی مجله ای را برای بچه نگه داشته اید؟ اگر اینطور نیست ، آیا در صورت درخواست ، ژورنال مفصلی را دارید؟
  • آیا اگر بچه دار شدم به فرزندان بزرگترم کمک می کنم؟
  • آیا شما در شستشوی لباس بچه کمک خواهید کرد؟
  • چند ساعت در روز استراحت می کنید؟
  • آیا در روز تعطیل، جایگزینی برای خود ترتیب می دهید؟
  • آیا وعده های غذایی خاصی برای پرستار وجود دارد که می خواهید او را در خانه نگه دارید؟
  • آیا می توانید 3 مرجع اصلی برای تماس ارائه بدهید تا در روند مصاحبه بنده را یاری کنند؟

ما می دانیم که واگذار کردن مراقبت از فرزند شما به یک فرد خارج از خانواده می تواند دلهره آور باشد. با این وجود، ممکن است شما از این آگاهی برخوردار باشید که کدام پرستار مناسب مراقبت از فرزندتان است. کلیه پرستاران عزیز بدون استثنا موظف هستند مراجع محکمی در زمینه مراقبت از بچه و شواهد قابل توجهی از تجربه گسترده مراقبت از نوزادان و بچهان ارائه دهند. ما همچنین بررسی های سوء پیشینه جنایی را انجام می دهیم و شخصیت، خلق و خو و نامناسب کاندیداهای جدید را با دقت ارزیابی می کنیم تا بتوانند با فرزندان کار کنند.

منبع: پرستار بچه

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : پرستار بچه ,
بازدید : 20
تاریخ : یکشنبه 24 فروردین 1399 زمان : 17:35 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

پرستار بیمار را به متخصصش بسپار

خدمات پرستار بیمار در منزل و مراقب از بیمار با هدف افزایش رفاه و آسایش خانواده های بیماران و همچنین بیمار ارائه می شود. پرستاری از بیمار و مراقبت از بیمار در منزل یا بیمارستان به مدت طولانی و با شرایط سخت مسئولیت بزرگی را برای خانواده بیمار به وجود می آورد. استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل به شما این اطمینان را خواهد داد که پرستاری با تجربه و آموزش دیده به خوبی از بیمار شما مراقبت خواهد کرد. در بازار "خدمت از ما" برای برترین مراکز پرستاری در منزل جهت خدمات نگهداری بیمار در منزل، اعزام پرستار روزانه، ساعتی و شبانه روزی و یا همراه بیمار در بیمارستان درخواست خود را به رایگان ثبت کنید.

قیمت پرستار بیمار چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت پرستار بیمار چقدر است؟ هزینه مراقبت از بیمار چگونه تعیین می‌شود؟ قیمت همراه بیمار در بیمارستان چقدر است؟ این‌ها سوالاتی است که معمولا هنگام درخواست برای مراقبت از بیمار پرسیده می‌شود.

نرخ و قیمت پرستار بیمار در منزل توسط نظام پرستاری و وزارت بهداشت تعیین می‌شود. اما وابسته به شرایط مشتری و بیمار هزینه‌ها متفاوت می‌شود. در حقیقت کارشناس پرستاری که خود دارای مدرک پرستاری است؛ هزینه مراقبت از بیمار در منزل یا بیمارستان را بر اساس درخواست مشتری و نرخ اتحادیه محاسبه می‌کند. باتوجه به نوع درخواست مشتری، دستمزد پرستار به صورت ساعتی، روزمزد یا به صورت ماهیانه و ثابت تعیین می‌شود. سفارش خدمات نگهداری بیمار در منزل خود را در بازار "خدمت از ما" ثبت کنید و از کارشناسان پرستاری به رایگان قیمت بگیرید.

عوامل تأثیرگذار بر هزینه مراقبت از بیمار

عوامل تاثیرگذار بر هزینه مراقبت از بیمار در منزل و بیمارستان زیاد است؛ اما مهم‌ترین عوامل عبارتند از:

1- مقطع زمانی پرستاری و مراقبت از بیمار

مراقبت از بیمار 24 ساعته (شبانه روزی)

مراقبت از بیمار 12 ساعته (شبانه)

مراقبت از بیمار 8 ساعته (روزانه)

مراقبت از بیمار به صورت پاره وقت که می‌تواند هر کدام از موارد بالا را شامل شود.

2- خدمات مورد نیاز برای پرستاری از بیمار

فعالیت‌های روزانه‌ای که باید پرستار و یا مراقب برای مراقبت از بیمار انجام دهد که می‌تواند شامل خوردن، حمام کردن، دستشویی و همچنین داشتن تحرک بدنی باشد.

پرستار بیمار در منزل چه خدماتی را می تواند به شما ارائه کند؟

1- پرستاری از بیمار دارای پارکینسون، آلزایمر و …

2- نمونه گیری آزمایش (ارسال نمونه به آزمایشگاه)

3- پانسمان (پانسمان معمولی و پانسمان نوین) جهت انواع زخم ها، سوختگی ها، زخم بستر، زخم های متعاقب اعمال جراحی و …

4- تزریقات به صورت وریدی و عضلانی (و در صورت نیاز وصل آنژیوکت)

5- نمونه گیری آزمایش (ارسال نمونه به آزمایشگاه)

 6- وصل سرم و سونداژ ( سند معده و تخلیه کیسه سوند ادرار)

7- ساکشن ریه با اعزام پرستار و استفاده از دستگاه های مدرن و مطابق با دستورات پزشکان معالج

8- انما (تنقیه)

9- گرفتن نوار قلب

10- پرستاری از بیماران بعد از عمل جراحی

11- پرستاری از بیماران ICU و CCU

12- پرستاری از بیمار CP (فلج مغزی) توسط پرستاران مجرب در این زمینه

13- پرستاری از بیماران مبتلا به ALS، MS

14- پرستاری از بیماران قلبی (نارسایی قلبی، بیماری های دریچه ای قلبی و …)

15-آموزش به خانواده بیمار در زمینه مراقبتهای بهداشتی از نوزادان، کودکان، زنان باردار و …

16-تزریق انسولین

17- اندازه گیری قند خون با استفاده از دستگاه گلومتر

18-اندازه گیری فشار خون با استفاده از دستگاه‌‌‌های آنالوگ و دیجیتال

19- تغییر پوزیشن (وضعیت) بیمار در بستر به منظور جلوگیری از ابتلای به زخم بستر

چرا بسیاری از خانواده ها خدمات پرستار بیمار در منزل را انتخاب می کنند؟

استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل مزیت های بسیاری برای خانواده ها دارد. پرستار بیمار در منزل به خوبی می داند چگونه از بیمار شما مراقبت کند و روند بهبودی و انگیزه بیمار به زندگی و حس خوب را افزایش دهد. شما با استفاده از آموزش ها و تجربیات پرستار بیمار در منزل می توانید این دوران سخت را پشت سر بگذارید. بدون شک مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل فشار مضاعفی را بر خانواده ها اضافه خواد کرد. بنابراین تمامی خانواده هایی که از خدمات پرستار بیمار در منزل استفاده کرده اند رضایت خود را از این انتخاب به ما اعلام کرده اند.

مزیت مهم دیگر استفاده از خدمات پرستاری در منزل علاوه بر افزایش آسایش و رفاه خانواده، کاهش هزینه های مراقبت از بیمار به یک هزینه ثابت ماهیانه خواهد بود؛ زیرا بسیاری از خانواده ها برای دریافت خدمات درمانی مانند تزریقات و پانسمان، ماساژ و مراقبت از عضو آسیب دیده و ... مکررا باید به مراکز خدمات درمانی مراجعه می کردند. هزینه رفت و آمد و همچنین هزینه ویزیت و درمان باعث شده است تا مشتریان ما استفاده از خدمات پرستار در منزل را بسیار به صرفه و پرفایده بدانند.

درخواست مراقب و پرستار بیمار در "خدمت از ما" چگونه است؟

در بازار آنلاین "خدمت از ما" اگر برای نگهداری و مراقبت از بیمار سالمند به پرستار بیمار باتجربه و حرفه‌ای به صورت ساعتی، روزانه یا شبانه روزی نیازدارید؛ می‌توانید درخواست خود را به رایگان برای برترین مراکز پرستاری ثبت کنید. شرکت‌های پرستاری با در دست داشتن پرستار سالمند، پرستار کودک، پرستار بیمار و ... نیروهای ماهر را باتوجه به شرایط بیمار شما اعزام می‌کنند. سپس با توجه به شرایط بیمار خود و پس مشاهده پروفایل شرکت پرستاری، بهترین را انتخاب کنید.

  • خدمات جانبی استفاده از پرستار بیمار در منزل
  • تشویق و ایجاد انگیزه برای بیمار یا سالمند برای انجام فعالیت های اجتماعی و ورزشی
  • ارائه گفتگوی دوستانه و حمایت عاطفی
  • تهیه وعده های غذایی مغذی و کمک در خوردن غذا
  • راهنمایی در استفاده از توالت، حمام کردن، پانسمان و نظافت
  • کمک برای رسیدن به بهترین حالت در زمان استراحت در رختخواب
  • حفاظت از پوست در برابر اصطکاک، فشار و گرمای بیش از حد، رطوبت و یا خشکی
  • انتقال از تخت به صندلی چرخدار در صورت نیاز
  • یادآوری مصرف دارو و امنیت شخصی
  • کمک در کارهای در حال اجرا و برنامه ریزی امور
  • تمامی سرویس های فعال در پرستاری را مشاهده کنید.

کلیک کنید : پرستار بیمار

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: پرستار کودک

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : پرستار بیمار ,
بازدید : 28
تاریخ : یکشنبه 24 فروردین 1399 زمان : 16:08 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

تجدیدنظرخواهی از قرار رد درخواست اعاده دادرسی 

آيا قرار رد درخواست اعاده دادرسي در امور حقوقی قابل تجديدنظرخواهی است؟ 

اعاده دادرسی چیست؟

اعاده در لغت به معنی بازگردانیدن است. اعاده دادرسی نیز به همین معناست، یعنی موضوعی که یک بار قضاوت شده و در مورد آن حکم صادر شده است، به دلایلی مجدداً مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

اعتراض به رأی امکانی است که در قوانین برای یکی از طرفین (خواهان و خوانده) یا هر دو طرف دعوی و یا برای افراد دیگری که طبق قانون حق اعتراض دارند و رأی به نفع آنها صادر نشده (محکوم علیه)، در نظر گرفته شده است.

اعاده‌دادرسی (رسیدگی مجدد) از جمله روش‌های فوق‌العاده شکایت از احکام است که راهی برای برگشت به دادگاه صادرکننده حکم قبلی محسوب می‌شود، با این هدف که دادگاه از رأی قطعی سابق خود بازگردد، چرا که شاکی مدعی است صدور آن رأی از روی اشتباه بوده و دلایل موجود اجازه نمی‌دهد که چنین حکمی بماند.

در حقیقت هدف از دادرسی، حفظ حق و اجرای عدالت است و در صورتی که در نتیجه دادرسی حکمی صادر شود که با خطا و اشتباه همراه باشد، تردیدی نیست که باید دوباره مورد رسیدگی قضایی قرار گیرد، بنابراین برای اینکه رأی دادگاه‎ها مصون و محفوظ از خطا و اشتباه باشد، اعاده دادرسی و رسیدگی مجدد پیش‎بینی شده است.

انواع اعاده دادرسی

اعاده دادرسی با توجه به نحوه‎ اقامه آن به دو نوع تقسیم می‌شود:

1- اعاده دارسی اصلی

برابر بند الف ماده 432 قانون آیین دادرسی مدنی، اگر متقاضی اعاده دادرسی به طور مستقل آن را درخواست نماید، این درخواست، اعاده دادرسی اصلی محسوب می‎شود. یعنی هرگاه بدون اینکه دعوایی در جریان رسیدگی باشد، یکی از طرفین دعوی (خواهان و خوانده) حکمی که سابقاً صادر شده است، درخواستی را به عنوان اعاده دادرسی مطرح کند، این درخواست، اعاده دادرسی اصلی خواهد بود که باید ضمن دادخواست به دادگاه صلاحیت‎دار تقدیم شود.

2- اعاده دادرسی طاری

طبق بند ب ماده 432 قانون آیین دادرسی مدنی، اعاده دادرسی طاری در ضمن دادرسی مطرح می‎شود، این در حالی است که در اعاده دادرسی اصلی پرونده‎ای در حال رسیدگی نیست تا ضمن آن اعاده دادرسی مطرح شود.

در ادامه مقالات گذشته در مورد تجدیدنظرخواهی از قرار رد درخواست اعاده دادرسی (رسیدگی مجدد) به بیان دیگر مواد قانونی در این خصوص می‌پردازیم:

بیشتر بدانید: موسسه حقوقی کیانداد

علاوه بر موارد مذكور، (که در مقالات گذشته بیان کردیم) چنانچه رأی صادره از دادگاه بدوی (نخستین) كه به واسطه فرجام‌خواهی در شعب ديوان عالی كشور قطعيت يافته مورد درخواست اعاده دادرسی از شعبه ديوان عالیكشور قرار گيرد نيز قرار رد درخواست اعاده دادرسی صادره قطعی و غير قابل اعتراض است، چرا كه:

ديوان عالی كشور عالی‌ترين مرجع قضایی بوده و مرجع ديگری بالاتر از آن كه بتواند تصميم‌گیری‌های ديوانعالی كشور را نقض (شکستن رأی) و ابرام (تأیید) نمايد وجود ندارد.

اين موضوع بدين واسطه بيان شد كه ديوان عالی كشور مرجع رسيدگی ماهيتی نبوده و چنانچه در موردی قرار قبولی اعاده دادرسی صادر نمايد، رسيدگی مجدد به موضوع را به دادگاه هم‌عرض صادركننده رأی فرجام خواسته ارجاع (واگذار) خواهد كرد و خود نسبت به موضوع، رسيدگي ماهيتی به عمل نخواهد آورد، به همين واسطه در مورد قرار رد درخواست اعاده دادرسی صادره از ديوان عالی كشور معياری كه در سطور پيشين جهت توجيه قطعيت يا قابليت اعتراض قرارهای رد اعاده دادرسی صادره از ساير مراجع قضایی استفاده شده بود قابل استفاده و استناد نمی‌باشد، چرا كه در مورد ديوان عالی كشور، صدور قرار قبولی اعاده دادرسی منتهی به ارجاع (واگذاری) موضوع به دادگاه هم‌عرض صادركننده رأی فرجام خواسته جهت رسيدگی ماهيتی خواهد شد.

با این که رأی صادره از چنين مرجعی قابل فرجام‌خواهی در ديوان عالی كشور خواهد بود، از اين رو نمی‌توان در مورد قطعيت قرار رد درخواست اعاده دادرسی (رسیدگی مجدد) صادره از شعب ديوان عالی كشور در امور حقوقی با معيار و فرض صدور قرار قبولی اعاده دادرسی، قطعيت يا قابليت تجديدنظرخواهی از قرار رد را مورد ارزيابی قرار داد.

وکیل اعاده دادرسی

وکیل دادگاه انقلاب

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تجدیدنظرخواهی از قرار رد درخواست اعاده دادرسی ,
بازدید : 21
تاریخ : شنبه 23 فروردین 1399 زمان : 18:15 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

نمونه رأی در مورد روابط نامشروع

موضوع: به صرف تنها بودن زن و مردی که بینشان رابطه زوجیت و زناشویی وجود ندارد، رابطه نامشروع محقق نمی‌گردد.

خلاصه جریان پرونده

حسب محتویات پرونده آقای م با تقدیم شکایتی علیه آقای ح.ن به کلانتری مرکزی شهرستان خاتم اعلام جرم نمود و توضیح داده است: ساعت ۸:۳۰ امشب ۲/۷/۱۳۹۱ برادرم با من تماس گرفت و از وجود فرد مشکوکی داخل خانه خبر داد وقتی به خانه آمدم و درب خانه را باز کردم از وجود آقای ن داخل حمام خانه مطلع شدم که موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادیم.

وی بلافاصله در حدود ساعت ۲۰ مورخ ۲/۷/۱۳۹۱ به کلانتری مراجعه و اعلام نمود که در مورد شکایت خود مبنی بر ورود غیرقانونی آقای ن به منزلمان هیچ‌ گونه شکایتی ندارم و خواهان ختم پرونده شده است (ساعت شکایت و اعلام گذشت ایشان با هم تناسب ندارد)، نامبرده مجدداً در تاریخ ۳/۷/۱۳۹۱ به اتهام آقای ن دایر به ورود به عنف (با زور) و ایجاد رابطه نامشروع در حد خلوت کردن با نامحرم تفهیم نموده که متهم ضمن شرح و بیان کامل نحوه تماس و مراجعه به منزل شاکی به قصد گرفتن دیکشنری و اینکه ایشان عضو کتابخانه نبوده و خانم ط عضو بوده صحبت کرده، ایشان گفت کتاب چند وقت است که دیرکرد خورده است و باید زودتر برگردانم خواستم یک شبه کتاب را بگیرم و مثل امروز برگردانم.

عصر بود که به ایشان زنگ زدم با موبایل خودم تماس گرفتم و ایشان گفت می‌توانید بیایید و کتاب را بگیرید حدود ۸ تا ۸:۳۰ بود یکی دو بار با ایشان حرف زدم در مورد این‌ که کتاب دارند یا نه، بنده رفتم تا آن را بگیرم وقتی که رسیدم ماشینم جلوی خانه آنها پارک کردم و درب زدم چون هماهنگ کرده بودم درب را باز کردند و گفتند داخل بیایید تا آن را برای شما پیدا کنم بیاورم. بنده (متهم) جلوی پله راهروی اصلی توقف کرده بودم که یک دفعه صدای زنگ درب خانه آمد خانم ط گفت کنار پله‌ها بایستید تا ببینم چه کسی است.

 

ادامه اظهارات متهم (آقای ح.ن): آقای الف.م که پسر عموی شوهر خانم ط بود پشت درب بود و می‌گفت که کسی که داخل خانه شما آمده، چه کسی بوده است؟ خانم ط گفت کسی نیست و... من برای ورود به خانه آقای م از همسرش اجازه گرفتم و رابطه نامشروعی با همسر ایشان نداشتم، شاید کمتر از ۱۰ تا ۱۵ ثانیه بیشتر نشد که آقای م زنگ زد و من دیگر خانم ط را ندیدم.

دادیار به اتهام ورود به عنف (با زور) و ایجاد رابطه نامشروع با نامحرم در حد خلوت کردن قرار وثیقه به مبلغ ۵۰٫۰۰۰ ریال صادر کرده است. خانم ط نیز در بازجویی انجام شده به نحوی اظهارات آقای ح.ن را تأیید کرده و گفته است خودم گفتم به داخل سرویس‌ها برود و ما از خانه رفتیم که بعد از چند لحظه دیدم دوباره لامپ‌ها روشن شد که دیدم شوهرم آقای م و پسرعمویش، آقای ح.ن را از سرویس بهداشتی پیدا کردند.

وی منکر هرگونه ارتباط نامشروع شده است. ۳ پرینت تلفن به شرح اوراق و برگه‌های ۳۴ الی ۵۶ پرونده دریافت شده است. مواردی از تماس بین متهمان آقای ح.ن و خانم ط گزارش شده است.

در نهایت کیفرخواست علیه هر دو نفر آقای ح.ن و خانم ط به اتهام ایجاد رابطه نامشروع در حد خلوت با نامحرم صادر و به دادگاه ارسال که شعبه اول دادگاه عمومی خانم به موجب دادنامه شماره ۱۰۰۴۶۸ مورخ ۲۴/۸/۱۳۹۱ با استدلال و استناد متن پیامک‌های ارسالی و دریافتی از شماره تلفن‌های همراه متهمان به یکدیگر که اقرار به تصرف آن کرده‌اند و شواهد موجود و این‌ که نامبردگان رابطه زوجیت و زناشویی نداشته‌اند و همچنین توضیحات مفصل دیگری بزهکاری و مجرم بودن نامبردگان را محرز و مسلم دانسته و به استناد ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی و مواد ۲، ۳، ۴ و ۴۳ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری هر یک از متهمان را به تحمل ۵۰ ضربه شلاق محکوم گردیده که حکم شلاق آقای ح.ن در سر در ورودی دادگستری شهرستان خاتم اجرا شود.

منبع: وکیل رابطه نامشروع

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید : وکیل آنلاین واتس اپ

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : نمونه رأی در مورد روابط نامشروع ,
بازدید : 21
تاریخ : شنبه 23 فروردین 1399 زمان : 17:37 | نویسنده : hasty | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 5


درباره سایت


در این بخش مقاله هایی در رابطه با تعمیر لپ تاپ، مشکلات تلویزیون، گیاهان و... در اختیار شما قرار داده شده است. این مقالات اطلاعات شما را رابطه با لوازم الکترونیکی و گیاهان آپارتمانی افزایش می دهد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 169
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 3
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 405
بازدید سال : 2,585
بازدید کلی : 10,162

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir